אי שקט: נפתח הבר החדש של דלידה

במרכז הבר החדש של דלידה, שנפתח בימים אלה להרצה, מוצב אי משותף לבר ולמטבח שממגנט אליו את הבליינים

הבר של דלידה. צילום: אנטולי מיכאלו
הבר של דלידה. צילום: אנטולי מיכאלו
7 בינואר 2016
  • בתום מקצה שיפוצים ממושך במיוחד, הבר של קבוצת דלידה נפתח ונראה ששויף היטב. המקום החדש נפתח מול דלידה, בדיוק מעבר לכבישון, בצד השני של הכביש ברחוב זבולון הצר בפאתי שוק לוינסקי, ונקרא דלידה בר. בעוד דלידה מכונה חמארה אירופית, דלידה בר מתפקד כמקום לבילוי אלכוהולי המשתלב עם המנות. המקום עוצב על ידי אורית חביב פורת בסגנון האר־דקו, ובמרכז החלל מוצב אי משותף לבר ולמטבח הממגנט אליו את הבליינים.

יזמי קבוצת דלידה יצרו פה מקום בילוי אלטרנטיבי. בר המשקאות כולל גם מגוון יינות וקוקטיילים עם טוויסט, בהם טרינידד סאוור מג'ים בים, אנגוסטורה, סירופ וזסט מקליפת תפוז; וסאלטי קולדה מטקילה פטרון, אמארו מונטנגרו, סירופ קוקוס, מיץ אננס וקורט מלח (38־35 ש"ח לקוקטייל). בתפריט, הנוטה למטבח האירופי באינטרפרטציה עכשווית, תמצאו פטה כבד ואגוזי לוז ביין אדום על ברוסקטה, טרטר פילה בקר על ברוסקטה עם חרדל, צלפים, אנשובי, שעועית ירוקה, צנונית; בורקס קורקבנים, ביצה רכה, רסק ויוגורט, וברולה פלפלים חריפים ופטה, ועוד (כ־40 ש"ח למנה).

הבר של דלידה. צילום: אנטולי מיכאלו
הבר של דלידה. צילום: אנטולי מיכאלו

מייק קורדה, אחד השותפים, מסביר את ההחלטה לפתוח בר במרחק של כחמישה מטרים מהחמארה: "לדלידה אין בר, וזה היה חסר לנו כל הזמן. הבר החדש יכול להיות בילוי משלים לחאמרה או מקום בילוי בפני עצמו. אנחנו אוהבים את השכונה ומאמינים בה. היא הרבה יותר מעניינת מרוטשילד ועדיין לא מתקרבת למיצוי של הפוטנציאל שלה".

דלידה בר, זבולון 8, 5369627־03, כל יום 18:00־אחרון הלקוחות. האפי האוור 18:00־20:00