10 הטרנדים הנכונים לתקופה הקרובה

פראדה במחירי סוף העולם, השקעה בגרביים במקום בנעליים ובגדי יוגה לוהטים (אף שתעשו איתם פילאטיס בר) - כל הטרנדים הנכונים לתקופה הקרובה

הסטייל של הלייף. צילום יח"צ
הסטייל של הלייף. צילום יח"צ

שחור ואוונגרדי

בוטיק המעצבים הכי נכון: INN7

אם שמות כמו אן דמוילמסטר, דאמיר דומה, ריק אוונס או גאליאנו מעבירים בכם צמרמורות של ריגוש, בוטיק inn7 בשבזי הוא המקום הנכון לנחות בו כשאתם מצוידים בכרטיס אשראי וגב כלכלי רחב. הבוטיק בן השנה וקצת הוא הבייבי של בני הזוג אושקו ועופר טוביהו – הבעלים של הסניף בן העשר מבן יהודה, המוכר היטב לשוחרי אופנת אוונגרד שחורה משחור וסופר עדכנית. אווירת דארק שורה בחלל, אך באופן מפתיע גם קליינטים מזדמנים זוכים לקבלת פנים נעימה ולהסברים מפורטים ואנקדוטות בנוגע לפועלם של בוגר סנט מארטינז ושל אלוף החיתוכים יוצאי הדופן תום רבל שמעצב את מעילי העור האיטלקיים Danielle Basta; ויש כאן מעצבים ומותגים אדג'יים נוספים.
טווח מחירים 300־10,000 ש"ח. Inn7, שבזי 40

המותג TOM REBEL. בלעדי לבוטיק INN7 . צילום: יח"צ
המותג TOM REBEL. בלעדי לבוטיק INN7 . צילום: יח"צ
  1. [tmwdfpad]

דרומית לברכיים

האובססיה האופנתית הכי נכונה: גרביים

הגרביים – זולים משמעותית מזוג נעליים חדש ומחייבים הרבה פחות – הופכים מאביזר משני לעניין העיקרי מהברכיים ומטה. מנצנצים מסריגי לורקס מבעד לסניקרס, מפוספסים בלוק ספורטיבי תחת סנדלי ערב, או בשתי שכבות של גרבי רשת בצבעים שונים כקונטרסט לסנדלים שטוחות כשהשמש תשוב – כולם ירעננו את המלתחה לקראת בוא האביב במינימום השקעה ובמקסימום שטות או תחכום.
גרביים מתוכשטים, ג'ק קובה – 76 ש"ח. גרבי רשת, אסוס – 20 ש"ח

גרבי הרשת של אסוס. צילום: יח"צ
גרבי הרשת של אסוס. צילום: יח"צ

פוליטיקה אופנתית

מותג המעצבים המקומי הכי נכון: אלירן נרגסי

נדיר שמעצבי גברים בעיר הופכים למגדירי רגע אופנתי, שכן פלח השוק הידוע לשמצה לרוב לא מאפשר להם הרבה מעבר לקיום טרוד בהישרדות כלכלית. אך לא כך במקרה של אלירן נרגסי, שרק נוסק מאז שהציג בשבוע האופנה בקטגוריית המעצבים הצעירים. הסיבה לכך היא שנרגסי לא מפחד להיות פוליטי בתקופה שבה אופנתי להיות פוליטי. בהתאם לכך הוא כבר זכה לכתבה מפרגנת על קולקציית האביב שצולמה בגדה המערבית ולתשומת לב מקומית ובינלאומית גוברת.
elirannargassi.com, בסטודיו בתל אביב בתיאום מראש, 050-540907,י300־4,000 ש"ח

עיצוב של אלירן נרגסי. צילום: יח"צ
עיצוב של אלירן נרגסי. צילום: יח"צ

יד שנייה מדרגה ראשונה

הטרנד הכי נכון: קוטור לכל פועלת

חזון הכלכלה השיתופית מגיע לאחד התחומים האקסלוסיביים ביותר – האופנה העילית. כשאתרי פריטי מעצבים יד שנייה באחריות (כגון Material World , The real real ו־Vestiaire collective) כובשים את שוק הקמעונאות הגלובלי, גם בתל אביב אפשר למצוא פראדה במחירי סוף העולם. בחנות האאוטלט החדשה פאשן ליסט שואו רום תוכלו לרכוש נעלי עקב קלאסיות של פראדה ב־700 ש"ח, ובאתר החדש איוצ'קה איתרנו שמלה מקולקציית הכאפיות של דודו בר אור ב־140 דולר בלבד.
Fashion List שואו רום, רחוב הרקון 8 קומה 6, מתחם הבורסה, רמת גן
flist.co.il, ayuchka.com, materialwrld.comtherealreal.com, vestiairecollective.com

 

האליטות של הרגע

המגזין הכי נכון: המגזין הבלגי רה־אדישן

אנטוורפן היא אחת מבירות האופנה שמביני עניין תמיד שמים עליה עין ואחרי שהביאה לחיינו את מארג'ילה, דריס ואן נוטן וראף סימונס הולידה העיר את מגזין האופנה שהכי שווה להתאמץ כדי להשיג השנה. האסתטיקה היא בין נוסטלגית לברוטלית, והגיליון השישי והטרי של המגזין מצטיין בשיתופי פעולה בין אליטות אופנתיות מבוססות לכוכבי הרגע. אפשר למצוא בו בין השאר שיתופי פעולה בין הסטייליסטית הרוסייה לוטה וולקובה והצלם דיוויד סימס ובין המעצב הצעיר גושה רביצבסקי והגיבורה הוותיקה ויוויאן ווסטווד. גם האינסטגרם של המגזין שווה מעקב.
re-editionmagazine.com

רה-אדישן
רה-אדישן

מייד אין תל אביב

מותג בגדי הילדים הכי נכון: ארתור

Arthur הוא שמו של מותג בגדי ילדים ותינוקות בן קצת יותר משנה, והבייבי המשותף של רותם לישנסקי גגין וגילי ברסלרמן גבאי (שתיהן בנות 29 מתל אביב), שנולד בתזמון שאינו מקרי כלל לאחר שכל אחת מהן הפכה לאם טרייה. המותג, שלאחרונה אף התחדש בחנות מקוונת, מעוצב ומיוצר בעיר ומציע פריטי לבוש לקטנטנים מז'אנר הבייסיק המשודרג. קרי – גזרות נוחות, הרבה יוניסקס, נוכחות מרשימה של כותנה אורגנית והדפסי איורים ענוגים ואפילו המאסט האב החם של העונה – עליונית קטיפה.
arthurkids.com

מותג הילדים ארתור. צילום: יח"צ
מותג הילדים ארתור. צילום: יח"צ

קארמה ברוקלינאית

מותג בגדי היוגה הכי נכון: Come Om

על משקל הביצה והתרנגולת, לא ברור מה קדם למה – הקארמה הטובה או בגדי היוגה. כך או כך, שניהם זמינים, בסטייל ובשפע בבוטיק היוגה המקוון Come Om שהקימה שירי הוד – מתרגלת אשטנגה מנוסה בעלת רקע וניסיון בשיווק אופנה. היא גם חברה טובה של האיט גירל אור לפיד, שאף הצטלמה לקולקציה הראשונה של הבוטיק.

נוסף על טייצים, גוזיות, מזרנים וטוֹפים הנוחים שאותם מייבאת הוד מרחבי העולם, אפשר להשיג בחנות גם מגבות תרגול בוהו שיקיות, בקבוקי שתייה בעלי אפיל ברוקלינאי, כפכפי גומי סבביים ועוד כהנה וכהנה אביזרי לייפסטייל משמחי גוף ונפש.
טווח מחירים 89־500 ש"ח, comeom.co.il

Come Om. צילום: דרור בן נפתלי
Come Om. צילום: דרור בן נפתלי

ג'ונגל עירוני

הצמח הכי נכון: שרכים

צמחי הבית הם כבר מזמן אובססיה של צעירים רבים, בעיקר אלה החיים באזורים עירוניים לא ירוקים בעליל, שחלום בית הקרקע עם הגינה מתרחק מהם בצעדי ענק. אחרי שנמאס להם מהסוקולנטים הקטנים שמשרים תחושת זן וניקיון ולא דורשים יותר מדי, חובבי הצמחים המשקיענים עוברים לצמחייה גדולה, שתלטנית ותובענית יותר (אבל גם מתגמלת יותר). בתמורה להשקיה מרובה ומעט אור שמש השרכים ימלאו את ביתכם בכתמי הצבע הכי נכון ל־2017 (לפי פנטון). הבונוס: גם אם מילאתם את כל הבית בצמחים וחשבתם שאין לכם מקום לעוד צמח אחד, השרכים ישמחו מאוד אם תתלו אותם מהתקרה.

שרך סבוך. צילום Shutterstock
שרך סבוך. צילום Shutterstock
  1. ציצים בכל מקום

הטרנד העיצובי הכי נכון: ציצים

אם נודה על האמת, הציצים מעולם לא יצאו מהאופנה. אבל הפעם הנוכחות הגוברת שלהם בעיצוב הפנים והמוצרים מגיעה עם טוויסט: במקום להופיע על כוסות וחולצות בסגנון סקסיסטי עלוב, השדיים מופיעים על מוצרים מעוצבים שיש להם אמירה פמיניסטית הומוריסטית, אפילו אנטי־טראמפית. באתר מגזין העיצוב פאסט קומפני אף קשרו בין הטרנד לבין כובעי הפוסי הוורודים, המלווים את מחאת הנשים האמריקאיות נגד הנשיא החדש.

פמיניזם או לא, איורים של ציצים מופיעים בזמן האחרון על שטיחים, וילונות אמבטיה, כריות ועציצי חרס. חלקם מציאותיים ולא מושלמים, חלקם פופיים וכיפיים.

כל הציצים בעולם
כל הציצים בעולם

מיושן ועל זמני

המשקפיים הכי נכונים משקפי ג'קי או

אם קורט קוביין הלך איתם והגברת הראשונה ג'קי או לא יכלה בלעדיהם, אתם חייבים אותם. אחת ההתקמבקויות המבורכות והנכונות של התקופה האחרונה הם המשקפיים האיקוניים, העל זמניים והחייזריים האלה. הם אידיאליים לשדרוג כל לוק מבנאלי ל"מבין עניין" ופריט מאסט למי שרוצה להיראות הכי נכון בעיר.
1,400 ש"ח, אקנה בבוטיק ורנר, טיומקין 2, תל אביב

משקפי ג'קי או
משקפי ג'קי או