רשת בורגר פקטורי מגיעה לאבן גבירול

אחרי שעשה את מהפכת הבריאות, גיא פרוביזור, האיש שהקים את רשת טבע עדן, משיק רשת מזללות בשר בשם בורגר פקטורי אקפסרס. הסניף הראשון נפתח השבוע באבן גבירול

בורגר פקטורי. צילום: אנטולי מיכאלו
בורגר פקטורי. צילום: אנטולי מיכאלו
18 בספטמבר 2016

אחרי שעשה את מהפכת הוויטמינים ומהפכת מחירי החלב, גיא פרוביזור, שהקים את רשת עדן טבע מרקט, עושה מהפך אישי, וב־20 בספטמבר הוא פותח רשת מזללות ושמה בורגר פקטורי אקספרס. הסניף הראשון של ההמבורגריה, המעוצבת כדיינר אמריקאי (ותודה לניר פורטל על הלוק), מוקם באבן גבירול עתיר המזללות בכלל וההמבורגריות בפרט.

בורגר פקטורי. צילום: אנטולי מיכאלו
בורגר פקטורי. צילום: אנטולי מיכאלו

פרוביזור מכין את ההמבורגרים מבשר אנגוס פידלוט כשר שמגיע קפוא מאורגוואי (35 ש"ח להמבורגר קלאסי). מבחר התוספות לקציצה מגוון במיוחד ואינו כולל גבינות מטעמי דת ומצפון אבל מציע מלבד ביצת העין הסטנדרטית גם סביח, ותוספת הוואי שעשויה מאננס צרוב בגריל וביצת עין, וגם תוספת אסייתית חריפה שמורכבת מירקות מוקפצים עם ג'ינג'ר ברוטב חריף – התוספת שכנראה תכבוש את חכם של הסועדים (5־9 ש"ח לתוספות). העסקיות כוללות צ'יפס בלגי, חלת בצל וחצי ליטר גזוז (עסקית 160 גר' המבורגר 55 ש"ח, 320 גרם ב־69 ש"ח).

אף שלכאורה פרוביזור לגמרי ערק מתחומי הבריאות, הוא כנראה לא לגמרי שכח שהוא מגיע מעולם הבריאותנים והאקולוגיסטים, ולכן כבר מרגע הפתיחה הוא יציע גם המבורגר טבעוני (55 ש"ח בעסקית), ואפשרות להמיר את הצ'יפס ואת חלת הבצל בתפוח אדמה אפוי ושעועית ירוקה בשמן בוטנים. יש גם אופציה להחליף את הלחמניה הרגילה בנטולת גלוטן (בתוספת 9 ש"ח). לילדים הוא מציע דיל של שניצל, צ'יפס, שתייה וגלידה (40 ש"ח), ולמכורי הבשר אנטריקוט (55 ש"ח). בשבועיים הראשונים להרצה תינתן הנחה של 15% על כל התפריט.

 BURGER FACTORY EXPRESS, אבן גבירול 22 תל אביב, ראשון־חמישי 11:30־2:00, מוצ"ש־2:00, 9099129־03

[tmwdfpad]