רני רהב ועורך דינו של אייל גולן מגיבים לעומרי חיון

בעקבות ראיון שהעניק עומרי חיון לטיים אאוט, בו הוזכרו אייל גולן ואיש יחסי הציבור שלו רני רהב, התקבלו תגובותיהם של רהב ועורך דינו של גולן

בראיון עם הבלוגר עומרי חיון שהתפרסם כאן בטיים אאוט, מוזכרים איש יחסי הציבור רני רהב והזמר אייל גולן. להלן תגובותיהם של המעורבים בעניין.

רני רהב, איש יחסי הציבור של אייל גולן, מסר בתגובה:

תחילה דיברתי עם עומרי חיון והסברתי כי לבחור בן 22 אין את תעצומות הנפש להבין את משמעות והשלכת מעשיו עד הסוף, להפנים שהוא לא רובין הוד ולא מאמה תרזה אלא מקסימום כבשה צעירה שאיבדה את דרכה.  הסברתי לו את החוק וסברתי כי עליו להוריד את תמונתו של אייל משום שהוא דורס את החוק בצורה גסה.

עומרי השיב באופן ילדותי ש"בגלל תגובת אייל גולן בפייסבוק…" הוא לא יוריד את התמונה.  אז הבנתי כי הכל מתחיל ונגמר בנקמה אישית ועלובה. ככל הנראה, שמתוך אותה תאוות הנקמה, סבר הבחור כי החוק נתון לפרשנות ושיש אופציה שמי מאזרחי המדינה לא יהיה כפוף לחוק, אלא ינסח אותו מחדש עפ"י תנאיו.

לצערי, למרות שניסיתי, כמי שיכול להיות אביו (בכל זאת אני בן 50 והוא רק בן 22), לכוון אותו בדרכו הקלוקלת, לא הצלחתי, ולכן יצאתי בקריאה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה כנגד מי שהפר את צו איסור הפרסום. לצערי זה עוד לא קרה ואני מקווה שיקרה.

אז גם החלו כל הצדקנים והמצקצקים לנאום על "העולם התקשורתי חדש" שלכאורה איני מבין אותו. אני מאחל להם שיבינו ויחיו אותו כמוני, ולא כמתחילים כיתה א'. החוק הוא נר לרגליי ואלחם בחומרה במי שיעבור על החוק. גם "העולם החדש" צריך להתנהל עפ"י חוק והוא כפוף לו. אם לא נמלא את החוקים, לא תהיה מדינה ולא יתקיים "עולם חדש".

העולם החדש לא יכול להתנהל ללא בקרה, ללא מעצורים, ללא שמירה על זכויות אדם ותוך יצירת כאוס ואנדרלמוסיה. חופש הביטוי, גם בעולם החדש, משמעותו אינה חופש להפקרות, הפצת שקרים, בריונות ועבריינות. חופש הביטוי משמעותו אינה חופש להפצת תמונות, כנגד החוק.

עומרי חיון הוא פורע חוק, שיא החרפה הישראלית, שצריך לשלם את המחיר על מעשיו.

איש יחסי הציבור של אייל גולן, רני רהב
איש יחסי הציבור של אייל גולן, רני רהב

 עו"ד שי אליאס, המייצג את אייל גולן, מסר בתגובה:

מרשי, מר אייל גולן, הופתע מכך, שמגזין המבקש לכבד את עצמו נותן במה למר עומרי חיון שלדעת מרשי, הינו אדם מתוסכל, אשר החוק מבחינתנו הינו בגדר המלצה, אדם שהפר צו איסור פרסום של בית המשפט ואף מעיד על עצמו זאת מתוך "גאווה גדולה" כי נעצר ו/או עוכב לחקירה על ידי משטרת ישאל, יותר מפעם אחת ואף בעת שירותו הצבאי הואשם בעריקה ונכלא בכלא הצבאי.

אדם זה במשך תקופה ארוכה מפיץ, שקרים על מרשי, מציג עובדות לא נכונות לגביו, השמיץ את מרשי והטיל בו רפש וזוהמה, עת פצח במחול שטנה כאילו האינטרנט הינו "מערב פרוע" אין דין ואין דיין, במטרה להשתלח במרשי ולפגוע בו והכול כדי להתפרסם על חשבון מרשי. זו בדיוק הסיבה שזה האחרון התדבק על דלתכם לראיין אותו, אחרי שכל אמצעי תקשורת המכבד את עצמו טרק בפניו את הדלת.

בעקבות כך הגיש מרשי כנגד מר עמרי חיון תביעה על סך של 300,000 ש"ח, שעניינה הוצאת דיבה לשון הרע והפרת צו איסור פרסום, המתבררת בימים אלו בבית משפט השלום בתל אביב.

גם עתה, במסגרת ראיון זה, ממשיך מר חיון במסכת השקרים הנלוזה שלו ודברי הבלע ומגדיל הוא לעשות כאשר הוא מציג את מרשי ככזה, אשר קיים יחסי מין עם קטינות או כזה המצוי מעל לחוק באופן מכוון וביודעו כי מדובר בשקרים ובעניין זה "הפוסל במומו פוסל", שכן מר חיון, כאמור, לא פועל במסגרת החוק והינו מעוול סדרתי המפיץ באופן קבוע דברי רשע ושיטנה כלפי מרשי.

החליל הדמיוני בו "חילל" מר עומרי חיון, במציאות הדמיונית וההזויה בה הוא חי, כפי שהובא בראיון אצלכם, הינו זה, אשר לנעם צליליו הוביל אותו כנתבע היישר לכסא הנתבעים בבית המשפט ומרשי תקווה, כי כאשר יחייב בית המשפט את מר חיון לפצות את אותו בממון רב (אותו יתרום מרשי בשמחה לצדקה), זה האחרון לא יניף דגל לבן ויזעק חמס ומחילה.

אייל גולן. צילום: עידו איז'אק
אייל גולן. צילום: עידו איז'אק