נושאי שירות כלליים

עדכנו אותנו בכל השינויים, אנחנו כבר נדאג לשאר

CONTACTsmall
CONTACTsmall
19 בנובמבר 2013

אני עובר דירה, איך אני מעדכן כתובת?

על מנת לעדכן כתובת חדשה למשלוח אנחנו זקוקים למידע הבא:
שמכם המלא, מספר טלפון ומועדים נוחים להתקשרות, כתובת המנוי הנוכחית והכתובת החדשה הרצויה.
שימו לב, עדכון כתובת יש לעדכן כשבוע לפחות לפני המעבר.

שינוי אמצעי תשלום?

על מנת לעדכן פרטי אמצעי תשלום אנחנו זקוקים למידע הבא:
בנושא זה אנא פנה לשירות הלקוחות במייל או בסמס, אנא ציינו את שמכם המלא, מספר טלפון ומועדים נוחים להתקשרות.

אני רוצה "להקפיא" את המנוי, אפשרי?

בוודאי!
במידה ותרצו "להקפיא" את המנוי, אנא עדכנו אותנו מהו תאריך בו תרצו להתחיל בהקפאה ולמשך כמה זמן.
ניתן להקפיא את המנוי עד לתקופה של 30 יום.

תוכלו להעביר לנו את בקשתכם גם במייל;  או לשלוח לנו sms לנייד: 050.588.2921