טיים אאוט timeout

נושאי שירות כלליים

עדכנו אותנו בכל השינויים, אנחנו כבר נדאג לשאר

אני עובר דירה, איך אני מעדכן כתובת?

על מנת לעדכן כתובת חדשה למשלוח אנחנו זקוקים למידע הבא:
שמכם המלא, מספר טלפון ומועדים נוחים להתקשרות, כתובת המנוי הנוכחית והכתובת החדשה הרצויה.
שימו לב, עדכון כתובת יש לעדכן כשבוע לפחות לפני המעבר.

שינוי אמצעי תשלום?

על מנת לעדכן פרטי אמצעי תשלום אנחנו זקוקים למידע הבא:
בנושא זה אנא פנה לשירות הלקוחות במייל או בסמס, אנא ציינו את שמכם המלא, מספר טלפון ומועדים נוחים להתקשרות.

אני רוצה "להקפיא" את המנוי, אפשרי?

בוודאי!
במידה ותרצו "להקפיא" את המנוי, אנא עדכנו אותנו מהו תאריך בו תרצו להתחיל בהקפאה ולמשך כמה זמן.
ניתן להקפיא את המנוי עד לתקופה של 30 יום.

תוכלו להעביר לנו את בקשתכם גם במייל;  או לשלוח לנו sms לנייד: 050.588.2921

בואו לעקוב ולדבר איתנו גם בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם. עדכונים יומיים על הכתבות הנבחרות בטיים אאוט ניתן לקבל בניוזלטר היומי שלנו

תגובות

Silence is Golden SRV:SRV2 on: 9e73df777a6b29fd1338a87