נפל ברשת: סוסו אנד סאנס של עומר מילר הופכת לרשת

כחצי שנה אחרי שנפתחה סוסו אנד סאנס, מזללת ההמבורגרים המושחתת של עומר מילר, היא הופכת לרשת. אם זה אומר יותר המבורגרים ופחות תור, אנחנו בעד

עומר מילר עם המבורגר מפלצתי . סוסו אנד סאנס. צילום: נועה רוזין
עומר מילר עם המבורגר מפלצתי . סוסו אנד סאנס. צילום: נועה רוזין

אחרי שההמבורגר של עומר מילר שיגע את תל אביב ויצר תור בלתי פוסק בצומת הרחובות רוטשילד והרצל, מגיעה החדשה המרעישה הזו: מסתמן כי סוסו אנד סאנס הופכת לרשת מזללות. הסניפים הבאים ייפתחו במהלך החודשים הקרובים במגדל גינדי החדש (סמוך לסניף הצפוי של זוזברה) וברחוב דיזנגוף פינת בן גוריון, היכן שהיה לאורך שנים סניף מיתולוגי של אספרסו בר.

שני הסניפים החדשים אמורים להתחיל לפעול תוך זמן קצר: בר ישיבה ארוך כבר מוקם בדיזנגוף, מה שנותן הרגשה שבמקום לאכול בעמידה ניתן יהיה בו גם לשתות משהו בזמן שבולסים את ההמבורגר. מכיוון שבמרחק של עשרות מטרים בלבד יפתח מעבר לכביש סניף שני לקפטן קארי של רושפלד, נראה שדיזנגוף עובר עוד מהפך בחייו מחיית לילה של ברים למקום של זלילה ערה בשעות היום.

מה חשב מבקר המסעדות שלנו על סוסו אנד סאנס?

סוסו אנד סאנס, מושחת. צילום: יולי גורודיסנקי
סוסו אנד סאנס, מושחת. צילום: יולי גורודיסנקי

סוסו אנד סאנס נפתחה לפני כחצי שנה וכבר הספיקה לעשות רעש גדול בעיר ובאינסטגרם עם תמונות מפתות מדי של המבורגר סליזי נוטף גבינה, רטבים ושלל תוספות לא קונבנציונאליות כמו לובסטר, צ'דר, ראגו פטריות, ריבת צ'ילי ואפילו סלט ביצים. האופציה של המבורגר לטבעונים או קריספי צ'יקן עצום בגודלו, רק הגדילה את העניין (והתור) סביב המקום.
דוד טור, מבעלי סוסו אנד סאנס מסר לנו: "אנחנו פותחים, זה יקרה בעוד חודש". פתחנו יומנים, נתראה במאי.

סוסו אנד סאנס