לא דומה לאף אחת: מותג השמלות המאוירות שאתן צריכות להכיר

השמלות בעבודת־יד של המותג הטרי Impression נעשות בידי צמד מעצבות גרפיות. לא פלא שהן מתייחסות לבגדים כמו לאמנות לבישה

שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)
שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)
25 במאי 2016

אחרי שנים של עיצוב אתרי אינטרנט, כריכות, לוגואים ושאר פתרונות גרפיים עבור מעצבות אופנה, מוזיקאים ואנשי מקצוע אחרים, החליטו המאיירות והמעצבות הגרפיות רותם אזרד־מלכה (30) ומיכל לרדו־חיות (27) לעשות משהו עבור עצמן. לפני כחצי שנה הן השיקו את Impression, מותג אופנה המבוסס על שמלות מאוירות בהשראת ערים שונות בעולם.

שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)
שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)
שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)
שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)

לאחר שהפליגו המעצבות בדמיונן אל מרוקו בקולקציית הביכורים, הן חוזרות עם קולקציה שנייה באווירה קובנית. הקולקציה מונה קרוב ל־80 שמלות מאוירות המבוססות כולן על גזרת A אחת העשויה בדי ג'רזי וקרפ־לייקרה ומגיעה בשלושה אורכי שרוול שונים. כל האיורים נעשים בעבודת יד ומודפסים לאחר מכן על הבדים, והשתיים מקפידות לשלב בין ההדפסים והצבעים כדי שלא יהיו ולו שתי שמלות זהות.

שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)
שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)

הפנטזיה על עבודה עם בד רודפת אותן לדבריהן עוד מימי התואר בתקשורת חזותית במרכז האקדמי ויצו חיפה. “זה בער בנו כל כך שבתקופת התואר תמיד התבלבלו וחשבו שאנחנו בכלל לומדות אופנה״, מספרת אזרד־מלכה. "אנחנו מתייחסות לבד כמו לקנבס, ולשמלות כמו לאמנות לבישה".

Impression
700־850 ש"ח,
להשיג בבוטיק בנקר, דיזנגוף 210 תל אביב ובאתר: avodat-yad.com

שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)
שמלה של Impression (צילום: גולן סוויסה)