או מיי גודנס: דיינר טבעוני חדש בקינג ג'ורג'

התנופה הטבעונית לא עוצרת. להפך, נדמה שהיא מעלה הילוך. קינג ג'ורג' מתחדש בדיינר טבעוני צעיר וצבעוני שמתכוון להגיש את כל הכוכבים האמריקאיים על טהרת הטבע: סלופי ג'ו, המבורגר, נקניקיות. שנמשיך?

טורטיה לטבעונים, אבל לא רק. צילום: אנטולי מיכאלו
טורטיה לטבעונים, אבל לא רק. צילום: אנטולי מיכאלו
22 בפברואר 2017

לכל הטבעוניים שחיכו לעוד מקום שמגיש המבורגר טבעוני, סלופי ג'ו מוגזם על טהרת הטבע או נקניקייה נטולת חלבון מהחי, הנה לכם התשובה: בלב רחוב קינג ג'ורג' ההומה נפתח דיינר טבעוני חדש המשלב בין אוכל רחוב לבין מקום בילוי עם מחירים שפויים וכן, הכל שם טבעוני.

היזמית של העניין ומי שמנצחת על התזמורת הזו היא  אילאיל יהב (38): "השאיפה שלי היא להראות שאוכל טבעוני יכול וצריך להיות איכותי וטעים, ולתת פרשנויות מעניינות ומקוריות למנות הקלאסיות המוכרות כמו סלופי ג'ו או המבורגר, המטרה היא לפנות לקהל הרחב, ולא רק לטבעוניים, אלא לכל אחד שמחפש ארוחה טובה ומהירה במחירים נגישים לכל כיס" מספרת אילאיל.  לנו זה נשמע נפלא, אנחנו מודים.

נקניקייה טבעונית. גודנס. צילום: אנטולי מיכאלו
נקניקייה טבעונית. גודנס. צילום: אנטולי מיכאלו

בין המנות בתפריט תוכלו למצוא: סלופי ג'ו – שעועית שחורה ופטריות שי-מג'י ברוטב ברביקיו בתיבת פוקצ'ה עם רוקט, עגבניות וחמוצים (38 ₪), שווארמה בטורטיה (נתחי סויה) מוקפצים על הפלאנצ'ה עם סלט קצוץ, סלט כרוב, חמוצים והמון טחינה (35 ₪) ועוד. במשך היום המקום פתוח ויש בו אווירה צעירה, מהירה ומוארת ואילו בשעות הערב, האורות מתעמעמים והמקום הופך לדיינר-בר  עם מוסיקה טובה.

ואם השם אילאיל יהב נשמע לכם מוכר, אתם לגמרי צודקים. מדובר בעיתונאית (והבעלים של השווארמה הטבעונית) שעד לפני 3 שנים שימשה כעורכת בכלכליסט ובערוץ 2 והחליטה לבצע פניית פרסה : "במהלך עבודתי כעיתונאית נפגשתי עם הרבה מאוד מנכ"לים של חברות וכתבתי על מהלכים שיווקים,  הבנתי שאני רוצה לעשות את הדברים בעצמי ולבדוק אם אני באמת יודעת ומסוגלת לעשות את זה טוב יותר".

גם זה טבעוני. גודנס. צילום: אנטולי מיכאלו
גם זה טבעוני. גודנס. צילום: אנטולי מיכאלו

גודנס