משה, איפה הדבקון?

הסילבסטר הוא תירוץ מושלם להתלבש על חליפה שווה, גם אם אתם לא בדיוק פאשניסטות. קבלו ארבע אופציות שיהפכו כל גבר מבולבל למתלבש מהולל

29 בדצמבר 2013

ערב הסילבסטר הוא בעצם התירוץ האולטימטיבי להשתכר באמצע השבוע, לאחר לעבודה בבוקר שלמחרת והכי חשוב – להתגנדר. מדי שנה, בערב האחרון של חודש דצמבר, הרחובות מוצפים באנשים יפים ומטופחים, ועל מנת שלא תרגישו לפט־אאוט בחרנו בשבילכם מספר אופציות קלות וזמינות ללוק סילבסטרי מנצח. הישמרו מכתמי קאווה!

ניחוח אירופאי

למרות שגברים רבים לא מרגישים נוח בחליפה, ז'קט מחויט לגבר זה כמו שמלה שחורה קטנה לאישה – פריט חובה שתמיד עובד. הדרך הנכונה לשבור את הלוק המקצועי והמעונב מדי היא עם סריג דקיק בעל צווארון בצבע מנוגד, קיפול היפסטרי במכנסיים ומגף עור – והנה לך לוק של גבר אירופאי אמיתי.

99־299 ש"ח, להשיג בקסטרו־מן

תשכחו ממכנסי שבע שמיניות! סילבסטר גרסת קסטרו מן
תשכחו ממכנסי שבע שמיניות! סילבסטר גרסת קסטרו מן

עור שני

נשים הפנימו כבר מזמן שגבר בעור זה סקסי, אבל מכיוון שלא כולם יכולים להיראות טוב במכנסי עור (החיים קשים, חברימוס) המציאו את ז'קט העור. סגנון האופנוען הוא סופר טרנדי כיום, וז'קט עם הרבה טלאים וקווילט מעניק מראה מחוספס אך מעודן בזכות הצבע השחור האחיד.

99־399 ש"ח, להשיג בברשקה

אח, אתה רותח. סילבסטר על פי ברשקה
אח, אתה רותח. סילבסטר על פי ברשקה

קז'ואל סקס

הג'ינס הוא כוכב החורף הנוכחי, והוא כבר לא שומר את עצמו למכנסיים בלבד. העונה קיבלנו אישור ללבוש מכנסי ג'ינס עם חולצת ג'ינס, והדרך החכמה לעשות זאת (מבלי להראות כמו פליט מסדרת נעורים מהאייטיז) היא שבירות צבע. ובקיצור: מכנס ג'ינס כהים עם חולצת ג'ינס בהירה ומשופשפת, כשמעליה ז'קט בגזרה צבאית בצבע כחול.

359־1,490 ש"ח, להשיג בדוד ששון

לא רק לחתונה. מחויט גרסת דוד ששון
לא רק לחתונה. מחויט גרסת דוד ששון

מסמר הערב

אתה אוהב לבלוט, אבל אולי במקום פאת האפרו הצבעונית מהשנה שעברה (כן, כן, ראינו אותך בפייסבוק), תנסה לוק אחר, בלתי נשכח ומאוד אופנתי. חליפה שלמה בצבע כחול מטאלי היא הפתרון המושלם, בשילוב עם חולצה מכופתרת לבנה ואיזו שרשרת כסופה עדינה שתיצור מראה מדוייק שיבטיח שיזכרו אותך עד לסילבסטר הבא.

28־60 ליש"ט, להשיג ב־asos.com

והנה כמה גברים שנראים לא רע בחליפות (ולא רק בסילבסטר):