קוקוריקו: רן שמואלי פותח רוטיסרי בשרונה מרקט

טירוף הרוטיסרי ממשיך להתפשט בעיר עם מיזם אוכל רחוב חדש של רן שמואלי (קלארו), שייפתח בעוד חודשיים ויתבסס על עופות צלויים וירקות עונתיים

נשאר בשרונה, ממשיך עם רוטיסרי, רן שמואלי. צילום: איליה מלינקוב
נשאר בשרונה, ממשיך עם רוטיסרי, רן שמואלי. צילום: איליה מלינקוב
14 במרץ 2017

טירוף הרוטסרי תוקף את העיר. אחרי שהובא תנור צליית עופות לדא דא ודא (ובקרוב ייתמלא התפריט במנות על בסיס העופות מהרוטסרי), בשוק רוטשילד עתידה להיפתח מסעדת רוטסרי, בשוק שרונה כבר פועל אקולימה, דוכן של עופות ללא אנטיביוטיקה צלויים במרינדה פרואנית – ולאחרונה התבשרנו שבתחילת אפריל ייפתח בצפון בן יהודה הרוטסרי הצרפתי לללקאיס על חורבות מסעדת אדורה – עכשיו אנחנו מתעדכנים שגם רן שמואלי ייפתח רוטסרי.

והפעם רוטיסרי, רן שמואלי. צילום: איליה מלניקוב
והפעם רוטיסרי, רן שמואלי. צילום: איליה מלניקוב

זה יקרה בעוד כחודשיים בשרונה מרקט, במיזם שייקרא KUKURIKU. המקום ייתפקד כדוכן אוכל רחוב ויוגשו בו אך ורק מנות עוף בסגנון רוטסרי. העופות, שגודלו ללא אנטיביוטיקה ותוספים, יעברו צלייה בתנור ייחודי בשיטתFIRE WALL . מה שמייחד  את המיזם של שמואלי בהשוואה לשאר מסעדות ודוכני הרוטסרי בעיר הוא שהעופות יוגשו נטולי עצמות, בלחם פראנה לוהט או בצלחת,  בצירוף תוספות של סלטים רעננים, ירקות טריים, רטבים מיוחדים שיוכנו מידי יום במקום על בסיס תוצרת של ירקות ופירות עונתיים (בדומה לסגנון העבודה במסעדת קלארו של שמואלי).

מריחים? רוטיסרי קלאסי. צילום: shutterstock
מריחים? רוטיסרי קלאסי. צילום: shutterstock

KUKURIKU ימוקם בחלקו המזרחי של שרונה מרקט וישתרע על כ־60 מ"ר. בהתאם לתפיסת אוכל הרחוב, המטבח יהיה פתוח לעיני הקהל ומקומות הישיבה ישובצו סביב הבר וברחבה. בצפי גם משלוחים. מסתמן שקרקורי הבטן בחודשים הקרובים יובילו אתכם לאכול עוף.

KUKURIKU, שרונה מרקט – כניסה מזרחית. הפתיחה בעוד כחודשיים