ניחוחות של הבנה: 10 בשמים חדשים על המדפים

תקועים בלי רעיון למתנה לחג? בשביל שלא תזיעו או, חלילה, תסריחו ממאמץ, רחרחנו מסביב וליקטנו את 10 הבשמים החדשים והכי מוצלחים שעל המדפים. שיבושם לכם

בושם באמבו של גוצ'י. צילום: יח"צ חו"ל
בושם באמבו של גוצ'י. צילום: יח"צ חו"ל
18 באפריל 2017

Signorina In Fiore//סלבטורה פרגאמו

דבר היצרן: "האישה של Signorina In Fiore מאוהבת ברומנטיקה ורודפת אחר החלומות שלה, היא נערה החוגגת את פריחתה, היא מלאת אנרגיה, חיוניות ושמחת חיים…".

דבר המתבשמת: אם מתעלמים לרגע מפרץ האופטימיות הקיצוני, הרי שמדובר ביופי של בושם המבוסס על שילוב אביבי ונעים של סורבה אגסים, דובדבן, עלי יסמין, מושק וסנדלווד. כמו עלמה קלת דעת אופיינית הוא קליל, רענן ומתנדף במהירות.

249 ש"ח ל־50 מ"ל, 349 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם המובחרות

בושם של סלבטורה פרגאמו. צילום: יח"צ
בושם של סלבטורה פרגאמו. צילום: יח"צ

 Mademoiselle//רושאס

דבר היצרן: "מדמואזל רושאס היא פריזאית תוססת, צעירה ורעננה עם שיק צרפתי טיפוסי. היא אוהבת לבקר בגלריות, לשתות קפה במרפסות בתי הקפה ולארגן ארוחות ערב רומנטיות הצופות על גגות פריז. כשיש לה זמן פנוי היא מפנקת את עצמה בהליכה בנעלי בובה בשכונת הסן ז'רמן, חוצה גשרים ומטיילת בגנים. בערב היא מחליפה לנעלי עקב, מורחת אודם אדום ומבשמת את עצמה קלות".

דבר המתבשמת: בכל קלישאה מטופשת יש גרעין של אמת, וגם אם גברת רושאס היא דמות פיקטיבית לחלוטין, אפשר לסכם את הבושם הקרוי על שמה במילה אחת – קלאסה. האיזון בין פירות אדומים, קיסוס, יסמין, סיגליות וענבר אפור יוצרים ניחוח קליל ואלגנטי שמשתייך לז'אנר הבשמים שאינם שתלטניים, אלא מתמזגים בעדינות נהדרת עם ריח הגוף.

199 ש"ח ל־50 מ"ל, 299 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

בושם מדמוזאל של רושאס. צילום: יח"צ
בושם מדמוזאל של רושאס. צילום: יח"צ

Paradiso Assoluto//רוברטו קוואלי

דבר היצרן: "הבושם החדש של רוברטו קוואלי הוא הצהרת כבוד לתשוקה לחושניות. האישה של Paradiso Assoluto היא בעלת רוח חופשית שוחרת יופי, רודפת תענוגות, חופשייה ומאושרת. הבושם נפתח עם תערובת מסקרנת של תווי ריח פריכים וסקסיים, וממשיך עם ניגוד ערמומי של יסמין פראי שמתנגש עם שושן אדום חושני וססגוני, ויוצר סימפוניה פרחונית ראוותנית וממכרת של ונילה אקזוטית, אלמוג ופאצ'ולי שמרתקים את החושים ומותירים שובל מרשים ומתמשך".

דבר המתבשמת: לשם שינוי הפתעה לטובה מבית האופנה הוותיק בדמות בושם נשי, אלגנטי ואפילו מתוחכם, שאינו גולש לאיטלו־פרחיות האופיינית לו. הניחוח, שמחזיק מעמד שעות ארוכות, מזגזג בין קלילות חמצמצה של בוקר לבין עומק נשי וסקסי של בושם לילי. במילים אחרות – המתנה המושלמת לאימא.

249 ש"ח ל־50 מ"ל, להשיג ברשתות השיווק המובחרות

בושם של רוברטו קאוולי. צילום: יח"צ
בושם של רוברטו קאוולי. צילום: יח"צ

Fleur Musc for Her//נרסיסו רודריגז

דבר היצרן: "Fleur Musc for Her הוא הביטוי האולטימטיבי של האישה המודרנית: כובשת וממכרת. הניחוח החדש מציג שוב את הדואליות העומדת בלב קולקציית הבשמים של נרסיסו רודריגז עם קסם מתוחכם ותשוקה לוהטת".

דבר המתבשמת: לא ברור בדיוק באיזו דואליות מדובר, שכן אני, באופן חד משמעי לחלוטין, התאהבתי בבושם האביבי הזה. לצד מושק, ענבר ופאצ'ולי, נרשמת נוכחות מרשימה של ורד בולגרי, מה שמזכיר מעט את הבושם הקלאסי והאהוב של קלואה אך בגרסה מעודנת בהרבה. מדובר בבושם נעים להפליא שיהלום נשים בטווח גילים רחב במיוחד. המחיר קצת פחות.

458 ש"ח ל־50 מ"ל, 594 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם המובחרות

בושם של נרסיסו רודריגז. צילום: יח"צ
בושם של נרסיסו רודריגז. צילום: יח"צ

Izia//סיסלי

דבר היצרן: "Izia הוא יצירת אמנות ריחנית. הוא נפתח בתווים עליונים מתוחכמים ביותר – לבו, הנישא על גבי לחישה קורנת, הוא לימוני ופרחוני בעל תווים מרעננים של אגס. בתווי הבסיס משתקפות חושניות מודרנית וחמימות המגיעות מעץ הארז ומענבר".

דבר המתבשמת: שני מאפיינים בולטים יש לבושם החדש של סיסלי ומשניהם קשה להתעלם. האחד – מחיר גבוה להחריד. השני – ניחוח עוקצני, מסקרן ומרתק, שמזכיר במידה מסוימת את ז'אנר בשמי היוניסקס מהניינטיז. לאחר שהניחוח מתקבע על העור הוא אכן הופך לפרחוני וגם לעמוק ומחמיא. מסוג הבשמים שיגרמו לסביבה לרצות לרחרח אתכם מקרוב שוב ושוב.

687 ש"ח ל־50 מ"ל, 936 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם המובחרות

בושם של סיסלי. צילום: יח"צ
בושם של סיסלי. צילום: יח"צ

Bamboo//גוצ'י

דבר היצרן: "ניחוח עוצמתי, אלגנטי ונשי, רך ועמוק בו זמנית, הנפתח בתווים אקזוטיים של שושנת קזבלנקה ווניל מטהיטי. ריחות אלמוג וענבר אפור מאזנים את הנשיות של הניחוח בעזרת ניגודיות מהדהדת של ריח עץ. ההרכב של הבושם הוא הצהרה לגבי האישה שלה הוא מיועד: חזקה, מלאת חן ונשית".

דבר המתבשמת: לשם שינוי מדובר בגבב מילים מדויק להפליא. זהו בושם עם ניחוח מורכב, ספק פירותי ספק תבליני, עם טאץ' אוריינטלי עדין שמתפתח יפה לאחר ההתזה. הבושם מתאים ליום ולערב ומגיע בבקבוק סופר מסוגנן, וחוץ מזה, מה שטוב לוונדר וומן, טוב גם לנו.

99 דולר ל־75 מ"ל, להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

בושם באמבו של גוצ'י. צילום: יח"צ חו"ל
בושם באמבו של גוצ'י. צילום: יח"צ חו"ל

Pink Fresh Couture//מוסקינו

דבר היצרן: "הניחוח רענן ופירותי והבקבוק יוצא דופן וכיפי בצורה כמעט בלתי מתקבלת על הדעת, שבעזרת העיצוב הייחודי ממשיך לבעוט במוסכמות וליצור מהומה".

דבר המתבשמת: אם כבר בועטים ויוצרים מהומות, היינו מצפים ממוסקינו לאפשר לבושם להגיח ישירות מהמתז דמוי השפריצר ולא מהפייה הרגילה. כך או אחרת, כל התזה מנפקת ניחוח קליל, חמוד וצעיר שעושה שמח וגורם לנו להרגיש כמו נערת תיכון שובבה. לא מדובר בניחוח פורץ גבולות או חדשני במיוחד, אבל השילוב של אשכולית ורודה, קסיס, יקינטון, רימון והדרים יוצרים מותק של בושם, תרתי משמע.

199 ש"ח ל־100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

בושם של מוסקינו. צילום: יח"צ
בושם של מוסקינו. צילום: יח"צ

Made of Instinct//דיוויד בקהאם

דבר היצרן: "כדורגלן העבר האגדי יצר את הבושם בהשראת ההערצה שלו להתמדה, עבודה קשה וסבולת בדרך להצלחה. מרכיב דומיננטי בניחוח הבושם הוא עץ האשוח, עקב יכולתו האינסופית להמשיך לצמוח לכיוון השמים ולהתמודד במצבים קיצוניים".

דבר המתבשם: עלם החמודות שלוהק למשימה בעל כורחו טוען כי עם על הכבוד להשראות השונות, כשהתיז על עצמו מהבושם הוא חש עצמו קצת פחות עץ אשוח והרבה יותר כדורגלן חתיך ועשיר. לטענתו הניחוח שמורכב מתמהיל של פלפל ורוד, אשכוליות, קשמיר ואזוב חצוף, מסוקס וגברי במידה. הנוכחות הכללית אינה מכבידה וכך גם המחיר.

99 ש"ח ל־50 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

בושם של דיוויד בקהאם. צילום: יח"צ
בושם של דיוויד בקהאם. צילום: יח"צ

 Hugo Iced//הוגו בוס

דבר היצרן: "בושם לגבר ההרפתקן, האלגנטי והנון קונפורמיסטי, עם ניחוח חדש, נועז ומלא ביטחון, שמציג תערובת ניחוחות ייחודית, מלאת חיים וממריצה. הבושם מציע לדור החדש, האורבני ופורץ הדרך חוויה חדשה ומרוממת המעבירה את המהות האמיתית של הוגו בוס – היכולת להעז".

דבר המתבשם: הבקבוק מדליק והניחוח חמצמץ, רענן וגברי במידה הנכונה. הבחור טוען בפירוש שאם היה נתקל בניחוח הנ"ל על מישהו אחר הוא היה נתקף קנאה, רושם את שם הבושם ורץ להתארגן על אחד כזה לעצמו. בקיצור, מדובר בהצלחה בטוחה.

249 ש"ח ל־125 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

בושם של הוגו בוס. צילום: יח"צ
בושם של הוגו בוס. צילום: יח"צ

Mr Burberry//ברברי

דבר היצרן: "בגרסתו החדשה והמרוכזת מיסטר ברברי עושה שימוש במרכיבים עציים ומתובלים המתחברים לתמצית ניחוחות יוצאת דופן שלא משאירה מקום לספק – הגבר של ברברי אוהב ששמים לב אליו".

דבר המתבשם: הנה מסמך שלא מתבייש לומר את האמת בפרצוף – זהו אינו בושם לגברים ביישנים, משום שמדובר במיסטר שמתבלט ועוד איך. הניחוח גברי, עמוק ועשיר, מהזן שמעורר אסוציאציות של כסף ישן, ספות קפיטונאז' וסיגרים יקרים. אפשר לומר שמדובר בבושם מלא סטייל ופאסון, שישרת היטב את מי שחש עצמו באלפיון העליון.

458 ש"ח ל־90 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

בושם של ברברי לגבר. צילום: יח"צ
בושם של ברברי לגבר. צילום: יח"צ