הבה נרימה: חמשת הדי.ג'ייז הנכונים של הרגע

נסיכת ההיפ הופ, מחדש הטכנו העברי, הביזאר קינג, הקולקטיב הנכון ואשף הטראפ. מי הם חמשת הדי.ג'ייז הנכונות ביותר של הרגע?

דב גומי. צילום: טום חוליגנוב
דב גומי. צילום: טום חוליגנוב
22 בפברואר 2017

נסיכת ההיפ הופ:

Juicy Sap

ג'וסי סאפ הפכה את השואו לדרך חיים. האלטר אגו של עורכת המוזיקה ב־MTV ישראל, ספיר בר, מזמן לא שמור רק לתחומי התקלוט אלא מפומפם היטב דרך הרשתות החברתיות עד כי נראה שאין יותר ספיר אלא רק ג'וסי. סטים מדויקים מעולם הטוורק, המוזיקה האפריקאית, אולדסקול וניוסקול הופכים את ג'וסי סאפ לנסיכת ההיפ הופ הנכונה של התקופה האחרונה.

Juicy $ap. ספיר בר. צילום: אביחי נפתלי
Juicy $ap. ספיר בר. צילום: אביחי נפתלי

[tmwdfpad]

מחדש הטכנו העברי:

דן אורבך

הדי.ג'יי שהתחיל ממוזיקת דאנסהול עם פזילה למיינסטרים הפך בשנים האחרונות לאחד השמות החזקים בסצנה האלקטרונית עם סטים אקלקטיים וטראקים שגורמים לשליחת יד לא רצונית לשזאם. גושפנקת הנכונות שלו התקבלה כאשר הוציא את הטראק "בנות בנות" – שיר הטכנו הראשון בעברית המגובה בקליפ שלא יבייש שום אמן ברמה עולמית.

דן אורבך. צילם: רון קדמי
דן אורבך. צילם: רון קדמי

הביא את הביזאר:

עאלק לי

עאלק לי – שם הבמה של המפיק המוזיקלי והמתופף הקול בעיר, אורי קנת', אולי מגביל אתכם מלדעת על פועלו של הבחור מעבר לחריכת עמדות נחשבות בעיר – פתח את מועדון התחת, שימש רזידנט של חדר הגמא במועדון האלפבית, הוא חלק מההרכב Shame on Us ויש לו חיבה להקמת הרכבי פופ אפ. הסטים שלו כוללים השפעות אפריקאיות, דיסקו ומוזיקה אלקטרונית.

עאלק לי (אורי קנת'). צילום: פימה שליק
עאלק לי (אורי קנת'). צילום: פימה שליק

אשף הטראפ:

מושיק

מושיק, בן טיפוחיו של המפיק אורי שוחט וחלק מכנופיית פיוצ'ר גאנג, הוכיח את עצמו בשנה האחרונה כאשף טראפ והיפ הופ שאינו נופל ממפיקים ודי.ג'ייז בינלאומיים. אחרי טור מוצלח עם קפה שחור חזק בארצות הברית וחימום ההופעה של וויז קאליפה בארץ, ניתן לומר כי מושיק הוא הכי נכון כשזה מגיע לטראפ.

מושיק בן זהר. צילום: גאיה סעדון
מושיק בן זהר. צילום: גאיה סעדון

הקולקטיב הנכון:

דוב גומי

קולקטיב הדי.ג'ייז דוב גומי מורכב מאדם טננבוים, גיל קורי ורוני אמיתי, שלושה תקליטנים חזקים בסצנת האנדרגראונד התל אביבית המשלבים האוס, טכנו וגרוב. המיתוג הנכון שדוב גומי הולכים איתו יצר שפה גרפית מרשימה, קבוצת פייסבוק פעילה ומסיבות שוות במיוחד.

דוב גומי. צילום: טום חוליגנוב
דוב גומי. צילום: טום חוליגנוב