שופינג עם הקטנים: 10 חנויות בגדי ילדים מומלצות בתל אביב

אין קץ לילדות (ולשופינג): איפה קונים בגדי ילדים עם סטייל ופאסון? הרשימה המלאה לחנויות מומלצות להורים קוליים וילדיהם

לאבא שלי יש כרטיס, מגיע הוא עד השמיים. ילדה בעיצומו של סשן שופינג. אילוסטרציה: שאטרסטוק
לאבא שלי יש כרטיס, מגיע הוא עד השמיים. ילדה בעיצומו של סשן שופינג. אילוסטרציה: שאטרסטוק
1 בספטמבר 2019

פלמינגו

חנות הדגל של מותג האופנה בבעלות המשפחתית, ששורשיו נטועים בריו דה ז'נרו, היא התגלמות חלומה האופנתי של כל אם פאשניסטית וכל ילד חובב גירויים ויזואליים: כי בנוסף לרצפה האדומה הבוהקת, לפסל הפלמינגו המרשים החולש על החנות, ולאווירת המסיבה הכללית השורה במקום, על הקולבים ולאורך המדפים מוצגים בגדים, נעליים ואקססוריז שמיישרים קו עם הטרנדים הכי חמים של אופנת המבוגרים.

Flamingo, בזל 38, תל אביב

פלמינגו. צילום: אורי טאוב
פלמינגו. צילום: אורי טאוב

E'MIO

על אף המיקום הצדדי בעליל שלה, E'mio ("זה שלי" באיטלקית) מצדיקה הגעה במיוחד עד אליה. בחנות נמכרים שלל מותגי בגדי ילדים חו"ליים וקוליים, בין היתר של סטלה מקרתני, yosisamra, American outfitters, kids case ו-golden goose. אבל לא רק בבגדי ילדים מעוצבים עסקינן. הבונוס הגדול והמגניב הוא שבקומה השניה נמצאת מספרת ילדים כיפית. אזהרה הכרחית למשתמשים: שימו לב כי המחירים אינם עממיים בלשון המעטה.

E'MIO, ירמיהו 5, תל אביב

הילדים של קסטרו

סניף סימפטי של הרשת שהצליחה להעמיד תוך שנים ספורות תשובה הולמת למחלקות הילדים של רשתות גדולות מחו"ל (מישהו אמר h&m ?). מגוון גדול של פריטי בייסיק משודרג, אופנתיים במידה, לתינוקות וילדים מגיל לידה עד חטיבת הביניים – ובהתאם גם המחירים הם מחירי ביניים. מקומם של האקססוריז לא נפקד, כך שתוכלו לצאת מכאן עם ילדים לבושים, נעולים ומאובזרים לעילא.

הילדים של קסטרו, ויצמן 14, תל אביב

קסטרו. צילום: יח"צ
קסטרו. צילום: יח"צ

לילי ותוםהגלגול המחודש של מותג בגדי הילדים "ילדותי" מהניינטיז מציע בגדי תינוקות וילדים בעיצוב מינימליסטי, מתוחכם ואנטי-טרנדי בעליל. מדובר בפריטי בייסיק נוחים וכיפיים, עם אפשרויות מיקס אנד-מאץ' רבות ומבורכות, שיקלו על הרכבת גרדרובה תל אביבית קולית במחירים סבירים. אי אפשר שלא לציין גם את יופייה של החנות ואת חלונות הראווה הנאים והצבעוניים.

לילי ותום, יהודה הלוי 81, שינקין 58, שבזי 23, תל אביב

NUNUNU

לביונסה, ג'ניפר גארנר, סלין דיון וקים קארדשיאן יש אולי יותר כסף מאשר לרובנו, אבל להן אין את האפשרות לקפוץ לצפון העיר לשואורום של מותג הילדים האהוב עליהן. לנו יש וכדאי לנצל אותה – מדובר באולם תצוגה וחנות המעוצבים בהתאמה מושלמת לבגדים, לאביזרים ולפריטי הטקסטיל (מצעים, מגבות) המוצגים ונמכרים שם. במשפט אחד: מונוכרום רוקיסטי, בועט, קשוח ובלתי מתחנף. המחירים לא נמוכים, אבל האיכות המעולה מפצה על כך.

NUNUNU, משה סנה 21, תל אביב

נונונו. צילום: יניב אדרי
נונונו. צילום: יניב אדרי

Out to Play

מלבד כושר הישרדות ראוי לציון בתחום תחרותי וקשה, חנות המותג "לבגדי ילדים שמחים ונוחים" (כך תחת הכותרת "אודות" בדף הפייסבוק שלו), שהקימו לפני 6 שנים בני הזוג שרית ונועם אמיר – היא מעצבת והוא מאייר –היא יעד בטוח לחובבי בגדי ילדים בלתי מתיילדים, בעיצוב על זמני, שמשדרים שמחת חיים ונונשלנטיות. את קולקציות בגדי הילדים משלימים צעצועים, תיקים, נעליים ובגדי ים, שעושים חשק לחזור לילדות, ומיד.

Out to play, דיזינגוף 262, תל אביב

Catimini

החנות התל אביבית השנייה של הרשת הצרפתית (המונה 200 חנויות בכל רחבי העולם) שמאפשרת לאם המקומית להלביש את עולליה (בגילאי 0-14) בסגנון אירופאי קלאסי, צבעוני וחמוד, שעונה להגדרה החביבה על הסבתות: "לבוש". בנוסף לבגדי תינוקות וילדים מציע הבוטיק גם נעליים ואביזרים משלימים, ואת האשליה הרגעית שמלבישים פה ילדים שבבוקר אוכלים בנימוס בריוש, ולא, נגיד, פיתה עם שוקולד השחר.

Catimini, קניון גינדי, החשמונאים 100, תל אביב

שתיים

בחמש השנים שחלפו מאז שהקימו קרן לוי ושרה רוחלטר-קסטן את המותג שלהן, הקרוי "שתיים", הן הספיקו לצבור להן קהל לקוחות נאמן שהתאהב בבגדים הפשוטים, היומיומיים והמאוד תל אביביים שלהן. כל בגדי הילדים – המאופיינים בגזרות נוחות וקלות ללבישה ולהלבשה – עשויים מאה אחוז כותנה, מרביתם בצבעים חלקים, ובכל קולקציה נבחרים דגמים ספורים שנתפרים גם עבור נשים, כך שעל הדרך גם את יכולה למצוא משהו נחמד להתחדש בו. בנוסף, מוצעים בחנות גם פריטים אחרים כמו מוביילים, מנורות, מיניאטורות, מחברות, צעצועים, תיקים ונעליים.

שתיים, קינג ג'ורג' 86, תל אביב

חנות בגדי הילדים "שתיים". צילום: שרה רוחלטר
חנות בגדי הילדים "שתיים". צילום: שרה רוחלטר

BaBette

החנות הוותיקה ההולמת היטב את שכונת מגוריה – יפיפייה ויקרה אימים. בחלל הגדול וספון העץ ניתן לרייר על מגוון פריטים הורסים לתינוקות וילדים של מותגים המיובאים בבלעדיות כמו Petit Bateau ו –Bonpoint , להתעלף קלות מצעצועי עץ משגעים או תיקי החתלה תוצרת חוץ, ולהתפלל לזכייה פתאומית בלוטו.

 BaBette, שבזי 31, תל אביב