ניחוח דבש: הבשמים החדשים על המדף

החגים הבאים עלינו לטובה אולי ירוקנו לנו את הכיס ואת הנשמה (די, דודה, אנחנו רווקות!), אבל יהיו תירוץ מוצלח להתחדשות בריח משגע

Untold Absolu של אליזבט ארדן
Untold Absolu של אליזבט ארדן
18 בספטמבר 2014

למגונדרות – אנג'ל גלאמורמה מבית טיירי מוגלר

לו הייתי בת של, בוודאי הייתי ג'ורג'יה מיי ג'אגר. הרי אני הכי רוקסטארית פוגשת איט גירל פוגשת שרלילה, ועל כן בושם שנוצר בהשראתי (כלומר בהשראת העוללה של ג'אגר), ועוד מבית טיירי מוגלר, הוא בול מה שאני זקוקה לו בשביל לעבור את החג. המהדורה המוגבלת של אנג'ל מגיעה בבקבוקון הכוכב המוכר, רק בשחור, ולא בכדי: הניחוח עמוק וסקסי יותר, ודי בשפריץ אחד בשביל להעביר כמה שעות בסיבוב ראשים.

הדובדבן האדום של ל'אוקסיטן

 

555 ש"ח (חמסה!), להשיג ברשת אפריל, ברשת סופרפארם ובפרפומריות המובחרות

לנובורישיות – יהלומים צהובים מבית ורסאצ'ה

אם גם את חולמת על ורסאצ'ה בלילה אך לובשת שוק הפשפשים ביום, ודאי תשמחי לדעת שה־BFFית שלעולם לא תשתין עליך, דונטלה ורסאצ'ה, השיקה את ה־Yellow Diamonds Intense. אותה דונטלה טוענת: "יהלומים צהובים הם התשוקה האישית שלי, וניחוח הבושם הוא כמו האור המגיע מהיהלום הצהוב – חכם, בהיר, מסתורי ומפתה, ותמיד עז". אצלנו אומרים "יאללה, תנוחי עם הבוטוקס ופשוט תגידי שהוא מריח טוב". אז כן, שילוב של תווי ברגמוט, אתרוג ונרולי עושה חשק לתת שפריץ ולהתפנק על דרינק בבר של מלון בראון. ככה אנחנו, יהלומות צהובות קלויות.

יהלומים צהובים מבית ורסאצ'ה

 

329 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

ללוליטות – הדובדבן האדום של ל'אוקסיטן

מה שאני אוהבת במותג ל'אוקסיטן זה שהוא מביא אלינו את צרפת כפי שאנחנו אוהבות לדמיין אותה – יותר פרובאנס, פחות בן יהודה. הניחוחות שמשיק המותג הם תמיד קלילים ורעננים, בלי יותר מדי מניירות, והאו דה טואלט החדש עם תמצית הדובדבן עושה חשק ללבוש שמלה לבנה, להוסיף גלוס ורוד ולצאת לארוחת חג כשברשותך פאי שאפית בתבנית של טאפרוור. בקיצור, הרעננות של תווי ההדרים, תווי עץ הזית והמושק ותווי הדובדבן והפטל גורמים לי לרצות להיות שוב ילדה של אימא.

אנג'ל גלאמורמה מבית טיירי מוגלר

 

179 ש"ח, להשיג ברשת ל'אוקסיטן

לאלגנטיות – Untold Absolu של אליזבט ארדן

אני מודה שכשפתחתי את הקופסה המגושמת והבקבוק המפונפן לא הייתה בי חדוות הסנפה, שכן בעיני רוחי כבר התחלתי לדמיין ניחוח של דודה עם חיבה יתרה לטייטלים מפוצצים. אבל ברגע שפינקתי את צווארי בשפריץ – יאבא'לה, בחיי שכמעט בייצתי. איזה ניחוח סקסי, אלגנטי, לא כבד מדי אך עם המון נוכחות. פטל שחור, ברגמוט, שזיף, ג'ינג'ר ויסמין עושים את העבודה ויגרמו לך להרגיש כמו כוכבת קולנוע, גם אם המקום הכי זוהר בעיניך הוא פאב שלושת הקופים באילת.

Untold Absolu של אליזבט ארדן

 

350 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

[tmwdfpad]

לעדינות – Uncover מבית קרליין

והנה עוד הפתעה שמוכיחה שלא שופטים בקבוק לפי החברה המקומית שמייצרת אותו: חברת קרליין הישראלית השיקה ניחוח חדש העונה לשם Uncover, יעני "תחשפי את היופי האמיתי שלך". ואני, שלא מתה על ססמאות, ציפיתי במקסימום לניחוח שיקשט את בית השימוש שלי. אך אבוי, איזו טעות! הניחוח לא רע בכלל. מתקתק, לא מתחכם, ועונה לגמרי על מה שרבות מכן מחפשות בבושם. תווי ורדים, פצ'ולי, פירות יער וסיגליות יוצרים ניחוח נשי שמתלבש נפלא על הדופק. שאפו!

Uncover מבית קרליין

 

250 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם