ללא הפסקה: מור וילנסקי

במהלך היום מור וילנסקי עוסקת בהנהלת חשבונות. כשהיא מגיעה הביתה היא האישה שמאחורי העוגות המעוצבות בעמוד הפייסבוק More Than Cake. איך מתפקדים כמנהלת חשבונות במשרה מלאה ויוצרים חמש עוגות מפוארות בשבוע? אהבה גדולה וסיפוק מהיצירה

מור וילנסקי. צילום: מיכאל נחמיאס
מור וילנסקי. צילום: מיכאל נחמיאס

תוכן ממומן | קפה INTENSE

מור וילנסקי, 25
מנהלת חשבונות וקונדיטורית

מור וילנסקי. צילום: מיכאל נחמיאס
מור וילנסקי. צילום: מיכאל נחמיאס

״אני עוסקת בהנהלת חשבונות קרוב לארבע שנים, והיום אני מנהלת חשבונות במשרד רואה חשבון במשרה מלאה. לפני שנתיים ביקשה ממני אחותי הקטנה עוגת הלו קיטי ליום ההולדת השביעי שלה. הכי הרבה שעשיתי בעוגות עד אז היה עוגת ביסקוויטים, וכל מה שקשור במטבח היה זר לי, אבל אמרתי לעצמי: ׳מה יכול להיות – ננסה׳. העוגה יצאה מכוערת, אבל נהניתי מכל רגע. החוויה של ליצור עוגה קסמה לי כל כך שהתחלתי לחפש טכניקות ביוטיוב והמשכתי להתנסות בלהכין עוגות למשפחה ולחברות. בכל פעם שהגיעה אליי בקשה לעוגה הייתי עוצרת הכל ועובדת על זה שעות. לא עבר הרבה זמן עד שהתחלתי לקבל הזמנות מאנשים שאני לא מכירה, ששמעו על העוגות שאני מכינה מחבר של חבר או קרוב משפחה. החלטתי להתחיל לקחת כסף על העוגות ופתחתי עסק. חודשיים אחר כך פתחתי עמוד פייסבוק, קראתי לעסק More Than Cake ורציתי לשפר את הביצועים שלי. עשיתי קורס קונדיטוריה באסטלה ונהניתי מכל רגע.

אין הנחות מצד מקום העבודה שלי. אני לא בדיוק יכולה לומר לבוס שלי: ׳קיבלתי חמש הזמנות לעוגות השבוע, אני יוצאת מוקדם׳, ולכן אני עובדת בעיקר בערבים ובלילות. כל עוגה היא לקוח אחר, בקשה אחרת, השראה אחרת, וזה מרגש אותי בכל פעם מחדש. יש שבועות שבהם אני מגיעה ליום שבת מרוסקת מעבודה אבל הכי מאושרת בעולם, כי הצלחתי. כל עוגה היא יצירה בפני עצמה ואין שנייה לתחושת הסיפוק שבאה אחרי שעות של עבודה. הנהלת חשבונות זה תחום פרקטי, אבל בעוגות השמים הם הגבול.

עוד סיפורי INTENSE:

דודי פטימר: "שני הפרצופים האלה קיימים במקביל – דודי מאמן הכושר ודודי שעוסק במוזיקה"
קרן בן יעקב: "טריאתלון אוליפמי הוא ממש לא האתגר האחרון שאני מציבה בפני עצמי"
מור עובדיה: "זה הרבה יותר ממשחק כדורסל. אין דבר שמשתווה לזה"

מור וילנסקי. צילום: מיכאל נחמיאס
מור וילנסקי. צילום: מיכאל נחמיאס

אני אדם שחשובה לו מאוד השגרה. אני עובדת המון שנים, ובעוגות זה עניין של תקופות. יכולה להיות תקופה שבה לא אצליח לעמוד בקצב מרוב הזמנות ויכולה להיות תקופה שבה לא יהיו הזמנות בכלל. אני עוד לא במקום שבו זה ממלא את כל הזמן שלי ובכלל – צריך אומץ לעזוב עיסוק שהוא קבוע וללכת בעקבות חלום או תשוקה. אני אוהבת את החיים שלי כרגע והשילוב משאיר אותי במידה הנכונה של שגרה, אבל אני מניחה שכאשר יגיע מצב שבו לא אוכל לשלב בין השניים כי יהיו יותר מדי הזמנות של עוגות – אני אבחר בעוגות״.

 

**קפה INTENSE הוא קפה ייחודי המשלב קפה מיובש בהקפאה עם אספרסו אמיתי מפולי ערביקה מובחרים. שילוב האספרסו מעשיר את טעמי הקפה והופך אותו לחזק, עוצמתי ועשיר יותר. כל גרגר של קפה INTENSE מכיל 10% או 15% של קפה אספרסו איכותי – וכך גם האנשים שנבחרו לפרויקט, ששוברים את השגרה שלהם בתשוקות ותחביבים INTENSE שמוסיפים טעם נוסף ליומיום שלהם.