טיים אאוט timeout

עודד אברהם

  • מעורבות הורית

    האם ילדים שהוריהם השתתפו בפעילויות בית ספריות והיו מעורבים בפעילות החינוכית של בית הספר מצליחים יותר?

    מאת: עודד אברהם
  • מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול?

    האם ילדים יכולים לדעת כבר בגילאי הגן מה תהיה הקריירה שלהם והאם יפנו לקריירה מדעית

    מאת: עודד אברהם
  • אתיקה ולימודי מדעים

    בשיעור מדעים, שבו מונחים התלמידים לבצע ניסוי או תצפית, לאסוף מידע, לנתחו ולבדוק השערותיהם, אפשר לזהות התנהלות לפי קוד אתי. מדוע זה כה חשוב?

    מאת: עודד אברהם
  • "בנות לא בונות"

    מדוע יותר גברים מסיימים תואר ראשון במקצועות הריאליים, וכיצד אפשר לעודד בנות ללמוד את מקצועות המדעים?

    מאת: עודד אברהם
  • לפרוץ את גבולות ההוראה

    מה הדרך לגרום לתלמידים להתעניין בנושא שאותו הם לומדים?

    מאת: עודד אברהם
  • המשימה: אירופה

    בשנת 1610 התגלו ארבעה ירחים שמקיפים את צדק: איו, גנימד, קליסטו ואירופה. בשנת 1972 הסיקו מדענים על פי מדידות ספקטרוסקופיות כי פניו של אירופה מכוסים מים קפואים, מה שעשוי לרמוז על אפשרות של חיים בכוכב. הכל על הירח אירופה של צדק

    מאת: עודד אברהם
  • מדע יצירתי

    אלברט איינשטיין היה פונה לנגינה בכינור כאשר היה נתקל ב"אין מוצא" בחשיבתו, וריצ'רד פיינמן היה מנסה לתאר בעיות פיזיקליות בעזרת תמונות אקוסטיות בזמן תיפוף. מה הקשר בין ומדע וטכנולוגיה לאמנות?

    מאת: עודד אברהם
  • לא סתם חינוך

    פחות ופחות תלמידים לומדים את מקצועות המדעים. מה זה אומר ומה אפשר לעשות?

    מאת: עודד אברהם
  • תעלומת הסופרנובה

    פתרון לחידת הסופרנובה החריגה – עדשת כבידה גלקטית

    מאת: עודד אברהם
  • דת ומדע

    האם וכיצד אפשר ללמד מדע באופן שאינו מערער את האמונה בדת?

    מאת: עודד אברהם

Silence is Golden SRV:SRV2 on: 26bd71298cfedf