פחות זה יותר: מה הקטע של הבר החדש "מקנרו"?

הבעלים, המנהל והשף של גדרה 26 פותחים את מקנרו, בר בלי יותר מדי אטיטיוד. והאוכל? בין השוק לדיינר אמריקאי

מקנרו (צילום: יולי גורודינסקי)
מקנרו (צילום: יולי גורודינסקי)
13 באפריל 2016

בסוף משמרת לפני שנתיים ישבו אמיר קורנברג, אסף ארליך ועידן גולדשטיין – הבעלים, המנהל והשף של מסעדת גדרה 26 בהתאמה, ופנטזו על הבר שיפתחו כשיהיו גדולים. החזון היה ברור: רוקנ'רול. המוזיקה, העיצוב, האוכל, האווירה – כל מילימטר במקום שלהם צריך להיות קליל, פתוח ולא מתיימר. שנה לאחר מכן הם כבר חיפשו לוקיישן, והשבוע הם פתחו להרצה את McEnroe, "על שם הרוקיסט של עולם הטניס, הילד הרע של הספורט הלבן והמעונב", מספר אסף ארליך.

חולמים רוקנרול. הבעלים של מקנרו (צילום: יולי גורודינסקי)
חולמים רוקנרול. הבעלים של מקנרו (צילום: יולי גורודינסקי)

ארליך, מוזיקאי מצליח שהיה שותף בבר טקסידרמי, חיפש דרך לחזור לחיי הלילה. "שתי האהבות הכי גדולות שלי הן אוכל ומוזיקה, ואלכוהול משתלב היטב עם שתיהן. כשדמיינתי את הבר שלי רציתי שתהיה בו מוזיקה טובה ואוכל רציני, אבל שלא יגדירו אותנו כרסטו־בר. אנחנו מקום שהוא האנג אאוט: הווליום של המוזיקה יאפשר שיחה, האוכל נעשה כל יום על ידי שף מקצועי, השירות יהיה זרוק אבל עד גבול מסוים. יעבדו פה אנשים עם כריזמה ובלי יותר מדי אטיטיוד".

כשישבו על הקונספט של התפריט הגיעו השלושה למסקנה שפחות זה יותר. עם עין אחת לשוק ועין שנייה לדיינר אמריקאי, הם רקחו מנות במינימום מרכיבים ומקסימום טעם: ברוסקטה עם זוקיני וביצה (32 ש"ח), אוקטופוס ושעועית לבנה על עגבניות מרוסקות (48 ש"ח), פורק נאגטס (38 ש"ח), פרנץ' טוסט צ'יזבורגר (42 ש"ח), סליידר צוואר טלה וגבינת קדוש (52 ש"ח), ספריבס וצ'יפס (66 ש"ח), אננס אפוי במלח (28 ש"ח) ועוד. "אין כאן מיקסולוגים וקוקטיילים שעולים מעל 50 ש"ח, אצלנו הכל קלאסי ובלי התחכמויות מיותרות", מסכם ארליך. "בערב יהיו מוזיקאים שינגנו בתוך הבר, בשישי בצהריים נפתח את הרחבה לדרינק סופ"ש, והתפריט ישתנה תדיר. זה החלום הגברי שמחובר לצד הנשי שלו. בינינו, אנחנו לא כאלה באד בויז".

מקנרו (צילום: יולי גורודינסקי)
מקנרו (צילום: יולי גורודינסקי)

McEnroe