וגרביים לא חסר

מותג הגרביים השבדי Happy Socks נחת ברשת סטורי, עם קמפיין משמח והזוי למדי של דיוויד לה שאפל. את החורף שלנו זה בטוח מחמם

17 בדצמבר 2013

הצלם הידוע דיוויד לה שאפל חבר למותג הגרביים השבדי Happy Socks לצורך צילומי קמפיין ייחודי ויש שגידו קיצוני. לה שאפל ידוע כצלם פרובוקטיבי שאוהב לעסוק בגרוטסקה של תרבות הפופ האנושית כמו תעשיית הבשר, ניתוחים פלסטיים, פורנו וסלבריטאים, כשהייחוד של עבודתו הוא ביכולת שלה להיראות צבעונית ומלאת הומור. קמפיין הצילומים של לה שאפל למותג Happy Socks מתרחש במעין נמל פריקה וטעינה צבעוני על רקע מכולות ומנופים, כשהדוגמנים הם בעצם רקדנים ורקדניות בלבוש מינימלי עם גרביים לרגליהם.

ריקוד מושחת, מישהו? האפי סוקס
ריקוד מושחת, מישהו? האפי סוקס

למרות כל העור החשוף הקמפיין מרגיש יותר משעשע ממיני ואיכשהו מתאים לכל המשפחה (המופרעת כמובן). לבד מצילומי הקמפיין נוצר גם סרטון וידיאו שבו נראית הרקדנית קייטי ג'ונסון, בכוריאוגרפיה מאת גו'ן ביירן, כשהיא נכנסת לטראנס ולמעין אורגזמה מתמשכת ברחובות אחרי שגרבה זוג גרביים ורודות. וזה לא מופרך: הגרביים של האפי סוקס מתאפיינות בצבעוניות פופית ובהדפסים מוטרפים שעושים חשק לקפץ ברחבי העיר כמוכי ירח.

רגליים קרות, מישהו? האפי סוקס גרסת לה שאפל
רגליים קרות, מישהו? האפי סוקס גרסת לה שאפל

לרגל הגעת המותג ארצה השיק המותג סטורי חנות פופ אפ לחודשיים בלבד, שבה תמצאו על קיר צבעוני שעשוי לגרום להתקף אפילפטי את מגוון הגרביים האינסופי. ועד כמה שזה נשמע מוזר, גם בגרביים יש טרנדים – הידוע ביותר היה טרנד הגרביים הלבנות בהשראת מייקל ג'קסון שבעקבותיו גברים רבים עדיין מסרבים לעבור לגרביים שחורות אפילו ביום חתונתם. הטרנד הלוהט כרגע הוא גרביים צבעוניות וצעקניות, מה שמתכתב נהדר עם שיתוף הפעולה בין המותג לדיוויד לה שאפל. בין אם אתם חסידים של טרנדים או רק בעניין של להרגיש קיץ מבעד לבגדי החורף הכבדים, שווה להציץ בחנות החדשה, ואם לא בשביל הגרביים לפחות בשביל הרקדנים הערומים שעל הקירות.

וככה נראה הקמפיין שיצר לה שאפל עבור מותג הגרביים. אנחנו חוזרים, מדובר בגרביים:

להשיג בחנות הפופ אפ של סטורי, שינקין 64 תל אביב