היי דרומה: סניף חדש לוויטרינה ייפתח בלילנבלום פינת נחלת בנימין

הסניף השני של ההמבורגרייה המוערכת ייפתח על חורבות הוולפנייטס, שתתפנה לטובת סניף חדש באזור שד' רוטשילד

ויטרינה. צילום: אינסטגרם ויטרינה
ויטרינה. צילום: אינסטגרם ויטרינה
28 בפברואר 2016

כבר הרבה מאוד זמן שמדברים בעיר על הסניף שיפתח נתי מנשה, הבעלים של הוויטרינה, להמבורגרייה המעולה שלו הפועלת זה כחמש שנים ברחוב אבן גבירול בעיר. מה שהתחיל ככניסה למזללה שכבר פעלה בעיר מתוך מטרה להפוך אותה לדוכן נקניקיות משובח התגבש לבית אוכל נחשק ומשגשג. מדובר בזירה שבה מתגוששים מידי ערב תורי קרניבורים על רכישת אחת מקציצות ההמבורגר הכי טובות בעיר, במיוחד בגרסת הצ'יזבורגר השמנמן.

לאחרונה נראה שהשמועות על סניף לוויטרינה קורמות עור וגידים במדיום רר. במהלך החדשים הקרובים וולפנטייס יפנו את סניף לילינבלום שלהם לטובת כתובת אחרת באזור שדרות רוטשילד, ומנשה יפתח סניף גדול מימדים לוויטרינה צמוד לאברקסס צפון בפינת נחלת בניימין. וולפנייטס מצדם עושים במקביל שיפוץ בסניף כיכר רבין שנפגע מדלקה, ובהמשך ישפצו גם את סניף יהודה המכבי. בדומה למהלך שעשה מנשה באבן גבירול, גם בסניף החדש בלילנבלום הוא יבצע שיפוצים מינימליים במבנה ובעיצוב של וולפנייטס מתוך מטרה להביא את בשורת ההמבורגר לעובדי המשרדים של הסיטי בשעות היום, ולבליינים הרוחשים בסביבה בשעות הלילה.

מכורים לצ'יפס עם גרידת הלימון והקטשופ סלק. צילום: אינסטגרם ויטרינה
מכורים לצ'יפס עם גרידת הלימון והקטשופ סלק. צילום: אינסטגרם ויטרינה

 

אנחנו מכירים לא מעט אנשים בעיר שמפנטזים בעיצומו של מאנצ' להגיע אל הוויטרינה עם עגלת סופרמרקט אמיתית ולבקש שיעמיסו אותה בצ'יפס דקיק של תפוחי אדמה ובטטה, מתובל היטב, ובזוק קליפת לימון מגוררת על פומפייה. גם אם זה לא יהיה אפשרי, שמועות רוחפות על המבורגר טבעוני הצפוי להפציע בסניף לילינבלום.

ויטרינה. צילום: יולי גורודינסקי
ויטרינה. צילום: יולי גורודינסקי

הוויטרינה, לילינבלום 40, הפתיחה בקרוב