עין הנמר: בדקנו טיפול ג'ינסנג לפנים במכון טייגר

אחרי שמרחנו על הפנים שלנו כל קרם אפשרי הגיע תורו של הג'ינסנג הסיבירי. בדקנו על פרצופנו את הטיפול הממריץ החדש של מכון טייגר

Tiger (צילום: יח"צ)
Tiger (צילום: יח"צ)
7 בפברואר 2016

כשנשכבתי על מיטת הטיפולים בטייגר, מכון הטיפוח המשופץ והמתוקתק ברחוב תש״ח, שלא מעט מלקוחותיו הן דיירות שכונת כיכר המדינה, משופצות ומתוקתקות כשלעצמן, הרשיתי לעצמי להתמסר לחלוטין לשעה לידיה החכמות של נטלי אבשלום, שלשו את פניי בעדינות ומומחיות כזו, עד שכמעט פרחה מראשי מטרת ההתכנסות: התרעננות, התמצקות, מאבק בפגעי הזמן והתחדשות נמרצת. טייגר יצר לעצמו שם בזכות עיצוב וסידור הגבות, שגרם לנשים אמידות רבות להשתרך עבורו בתור. כעת מסתמן כי סלון היופי היוקרתי מטפח לו כוכב חדש בשמי הטיפוח עם טיפול חדש העונה לשם אנרג׳י.

הטיפול של טייגר מבוסס על ג׳ינסנג סיבירי – צמח שנודע ביכולתו להמריץ, לחזק ולהשיב את האיזון האנרגטי, תכונות שזיכו אותו בכינוי “שורש הנעורים״. השילוב עם טכניקות עיסוי ייחודיות וטכנולוגיות מתקדמות (כמו לייבש מסכה מול מפזר חום ענקי) – מעניק לעור הפנים זריקת רעננות ממריצה שנוטעת תחושת חיוניות מיידית.

הטיפול מתאים לכל סוגי העור ולכל הגילים והוא מתבצע תוך התאמת תכשירים מסדרת הג׳ינסנג של חברת מוצרי הטיפוח הפריזאית Sothys, מה שמבטיח יעילות שיא בקרב בנות 30 וצפונה, אך מומלץ גם בגדר תחזוקה שוטפת לצעירות יותר.

Tiger
450 ש״ח,
תש״ח 2, 3336114־052