קטן וטוב: פחזניות ואקלרים יחליפו את הקונוס המסורתי ככלי קיבול לגלידה

בקרמרי דה ל'אקלר, שייפתח בקרוב בקינג ג'ורג', ישובצו גלידות איטלקיות רכות במאפים צרפתיים חמימים ומרהיבים

קרמרי דה ל'אקלר
קרמרי דה ל'אקלר
15 בפברואר 2016

 

התובנה שאפשר להתעלם מוויטרינה של גלידה אבל אי אפשר לסרב לשובל של ניחוח מאפה שמוביל לתוך גלידרייה חלחלה היטב במפגש עם Cookeez, שמציעים שתי עוגיות ובהן גלידה. החודש יגיע השלב הבא באבולוציה, שלא לומר אסקלציה, של מפגשי הבצקים והגלידה. בקינג ג'ורג' תיפתח במהלך השבועיים הקרובים קרמרי דה ל'אקלר, וישובצו בה גלידות איטלקיות במאפי פטיסרי צרפתיים מרהיבים שיגיעו מפטיסרי נחשב (לא ניתן לציין את שמו בשל הסכמי סודיות).

פחזניית אקלר ענקית מבצק רבוך תתמלא לפי בחירת הלקוחות באחד מ־60 סוגי גלידה איטלקית מתחלפים. כדי לא לפגום בפחזנייה, הגלידה הנימוחה תוחדר ברגע ההזמנה בעזרת צנתר מיוחד. מי שעוד נועדו להכיל את הגחמות של הלקוחות יהיו שלל מאפים מסוגים שונים: בריושים, סופגניות, עוגיות מקרון עצומות ממדים וכן עוגיות טופי שוקולד צ'יפס שיחבקו בניהן כדורים של גלידה.

קרמרי דה ל'אקלר
קרמרי דה ל'אקלר

המחיר הכספי ממש לא יהיה גבוה יחסית למחירי הגלידות האישיות בעיר, עד 18 ש"ח למנה של עוגיות עם גלידה. לעומת זאת, למרות ההבטחה שהגלידה מכילה אחוזי שומן נמוכים וחלק מהגלידות ללא סוכר – המחיר הקלורי קצת יותר שנוי במחלוקת. בואו נגיד שכשאתם נכנסים למפגש השבועי שלכם בשומרי משקל, העובדה שירדתם על קינוח כזה לא תהיה מסוג העדויות שיתחשק לכם לשבור לגביהן שתיקה.

קרמרי דה ל'אקלר
קרמרי דה ל'אקלר

Cremerie De L'eclair, קינג ג'ורג' 53, 2622622־050, ראשון־רביעי ושבת 10:00־4:00, חמישי־שישי 10:00־5:30