הכוכבות ההריוניות שכבשו את שערי המגזינים

ביונסה חיסלה אותנו עם אלבום ההריון הצבעוני שלה ומבחינתנו זאת סיבה מספיק טובה לאגד את השערים ההריוניים הכי אופנתיים והכי הורמונליים בהיסטוריה של הסל-קל

ביונסה בהריון. צילום:  Awol Erizku
ביונסה בהריון. צילום: Awol Erizku
5 בפברואר 2017

אלבום ההריון של ביונסה ממשיך להכות בנו גלים יומם וליל ואנו מתקשים להאמין שנצליח להתאושש ממנו בחודשים הקרובים. על התמונות הנהדרות של קווין בי אחראי הצלם אוול אריזקו (Awol Erizku) וזה לא יהיה מוגזם לקבוע שהשניים פיצלחו לרסיסים את האינטרנט. בעצם, הארבעה, אם מחשיבים את התאומים הכי מפורסמים בעולם ששוכנים להם בכיף ברחם הכי מלכותי על הפלנטה. הבטן העגולה והאווירה היצירתית של בי גרמו לנו להיזכר בעוד צילומי הריון של נשים שהשוויצו בבטן שלהן ועשו כבוד לאמא טבע על גבי שערי המגזינים הכי נחשבים בעולם (או בהפקות אופנה גרנדיוזיות).

בין היתר, בטרנד צילום האופנה ההורמונלי התנסו פלאי תבל כמו ג'יזל, היידי קלום ואווה הרציגובה' ובל נשכח את הצילום האיקוני של דמי מור על שער הוואניטי פייר משנת 1991 שנחשב חלוצי ואמיץ בזמנו. היום, כשלכל אחד יש חשבון סנאפצ'אט מחובר לשחלות אנחנו פחות מתרגשים מדברים כאלה, אבל כשמלכת הדבורים מצטלמת בהריון, אין שום סיכוי שזה יכול לצאת סטנדרטי. כפי שאמר חכם סיני פעם, “You ain't married to no average bitch boy”.

ביונסה, 2017

ביונסה בהריון. צילום: Awol Erizku
ביונסה בהריון. צילום: Awol Erizku