שפשוף נעים: בדקנו 4 מברשות ניקוי חדשות בשוק הטיפוח

מברשות הניקוי החדשות על המדף מבטיחות לחולל פלאים לעור הפנים, ובעד מחירים שונים. יצאנו לנסות וחזרנו עם מסקנות

מברשת ניקוי חשמלית של קליניק
מברשת ניקוי חשמלית של קליניק
19 ביוני 2016

ללין

למרות זכייתה בתואר מצטיינת הדקאן בקטגוריית הוואליו פור מאני, מברשת הניקוי של ללין מעולה ולא רק באופן יחסי למחירה השערורייתי. תמורת 10 ש"ח בלבד תקבלו ספוגית נעימה המצוידת בקוצי סיליקון רכים וגמישים המקרצפים את הפנים ביעילות מרשימה ובעדינות מעוררות השתאות. שאפו!

9.90 ש"ח, ברשת ללין

מברשת ניקוי של ללין
מברשת ניקוי של ללין

קרליין

סבון הפנים החדש של קרליין ממריץ, מועשר בתמצית מלפפונים ומאובזר במברשת צמודה לניקוי הוודג'. לכאורה מדובר במוצר מנצח מז'אנר השתי ציפורים במכה החביב עלינו כל כך. בפועל היינו מברכות על הפרדת כוחות ומעדיפות לקבל את סבון הפנים (המרענן והמוצלח כשלעצמו) כישות נפרדת מהמברשת, שקצת מסרבלת את כל העניין.

44.90 ש"ח, בסניפי הפארם

סבון פנים עם מברשת ניקוי של קרליין
סבון פנים עם מברשת ניקוי של קרליין

ז׳אן פיובר

גלגלת העיסוי הידנית Stimuloval, שואפת גבוה ומתיימרת לחזק, לעצב ולהמריץ את זרימת הדם וחילוף החומרים, לנקז רעלים, להזרים חמצן ולשפר את כושר הספיגה של העור. ואכן, מדובר במכשיר ידידותי למשתמשת, והמחיר אפילו אינו מבהיל. עם זאת, בתום שבוע של שימוש, לא נרשם כל שינוי – לטוב או לרע.

189 ש"ח, ברשת אפריל

Stimuloval של ז'אן פיובר
Stimuloval של ז'אן פיובר

קליניק

מברשת הניקוי החשמלית הנטענת של קליניק טוענת כי היא האחת "שתהפוך את עורך מנפלא למושלם!". המברשת אכן משפרת משמעותית את מראה העור, אבל עור מושלם? עוד לא נולדה המברשת שתעמוד בכיסוי ההבטחה הזאת.

299 ש"ח למברשת, 89 ש"ח
לראש חלופי, להשיג בסופר־פארם, בחנות הדגל של קליניק בקניון הזהב בראשון לציון ובאתר: clinique.co.il

מברשת ניקוי של קליניק
מברשת ניקוי של קליניק