נגרים מומלצים בתל אביב

מחפשים רהיט ייחודי לסלון? צריכים לתכנן את החלל שלכם בצורה הכי יעילה שיש? לא מתפשרים על פחות מעץ מלא בהזמנה אישית? הנה כל הנגרים המומלצים בתל אביב

מתן אקרמן בסטודיו המסור. צילום: איליה מלניקוב
מתן אקרמן בסטודיו המסור. צילום: איליה מלניקוב
11 בספטמבר 2019

מתן אקרמן

איפה: "סטודיו מסור",  הקישון 45 תל אביב
שעות עבודה: ראשון־חמישי 9:00־19:00, שישי בתיאום מראש
טלפון: 9407323־052

מתן אקרמן בסטודיו המסור. צילום: איליה מלניקוב
מתן אקרמן בסטודיו המסור. צילום: איליה מלניקוב

אקרמן (34), מאמן כושר לשעבר ודוגמן בהווה, פצח ברומן עם עולם הנגרות בגיל 14, כשהושעה מבית ספר והחל לעבוד במסגרייה בקיבוץ גדות. מאוחר יותר המשיך לתפקיד קבע בצה"ל כאיש הסוואה ובנייה, לאחר מכן החל לשפץ את בתיהם של חבריו ובתקופת הדוגמנות עשה גיחות רבות מעבר לים, גם לפסטיבלים באירופה, שם מכר ציוד ג'אגלינג מעשה ידיו.

כעת הוא בעליו של סטודיו אקולוגי שמקדם אג'נדה ידידותית לסביבה שלדבריו, אינה עניין טרנדי או גימיקי אלא גישה אחראית לתחום. בפועל מדובר בשימוש חוזר בחומרים ובשילוב הרמוני בין חדש לישן. "מעבר לכך שהשילוב של חדש וישן הוא היפה והנכון ביותר, האג'נדה הסביבתית שלי היא דרך חיים", הוא אומר. "תמיד גיליתי העדפה לשימוש בחומרים ממוחזרים, אני אוהב בגדי יד שנייה ומאמין שלכל דבר יש יותר משימוש אחד".

למעבדות תיקוני הסלולר הכי טובות בתל אביב

יעל מרומי

איפה: דרך קיבוץ גלויות 13, תל אביב
טלפון: 050-735-1307
מייל: meromi.wood.shop@gmail.com

מרומי היא בוגרת החוג לעיצוב תעשייתי ב-HIT ולימודי נגרות של משרד התעסוקה, שעבודתה מתנהלת על הגבול הדק והעדין שבין עיצוב רהיטים לנגרות במובן הבסיסי של המונח. כך או כך, יצירותיה של מרומי נתפרות באופן מושלם למידות וצרכי הלקוחות, שמוזמנים לקחת חלק פעיל גם בתהליך התכנון. אם אתם בעלי עסק שמעוניינים ברהיטים ייחודיים לחלל העבודה שלכם – מרומי מבטיחה לספק את הסחורה באופן אישי שמתאים לכם במיוחד, ואם אתם לקוחות פרטיים שאוהבים להתחדש בריהוט שיש אך ורק לכם, מרומי היא הכתובת גם במקרה הזה. מומלץ מאוד להיכנס לעמוד הפייסבוק שלה, להתרשם מעבודות וליצור עימה קשר.

אלון צבי כהן

איפה: אלון צבי כהן בע"מ – הנגריה, משק 4, מושב אלישמע
טלפון נייד: 050-5605040
טלפון/פקס:  09-7671995
מייל: azc.nagar@gmail.com

שניה לפני שהפך לאדריכל, חתך צבי כהן לכיוון המגע הבלתי אמצעית עם חומר הגלם וב14 השנים האחרונות , מאז הקמת הנגרייה הפרטית, הוא מנגר לדירות ווילות מעוררי קנאה רהיטים, פתרונות אחסון, מטבחים ומשטחים, ואלמנטים מעוצבים ואביזרי תצוגה משוכללים לחללים מסחריים כמו רשת סטורי, מספרת הילדים "פוני", חנויות דניאלה להבי, הגר סתת ועוד.

"כאדריכל, הקורא תוכניות ושרטוטים, קל לי להבין בקלות ובמהירות את החזון של האדריכל", מעיד על עצמו צבי כהן באתר הבית שלו. "אינני מפחד מפרויקטים מסובכים והיצירתיות שלי מספקת גמישות בעת הצורך. האדריכלים יודעים כי הם תמיד יכולים לסמוך עלי. גם באיכות העבודה. גם בדיוק הביצוע. וגם בלוחות הזמנים".

גלעד שחר

איפה: תל אביב-יפו
שעות עבודה: גמיש
להזמנת עבודות: gilad.hanagar@gmail.com

גלעד שחר (צילום: איליה מלניקוב)
גלעד שחר (צילום: איליה מלניקוב)

"גדלתי בבית עם אווירה מוזרה ומשוחררת. אבא שלי הנדימן, הייתה לו מין סדנה במרתף מתחת לבית, ובמשך כמה וכמה שנים הוא בנה פטיו ענק באמצע הסלון. לאימא שלי היה צהרון, ותמיד הייתי עושה עם הילדים יצירה בבריסטולים וקישוטים לסוכה. כנראה זה הוביל אותנו להתבטא, ולא ללמוד בהכרח משהו שצריך ללמוד. בגיל 22 לקחתי קורס נגרות של לשכת התעסוקה, ורק אז התחברו לי מלא פינות. פתאום ראיתי שזה חלחל.

"במשך ארבע או חמש שנים עבדתי בנגרות באופן אקסקלוסיבי, בסטודיו קראפט אנד בלום ביפו. אני אוהב את העיסוק בטכניקה, זה נורא מושך אותי. אתה נתקל בבעיה קטנה באמצע עבודה, והמשחק הוא למצוא פתרונות. זה חי. וישנו גם הפן הרומנטי שמצטרף לזה, הקסם של פעולה בעבודת ידיים עדינה, 'עשר אצבעות לי יש'. עכשיו אני לומד אמנות רב-תחומית בשנקר, אז אני מתחיל להתעסק בבניית תערוכות, פסלים ופרויקטים, וגם להעביר סדנאות נגרות".

קאי צור

איפה: ריש גלותא 4, יפו
טלפון: 054-4631428

קאי צור, מעצב, מסגר ונגר, הוא האיש המוכשר מאחורי KAYDESIGN – סדנה המתמחה במסגרות ונגרות. הסדנה פועלת משנת 2005 בלב שוק הפשפשים ביפו, ומהווה One-stop-shop לעיצוב, בנייה וייעוץ עבור מי שמחפש פתרונות ייחודיים ויחס אישי.

הסדנה משרתת לקוחות רבים מתחום בניית רהיטים בשילוב עץ וברזל, אינסטוליישנים לברים בתי קפה חניות ועסקים רבים במיוחד בתל אביב ובכל חלקי הארץ. הסדנה מתמחה גם בבניית תפאורות לתיאטרון ובתי ספר למשחק, אביזרים ואלמנטים מיוחדים ברמות גימור גבוהות המחייבים שימוש במגוון חומרים וטכניקות מעבר למסגרות ונגרות. משלב הייעוץ, דרך התכנון ועד הביצוע. הסדנה עובדת מול מעצבים ואדריכלים רבים בעיר ומתמחה בייצור קווים מודרנים נקיים כמו גם נראות תעשיתית. באתר הבית אפשר להתרשם מעבודות שונות.

גם מקומות כמו פורט סעיד ודייגו סאן נהנו משירותיו של קאי, שזוכה לביקורות מעולות בעמוד הפייסבוק שלו. אם אתם מחפשים יחס אישי והתאמה אישית לצרכי החלל שלכם, מומלץ לבדוק את הסדנה, שגם מחזיקה קשרים ענפים עם ספקי משנה מהשורה הראשונה בתחומי הצביעה והזיגוג וכן עם מחסני עץ וברזל המחזיקים חומרי גלם ייחודיים.