אלעד ברוך (ג'ספר בר) הוא הברמן הטוב בישראל

בגמר שנערך אמש (רביעי) במלון נורמן בתל אביב זכה אלעד ברוך כברמן הטוב ביותר בישראל. בספטמבר הוא יעלה על מטוס וייצג את המדינה בתחרות World Class הבינלאומית שתתקיים במיאמי

אלעד ברוך (צילום: ליאור ניר)
אלעד ברוך (צילום: ליאור ניר)
30 ביוני 2016

מחאו כפיים, הרימו צ'ייסר ושננו את השם אלעד ברוך, כי מאמש (רביעי) הוא הברמן הטוב בישראל. בתום תקופת מיון ארוכה, ותחרות אינטנסיבית שהחלה שלשום בשעות הבוקר, הוכתר ברוך בתואר הנכסף שמזכה אותו גם בכרטיס טיסה ל-World Class, תחרות הברמנים הגדולה בעולם שתתקיים בספטמבר הקרוב במיאמי. "זה כבוד גדול שאני לא מצליח להכיל במילים" סיפר ברוך מיד אחרי ההכרזה "פרי של עבודה קשה, לילות ללא שינה, עבודה רצופה בבר, שינה במשרד וחוזר חלילה"

הגמר הישראלי, שנפרש על פני יומיים, כלל ברמנים מהברים המובילים בתל אביב. בחלק השני של הגמר, שנערך אתמול בבר של מלון נורמן, התמודדו הפיינליסטים בשתי משימות מאתגרות: טעימה עיוורת של 10 קוקטיילים קלאסים ולאחר מכן זיהוי ארבעה קוקטיילים נוספים אותם הם בחרו מתוך רשימה מוכנה מראש. המשימה האחרונה, Welcome to Miamiאפשרה לברמנים להכין קוקטייל אחד מקורי, בעל חותם אישי, שיפיל את השופטים מהרגליים.

"כל הברמנים בתחרות היו מעולים" מחייך ברוך, "הם גם חברים טובים אז אפשר אפילו לומר שהיה כיף. הרמה הייתה גבוהה מאוד לכל אורך הדרך".
עכשיו, כשהתואר בידו, יאלץ ברוך להתכונן לתחרות הגדולה והרצינית בספטמבר, אז ייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית Global Finals שתערך השנה במיאמי עם 50 ברמנים מרחבי העולם. "זה כבוד ענק" הוא מסכם, "אנחנו נבוא, וכמו ישראלים טובים ניתן להם בראש"