הסטייל מנצח: מלונות הבוטיק הכי טובים בתל אביב

דברה בראון. צילום: Max Kovalsky
דברה בראון. צילום: Max Kovalsky

מיקום מנצח, עיצוב מפנק, אוכל משובח ושירות מוקפד - ככה אנחנו אוהבים את החופשה העירונית שלנו. הנה מלונות הבוטיק הכי טובים בתל אביב, שיבטיחו לכם חופשה אורבנית מושלמת

אם אתם מתכננים חופשה בתל אביב אתם בטח חושבים על ים, אוכל טוב, בילוי לילי תוסס ושופינג כמובן. כדי שתוכלו ליהנות מכל אלה באופן מושלם אתם צריכים מלון טוב להגיע אליו בסוף היום כדי לנוח ולהתפנק. מכיוון שמלאכת בחירת מלון הפכה קשה יותר ויותר עם השנים, הודות לצמיחה של ז'אנר אקסקלוסיבי המיועד לאלה שמחפשים באמת להתפנק – איגדנו עבורכם את מלונות הבוטיק הכי מומלצים בתל אביב.

עוד מלונות מומלצים:

למלונות הגדולים הטובים בתל אביב
למלונות המומלצים בירושלים
למלונות המומלצים באילת

הוטל מונטיפיורי: הביסטרו הטוב בעיר בפתח הדלת

למרות הזמן שחלף מאז פתיחתו, הוטל מונטיפיורי נחשב עדיין לאחד ממלונות הבוטיק הטובים ביותר בעיר. המלון מהווה סמן ימני לסטנדרט גבוה ושומר על מעמדו, לא מעט בזכות האנשים העומדים מאחוריו: קבוצת R2M בראשות רותי ומתי ברודו (קופי בר, בראסרי, רוטשילד 12).
המבנה שעבר שיפוץ מוקפד כולל 12 חדרים בסגנון קלאסי ועל זמני, עם רצפת עץ אלון כהה ותקרות גבוהות ומעוטרות. עד כאן הכול טוב ויפה, אבל מה שמייחד מכל את ההוטל נמצא, כידוע, בקומת הכניסה: מסעדה קולית ושיקית שנכונה לכל שעות היממה, מהקפה והמאפה בבוקר (מהבייקרי, אלא מה), דרך לאנץ' עם קלאסיקות מהמטבח הצרפתי-וייטנאמי ועד הבר שנחשב לאחד הסקסיים בעיר. בלילה פשוט עולים לחדר לישון, והרי לכם הנופש האולטימטיבי.
מונטיפיורי 36, תל אביב, 03-5646100
להזמנת חדר בהוטל מונטיפיורי

הוטל מונטיפיורי. צילום: שירן כרמל
הוטל מונטיפיורי. צילום: שירן כרמל

פולי האוס: עיצוב של קארים ראשיד והגג הכי יפה בעיר

המלון בבניין האיקוני והמעוגל בכיכר מגן דוד ידע ימים יפים יותר כשנבנה בשנת 1934 עבור משפחת פולישוק. מאז עברו הרבה אנשים במדרחוב נחלת בנימין, והמבנה ששימש גם תקופה בניין משרדים אפרורי, הפך אחרי שיפוץ מקיף ועיצוב מרהיב של מעצב העל קארים ראשיד, למלון בוטיק שהוא סיפור אהבה לתל אביב של פעם, של היום ושל מחר. 40 חדרים בגווני לבן עם מעט צהוב או כחול (תלוי בקומה) מוקמו בשתי זרועות – אחת פונה אל רחוב אלנבי והשנייה אל נחלת בנימין. בנקודת המפגש ביניהן ישנן סוויטות מעוגלות עם חלונות פנורמיים שמשקיפים אל תל אביב הסואנת והשוקקת. עמדת הקבלה ממוקמת בקומת הגג כדי לחשוף את האורחים לים שמבצבץ בקצה הרחוב, לקו הרקיע האורבני, לספא ולבריכה.
נחלת בנימין 1, תל אביב, 03-7105000
להזמנת חדר בפולי האוס

פולי האוס. צילום: אסף פינצ'וק
פולי האוס. צילום: אסף פינצ'וק

נורמן: חוויית שישה כוכבים

כשהנורמן נפתח לפני כשלוש שנים, היה ניכר כבר בימיו הראשונים כי מדובר במלון בוטיק ברמה הגבוהה ביותר, בסטנדרטים עולמיים. תמהיל הסיבות לתואר המחייב מקיף את המושג "חופשה עירונית" מכל צדדיו: שני בניינים היסטוריים ששופצו בשימור מחמיר, 50 חדרים שמתוכם 20 סוויטות ברמה של דירות פאר הן בטכנולוגיה והן בסטיילינג, עיצוב פנים שעליו חתום המעצב הבריטי דיוויד ד'אלמדה ואוסף אמנות ישראלי שנאצר בקפידה, גינה מטופחת ובוסתן עצי פרי המקיפים את הבניינים, ובריכת אינפיניטי על הגג שממנה תל אביב נראית מודרנית ורומנטית מתמיד. בר בסגנון בריטי נושן ומסעדת שף שגולשת לגינה הם עמודי התווך הקולינריים של המקום, ואותם משלימה המסעדה היפנית הנוצצת דיינינגס. השירות מפנק בהתאם: החל ב-Valet שידאג לרכבכם, דרך מתחמי הכושר והספא המאובזרים ועד הביזנס לאונג' וחדר האוכל הפרטי. בקיצור, כל מה שהלב יכול לחשוק בו.
נחמני 23-25, תל אביב, 03-5435555
להזמנת חדר בנורמן

נורמן. צילום: סיון אסקיו
נורמן. צילום: סיון אסקיו

פבריק: בר לוהט ובראנץ' מפנק

מלון פבריק של רשת אטלס התמקם במבנה ישן ששימש בעבר כמתפרה, זכר לתהילת העבר של נחלת בנימין כמרכז בדים וסדקית. טפטים בדוגמת ג'ינס נבחרו כסימן היכר ל-43 חדרים, חלקם עם מרפסת, ואת המאה ה-21 מייצגת נוחות מפנקת: מכונת אספרסו וטלוויזיה עם נטפליקס, מוצרי טואלטיקה של המותג התל אביבי "מעפילים", גג לצ'יל אאוט אורבני וסצנה קולינרית שעומדת בפני עצמה. בקומת הכניסה נמצא הבושוויק – בר הקוקטיילים המוכר של אנשי האימפריאל במלון פבריק, שהפך בשותפות עם שף עינב אזגורי לבר אוכל עם קוקטיילים, המשלב בין עולמות האלכוהול והקולינריה של העיר עם קריצה לתרבות הלילה הניו-יורקית.
נחלת בנימין 28 תל אביב, 03-5678000
להזמנת חדר בפבריק

מלון פבריק. צילום: אסף פינצ'וק
מלון פבריק. צילום: אסף פינצ'וק

The Drisco: מסורת אירוח ומסעדת שף

באמצע הדרך בין תל אביב ליפו נמצאת פנינה תיירותית היסטורית, שמעמידה את תל אביב בשורה אחת עם בירות תיירות בעולם, לפחות מבחינה מלונאית. הדריסקו מורכב משני מבנים בני 150 שנה ששופצו ביד אמן: מבנה עץ שבו שכנה בעבר מסעדת "קרן" של חיים כהן, ובניין אבן רומנטי יפהפה. לאחר שנים רבות של הזנחה שופצו המבנים והפכו למלון בוטיק מהחלומות. החדרים שונים אלו מאלו בגלל השיפוץ המחמיר אבל בכולם יש אותו הידור מאופק, עיצוב אלגנטי ומיטה רכה, שרק מתחשק להתכרבל בה. בגג תוכלו לשבת על דרינק מול נוף פנורמי של כל העיר, והלובי מגיש את ההיסטוריה על מצע של עיצוב עדכני. בקומת הקרקע פועלת מסעדת GEORGE & JOHN של השף תומר טל המוערך, המציעה תפריט ישראלי עדכני ועכשווי, המושפע מהמיקום ביפו, מהקרבה לים ומעבודה עם ספקים וחקלאיים מקומיים.
אוארבך 6 תל אביב, 03-7410000
להזמנת חדר בדריסקו


דה דריסקו. צילום: דניאל לילה

סול: נוסטלגיה אורבנית   

אחרי שנים של שיפוצים במתחם שוק בצלאל, רחוב טשרניחובסקי שאכל לא מעט אבק קם לתחייה. מלון סול (Saul), שאול באמריקאית שוטפת, נפתח במבנה משנות ה-40 שקיבל לבוש אורבני-נוסטלגי. 34 חדרי המלון פרושים על פני ארבע קומות, כשבקומה הרביעית נמצא גם work & fun zone – אזור שבו אפשר לעבוד או להתעדכן ברשתות החברתיות, לקרוא ספר ולשחק במשחקי שולחן וקופסה כמו פעם. אבל עם כל הכבוד לנוסטלגיה, הרי הגענו ליהנות. מכונת אספרסו ואינטרנט אלחוטי חינמי, טלוויזיה עם חיבור לנטפליקס, פלייסטיישן ונינטנדו ידאגו שלא יהיה אף רגע דל.
טשרניחובסקי 17 תל אביב, 03-5277700
להזמנת חדר בסול

מלון Saul. צילום: סיון אסקיו
מלון Saul. צילום: סיון אסקיו

שנקין: רוח חדשה ברחוב המיתולוגי

רחוב שנקין שב לימי זוהרו והתחדש גם במלון בוטיק מרשת JACOB, הנמצא בלב העניינים – מוקף ברים, מסעדות ומעדניות, בוטיקים וחנויות. העיצוב, אלגנטי וקלאסי, מנוקד בחפצי נוי ואמנות על הקירות, נועד להשרות אווירה רגועה ושלווה בפנים המלון, כזו שתעניק לאורחיו מפלט מהמולת הרחוב השוקק.

מלון שנקין. צילום: אסף פינצ'וק
מלון שנקין. צילום: אסף פינצ'וק

לפני היציאה לעיר תוכלו לשתות קפה ולנשנש משהו בבר שבלובי, וכשתחזרו תוכלו להתרגע בפינה המפנקת בפטיו או בטיפול בספא. גם כאן, כמו במלונות בוטיק רבים בתל אביב, הגג הוא סייפטי זון נחשק עם מיטות שיזוף, פינות ישיבה, ג’קוזי ומקלחת התרעננות, מוקפים בנוף האורבני של תל אביב. ואם אתם ממש חייבים לדעת, מלון שנקין זכה בפרס TripAdvisor’s Travelers’s Choice Award בשל חוויית אירוח יוצאת דופן.
ברנר 21 תל אביב, 079-5800101
להזמנת חדר בשנקין

דברה בראון: יוקרה קלאסית

על יסודות מלון דבורה המיתולוגי בצומת הרחובות בן יהודה וגורדון, קם לאחרונה מלון הבוטיק דברה בראון (אח נוסף במשפחת מלונות בראון שלא מפסיקה להתרחב). הלובי המזמין, מכוסה שטיחים רכים ומעוטר בנברשות אבירים ענקיות המאירות על ספות וכורסאות קטיפה בגוון אבן – ואחת ירוקה שלא תוכלו לפספס, כמו גם את ספריית האיקסים המאפיינת את מלונות בראון.

מלון דברה בראון. צילום: Max Kovalsky
מלון דברה בראון. צילום: Max Kovalsky

במלון 89 חדרים בעיצוב המשדר יוקרה וקלאס ומאובזרים בכל החידושים והפינוקים, רופטופ יפהפה המשקיף אל נופה של העיר (עם דק שיזוף, פינות ישיבה ושלושה אמבטיות ג'קוזי), סוויטת ספא אינטימית (בהמשך יהיה גם מרכז ספא גדול) ומסעדה כשרה – "מלכה" – של השף אייל שני, שם מוגשת גם ארוחת הבוקר.
בן יהודה 87, תל אביב, 03-7173300, 9646*
להזמנת חדר בדברה בראון

ווייט וילה: לוקיישן אידיאלי וסוויטות המפנקות

שמה של הווילה העירונית שנודעה כבית זילברשטיין והפכה למלון בוטיק יפהפה כבר נשמע למרחוק. המבנה משנת 1947 שתוכנן בהשראת האדריכל השוויצרי לה קורבוזיה, עבר שיפוץ מקיף תוך שימור ערכיו האסתטיים הייחודיים: מרפסת הפונה לשדרה, חלל הכניסה וגרם המדרגות האיקוני. מעצב הפנים האיטלקי סטפנו דוראטה הצליח לשמר את אווירת הבית הפרטי ויצר 18 חדרים בוהקים בלובנם שמשדרים בו זמנית אורבניות ורומנטיקה. המיטות גדולות מספיק כדי לישון באלכסון גם בזוג, המצעים רכים וצחורים, ובחדר הרחצה ניתן למצוא מגבות מלטפות ומוצרי טואלטיקה בניחוח ייחודי מבית ניחוחות הבוטיק של ז'ילינסקי-רוזן. החללים הציבוריים מזמינים לעצור לדרינק במרפסת הגג שמשקיפה על השדרה או לתה של בין ערביים בספריה, תוך עלעול בספרי אמנות ועיצוב.
שדרות בן ציון 25, תל אביב, 03-6028870
להזמנת חדר בווייט וילה

ווייט וילה. צילום: גורג'יו ברוני
ווייט וילה. צילום: גורג'יו ברוני

דה ורה: אמנות מקומית וסיור קולינרי 

מה ישלים ערב של בר הופינג בעיר? מיטה רכה שמחכה במרחק הליכה קצרה. מלון דה ורה בלילינבלום נמצא במרכז העניינים אבל רחוק מהווייב המשוגע שבחוץ. בתוך בועה שקטה ומעוצבת תמצאו תריסי עץ ומרפסות צרפתיות אלגנטיות, גג ירוק עם אדניות עשבי תיבול ואווירה אירופאית כמעט. כמו בטוקיו, ניו יורק וכל עיר גדולה בעולם, החדרים די קטנים, כי ממילא את רוב הזמן תבלו בחוץ. אבל הגודל לא באמת משנה כשיש תשומת לב לפרטים הקטנים והחשובים באמת: ריהוט, גופי תאורה וטקסטילים שעוצבו במיוחד על ידי מעצבים ומותגים מקומיים, מוצרי טואלטיקה אורגניים, מכונת מזיגת יין בלובי לשימוש חופשי (רמז: קחו אתכם כוס יין לגג) ועציץ אלוורה בכל חדר, לשיפור איכות השינה. ארוחת הבוקר מצדיקה את הבוטיקיות ומשופעת בגבינות מיוחדות, מנות ביצים אלגנטיות, סלט פירות קצוץ טרי, בורקסים כי אנחנו בכל זאת קרובים לשוק לווינסקי, ומיצי ירקות ופירות סחוטים במקום.
לילינבלום 27 תל אביב, 03-7783800
להזמנת חדר בדה ורה

מלון דה ורה. צילום: אסף פינצ'וק
מלון דה ורה. צילום: אסף פינצ'וק

Link: מלונאות דיגיטלית ואמנות רחוב

על מלון דן שמעתם? עכשיו קחו את כל מה שאתם יודעים עליו, סובבו ב-180 מעלות וקיבלתם את לינק, או בשמו הרשמי LINK hotel & hub. הקונספט החדש של רשת מלונות דן מכוון לדור החדש של תיירים ואנשי עסקים, שלאקשרי פחות מעניין אותו אבל חיבור לווייב של העיר דווקא כן. הליין הצעיר מתבטא בעבודות של אמני רחוב מהשורה הראשונה – בזוקה ג'ו, DIOZ ורוס פלאזמה למשל, שתלויות בחדרים ובמסדרונות, וחלקן ניתנות לרכישה כמזכרת. את הקונסיירג' המעונב מחליפה אפליקציה שמתפעלת את כל מה שאורח יכול לרצות, מצ'ק אין וטמפרטורה במזגן ועד הזמנת אוכל וצ'ק אאוט. הלובי המסורתי הפך ל-HUB – חלל עבודה משותף שבו אפשר לנוח, לעבוד ואפילו לשחק ביליארד, עם בית קפה שפתוח 24/7.
שאול המלך 39 תל אביב, 03-7408988
להזמנת חדר בלינק

מלון Link. צילום: דניאל לילה

נורדוי: ורוד בעיניים וג'קוזי בגג

הבניין הוורוד עם הכיפה הכסופה ברחוב נחלת בנימין הוא לא רק יפה, אלא גם מונומנט היסטורי. מלון נורדוי הוקם כבר בשנת 1925 והוא המלון הפעיל הוותיק ביותר בעיר. בעשורים האחרונים זוהרו עומעם, אבל כעת הוא שוב מלון בוטיק שיקי ואלגנטי. החוויה מתחילה בלובי מעוצב בגוונים חמים, ומטפסת בגרם מדרגות משוחזר עם ציורי קיר מקוריים ל-20 חדרים רומנטיים, שמשקפים את רוח תל אביב הישנה. כשתגיעו לגג רוב הסיכויים שלא תרצו לזוז ממנו. בתוך הכיפה המיתולוגית  ממוקם ספא שאין מתאים ממנו לטיפול זוגי, בפינת המרפסת מחכה ג'קוזי עם נוף מטורף, ומסביב פזורות מיטות שיזוף לנמנום כשהגוף עייף מלהכיל את כל הכיף.
נחלת בנימין 27 תל אביב, 072-2727279
להזמנת חדר בנורדוי

מלון נורדוי. צילום: אסף פינצ'וק
מלון נורדוי. צילום: אסף פינצ'וק

לילי אנד בלום: באוהאוס אלגנטי בסיטי

בלב הפועם של העיר במרחק צעד וחצי מרחוב אלנבי נמצא לילי אנד בלום, מלון בוטיק במבנה באוהאוס משנות ה-30 ששופץ על ידי משפחת עולים מצרפת שמתמחה בעסקי המלונאות. העיצוב שומר על אווירת הבאוהאוס של המבנה המקורי, קומת הכניסה מחברת תחת קורת גג אחת בין עמדת הקבלה, לובי שופע פינות ישיבה וינטג'יות, בר ומסעדה, כשאת הקפה של הבוקר הכי כיף לשתות במרפסת האחורית הירוקה. 37 חדרים מעוצבים בגוונים מונוכרומטיים עם כתמי צבע ומאובזרים בכל מה שצריך לנופש אורבני, כשבקומה הרביעית והעליונה ממוקמת מרפסת שמאפשרת להשקיף על רחוב לילינבלום והסביבה ולתפוס קצת מרחק ושקט מההמולה שלמטה. במלון חדרים מותאמים לנכים ואפשרות לחניה בתשלום.
לילינבלום 48, תל אביב, 072-2484848
להזמנת חדר בלילי אנד בלום

לילי אנד בלום. צילום: גדעון לוין
לילי אנד בלום. צילום: גדעון לוין