נעים מאוד: בדרך לתיאטרון עוצרים לעשות פילאטיס

סטודיו נעים ממשיך להתרחב ומתחדש בסניף חמישי ברחוב מזא"ה שמוקדש לשיעורי פילאטיס, טיפולים אלטרנטיביים והצגות פרינג'. כן, הצגות פרינג'

נעים במזא"ה (צילום: יולי גורודינסקי)
נעים במזא"ה (צילום: יולי גורודינסקי)
14 ביולי 2016

פנינת חמד טרייה בבעלותה ובניהולה של הכוראוגרפית ואשת הפילאטיס אלה בן-אהרון נפתחה בחודש שעבר ברחוב מזא"ה בעיר. המקום הוא למעשה הסניף החמישי של רשת סטודיו נעים, ולצד שיעורי פילאטיס מכשירים ומזרן מוצעים בו גם תרגולי יוגה, פלייפיט TRX ועוד. כמו כן פועלת בסטודיו קליניקה לטיפולים אלטרנטיביים, ובהמשך הקיץ מתוכנן לארח בחלל הצגות פרינג' והרצאות שיתקיימו בערבים ובסופי שבוע.

פרינג' לצד הפילאטיס (צילום: יולי גורודינסקי)
פרינג' לצד הפילאטיס (צילום: יולי גורודינסקי)

"ייחודו של הסניף בא לידי ביטוי בעיצוב החלל שנותן חוויה אינטימית ביתית. כמות האנשים בשיעורים מוגבלת, על מנת שהמתאמנים יזכו בתשומת לב אישית", מספרת בן-אהרון. "התכנים, וכן, צוות הסטודיו, ממוקדים בעבודת עומק ובמודעות לגוף. אנחנו לא עוסקים בתחרותיות, ולכן למשל אין מראה בסטודיו. המטרה היא להשתחרר מהרעשים החיצוניים ולצלול פנימה".

עוד כתבות שיגרמו לכם להזיע:
יש סקי מים בתל אביב – וזה ממכר
כך תעופו על עצמכם בסטייל
אימון סקייטבורד – יש דבר כזה 

השיעורים בסטודיו החדש מבית נעים מבוססים על עקרונות הגוף והנפש, מתוך רצון לייצר מרחב מוגן המעודד התפתחות אישית של המתאמנים. על פניו, רעיון אוטופי בלתי ניתן להשגה, אך בן-אהרון אינה מפחדת להתחייב. "תוצאות חיצוניות הן תוצר לוואי של עבודה נכונה על נשימה, ריכוז, דיוק, שליטה, סיבולת, רוגע וזרימה. הן יחזיקו לטווח ארוך רק אם יהפכו לדרך חיים", היא מבטיחה. בשאיפה להעניק ערך מוסף, מתוכננים להתקיים במקום הרצאות אורח ואירועי פרינג'. "אי אפשר לפתח רק את הגוף, את האינטלקט או את הרגש", מוסיפה בן-אהרון. "אפילו ג'וזף פילאטיס (ממציא שיטת הפילאטיס, נ"ב) האמין באידיליית האדם היווני ששאף למצוא איזון בין הגוף לרוח. הרצון שלנו הוא שהסטודיו יהפוך למקום של קהילה ושל מפגשים אנושיים המעודדים שיח ומגע בעידן בו אלה מתקיימים בעיקר דרך מסכים".

גוף ונפש (צילום: יולי גורודינסקי)
גוף ונפש (צילום: יולי גורודינסקי)

 

נעים במזא"ה, 196־440 ש"ח למנוי חודשי, מזא"ה 42 תל אביב, 5188998־03