עוברת צד: הסטודיו החדש של שרית חי מציג רהיטים בקונטקסט בוגר יותר

המעצבת שרית שני חי שדרגה את הסטודיו והעתיקה אותו לגלריה בצד השני של הרחוב. מה מצפה לנו בחלל החדש?

הסטודיו החדש של שרית שני. צילום: יולי גורודינסקי
הסטודיו החדש של שרית שני. צילום: יולי גורודינסקי
8 באפריל 2015

רחוב נחמני הוא רחוב צר. לא נדרשים יותר מארבעה־חמישה צעדים כדי לחצות אותו, וזה בדיוק מה שעשתה המעצבת שרית שני חי כשהחליטה, אחרי 17 שנות פעילות משגשגת בבית מספר 36, לשנות מקום ואווירה ולעבור לצדו השני של הרחוב, לסטודיו במספר 39.

"כל מיני עניינים ואילוצים מתחום הנדל"ן הגיעו איכשהו בדיוק כשהתחלתי להרהר על שינוי. אחרי כל כך הרבה שנים באותו מקום צריך לרענן, לחדש. זה חשוב גם בשבילי ובשביל הצוות שלי וגם ללקוחות". היא מספרת לנו כשאנו תוהים איך עוברים צד בקלות. "במבט ראשון אני מודה שזה נראה תמוה, אבל למשפחה שלי הייתה במרתף גלריה לאמנות שבדיוק התפנתה, והחלל התאים לי בול".

הסטודיו החדש מפתיע מאוד את מי שרגיל למשכן האינטימי הקודם. מדובר בחלל גלריסטי, נקי קווים ומודרני, המשלב בצורה מתוחכמת בין הציבורי לאינטימי. הקריצה לרטרו, המאפיינת את עיצוביה של שני חי, ניכרת גם בחלל, אם כי במרומז, והתחושה היא בעיקר של מיקוד ותחכום סגנוני.

מה כיוון אותך בעיצוב הסטודיו החדש?

"היה לי חשוב לאפשר ספייס לרהיטים ולאביזרים. היו לי כל מיני רעיונות למוצרים שרק כאן יכולתי לתת להם את הביטוי האופטימלי, כמו למשל הספרייה הענקית המודולרית, המהווה את הקיר המרכזי, ורציתי ליצור מקום שבו כשאני יושבת עם לקוחות, רוב הסטודיו פרוש לפניהם, ולכן בניתי את הגלריה העליונה. זה משנה לגמרי את הדינמיקה של פגישות עם לקוחות ותכנון קדימה".

הסטודיו החדש של שרית שני. צילום: יולי גורודינסקי
הסטודיו החדש של שרית שני. צילום: יולי גורודינסקי

השינוי בחלל הוביל גם לשינוי במוצרים?

"הקו העיצובי שלי נשאר זהה, משחקי ופורמליסטי, בשינויים ושדרוגים סגנוניים מדי כמה זמן. עם זאת, סוג החלל מאפשר לי להציג רהיטים בקונטקסט בוגר יותר ולא בהכרח כחלק מחדר ילדים. כבר היו מי שקנו את הפוף־תנין הענק לסלון".

והמחירים? עדיין גבוהים?

"אני מודעת לעובדה שלא כולם יכולים להרשות לעצמם לקנות אצלי או להשתמש בשירותי העיצוב שהסטודיו מציע, אבל האיכות, הייחוד והיחס האישי שהלקוחות זוכים לו הם כמעט חסרי תקדים בעיניי. ודווקא לאחרונה השקתי קולקציה חדשה של רהיטים מעץ סנדוויץ' שנקראת Playwood והיא זולה בהרבה וניתנת להרכבה עצמית. אני עוד לא מהווה סכנה ממשית לאיקאה, אבל בטח נגישה עכשיו להרבה יותר הורים וילדים".

שרית שני חי, נחמני 39, טלפון 03-5666987