הדייט שתפס אותי: האפליקציה שמזווגת בין יוגיסטים

חובבי יוגה, זה בשבילכם: הכירו את הפיתוח הישראלי החדש שיעזור לכם למצוא מדריכים, תלמידים ופרטנרים לאימון. בזהירות שלא להיתפס

יוגה (צילום: שאטרסטוק)
יוגה (צילום: שאטרסטוק)
21 ביוני 2017

אחרי עולם המוניות, הדייטים ואפילו הכביסה מגיע תורו של עולם היוגה. אפליקציה חדשה בשם מדידייט תמצא לכם מורים ופרטנרים ליוגה, טאי צ'י ומדיטציה על בסיס מיקומכם בכל מקום בכל העולם.

עוד כתבות ספורטיביות: 
מאי מור המציאה שיטה חדשה להרטטת הישבן
הדור הבא של הביקראם יוגה הוא ההוט בר
דנה גרוצקי ממציאה את היוגה מחדש

מאחורי האפליקציה החברתית החדשה עומדים אופיר פז ומתן דהאן, שמצאו את עצמם מתוסכלים כאשר לא הצליחו למצוא חברים ליוגה בדרכים המקובלות. "הייתי איש קבע במשך שנים ארוכות וטאי צ'י היה הדרך שלי להירגע", משתף פז. "הבעיה היא שקשה מאוד למצוא קבוצות שעוסקות בטאי צ'י, יוגה או מדיטציה. עוד יותר קשה לדעת מתי מתקיימים המפגשים".

מדידייט (צילום מסך)
מדידייט (צילום מסך)

אז איך זה עובד? לאחר הורדת האפלקציה (ההורדה בחינם וזמינה למשתמשי אנדרואיד ואייפון), תתבקשו לפתוח פרופיל הכולל תמונה ותעודת זהות יוגית (העדפות, ניסיון, האם אתם מורים או תלמידים וכולי). מתן המידע אינו בגדר חובה, כמו שהוא הכרחי בשביל למצוא לכם את זיווג היוגה האולטימטיבי. לאחר המפגש עם הפרטנר החדש, תוכלו לכתוב ביקורת קצרה על אותו מורה/תלמיד/שותף (ממש כמו Airbnb או Uber) – ובכך לעזור למשתמשים האחרים למפות את העדפותיהם.

הפיתוח אמנם ישראלי, אך האפליקציה דוברת אנגלית. אל חשש! מדובר בממשק פשוט, אסתטי ונוח למדי. במסך הבית תוכלו לבחור בין מגוון שיעורים וסשנים של יוגה, טאי צ'י ומדיטציה (אותם ניתן לשריין בתשלום דרך האפליקציה). הבדיקה הקצרה שערכנו מגלה אינספור אפשרויות של שיעורי יוגה, אך לעומת זאת טאי צ'י ומדיטציה הם כרגע בגדר הלא קיים. בכל זאת, הפיתוח בחיתוליו. בצד זאת, ניתן לחפש פרטנר בהתאם לצרכים האישיים (למי שרוצה להתאמן עצמאית עם חבר חדש, ג'אמים המוניים וכן הלאה) בעזרת פיצ'ר החיפוש הידידותי. קדימה, חממו את השרירים. 

המון יוגה (צילום מסך)
המון יוגה (צילום מסך)