זרעי המפ: כל השימושים לתוצרי הקנאביס

חוקיים לגמרי, בעלי יתרונות בריאותיים מוכחים ואפשר לשלב אותם בהכל - זרעי המפ מצמח הקנאביס צריכים להיכנס לשגרה שלכם ויפה שעה אחת קודם. מדריך למתחילים

מה עושים איתך וויד. תמונה: גטי אימג'ס. עיבוד תמונה: רוי גיא
מה עושים איתך וויד. תמונה: גטי אימג'ס. עיבוד תמונה: רוי גיא
26 בינואר 2017

רוב האנשים מקשרים את צמח הקנאביס עם סטלנות וזו כמובן טעות מרה וכואבת. אנשים שמקפידים על אורח חיים בריא, "בריאותנים" מה שנקרא, כבר מכירים על בשרם את זרעי ההמפ, סופר פוד של אלופים. זרעי המפ, הזרעים של צמח הקנאביס, מכילים פרוטאינים שעוזרים למערכת העיכול שלנו לתפקד כמו שצריך ועשירים בברזל. יש בהם ויטמין E פי 3 יותר מזרעי פשתן, אומגה 6 ואומגה 3 והם תחליף נהדר לבשר. הזרעים מצוינים גם לעור האדם ומועילים למי שסובל ממחלות עור או עור רגיש. את הזרעים אפשר להשיג בין היתר דרך אתר iHerb, ועל הדרך להזמין עוד מוצרים טבעיים (חשוב לקרוא את כל רשימת המרכיבים-אם על המוצר מצוין תו התקן של USDA- זה הכי טוב). בכל מקרה, אתם מוזמנים להמשיך לגגל וללמוד על הזרעים החברים (מומלץ להיכנס למגזין קנאביס שמלא במידע) ובנתיים, קבלו עוד כמה שימושים לתוצרי צמח הקנאביס, חוקיים לחלוטין.

סלט

מרכיבים למתכון שמצאנו ברשת:
3 כפות קינואה, רבע כוס זרעי המפ, חצי צרור פטרוזיליה (מהירקן, או צרור שלם אם מהסופר), ענף עלי נענע, גרעינים מרימון שלם, מיץ מלימון אחד, רבע כוס שמן זית, פלפל ומלח.

איך מכינים: קוצצים דק את הפטרוזיליה ואת עלי הנענע, מערבבים בקערה עם גרגרי הרימון (מרימון שלם), זרעי ההמפ (רבע כוס) והקינואה (3 כפות). מוסיפים את מיץ הלימון (מלימון שלם) ושמן הזית (רבע כוס) ומערבבים. ממליחים ומפלפלים לפי הטעם.

מוצרי קוסמטיקה

שפתונים, אודם, משחות לפנים, קרמים לידיים – מוצרים אורגניים בעלי תו תקן USDA הם המומלצים ביותר, והנה כיוון לאחד כזה (ניסינו בעצמנו והתאהבנו!). ברגע שתתחילו, לא תרצו להפסיק.

גלידה

יש כאלה ששומרים את הענפים של הוויד ומכניסים למים רותחים בכדי לקבל תה עם קצת טעם ירקרק, אבל תכלס הכי כדאי להתכונן לקיץ ולנסוע לאיטליה, שם בעיר אלסיו מוכרים גלידה שמבוססת על זרעי המפ (ונקראת על שמו של בוב מארלי). הגלידה לא מכילה חומר פעיל ותוכלו למצוא גם מתכונים ברשת לאיך מכינים בכזאת בבית.

דגני בוקר

עם עליית המניה של זרעי ההמפ, כך נפוצו עוד ועוד מוצרים שכוללים את הפלא. חפשו דגני בוקר עם שיבולת שועל אורגנית, זרעי צ'יה וזרעי המפ. הוספתם חלב שקדים וסגרתם את הפינה.

שייק

זרעי המפ מצוינים גם בתוך משקה – אפשר להוסיף אותם לשייק מתוק והטעם האגוזי שלהם ישתלב מעולה. כמו כן הם עשירים בחלבון, אז אם אתם שומרים על כושר, מהרו להיכנס ללופ.