10 המלונות הכי טובים ומומלצים ברומא

רומא. צילום: שאטרסטוק
רומא. צילום: שאטרסטוק

מרחק הליכה מהמדרגות הספרדיות, רצפת שיש, פאר מהמאה ה-15, ספא תת קרקעי ואוכל איטלקי משובח. אלה כמה מהיתרונות שיש למלונות של רומא להציע

בהגיעכם לבקר בעיר שהיתה השראה לכל הרבה סרטים, ציורים, ספרים ושירים – תבינו בדיוק איך רומא הפכה ליעד חובה לאוהבי אירופה בכלל ולאוהבי אמנות בפרט. כמובן שמלבד התאווה לעיניים, בעיר ישנו מגוון רחב של מלונות שיתאימו לכל כיס. זה כולל גם את מי שרוצה להתפנק וגם למי שמעוניין לחסוך בגזרת הלינה. אספנו עבורכם את 10 המלונות הכי שווים ומולצים ברומא:

עוד כתבות מומלצות: 
המסעדות הכי שוות ברומא
הסודות של המקומיים ברומא ומילאנו 
מסע בעקבות החיים היהודיים ברומא

רומא. צילום: שאטרסטוק
רומא. צילום: שאטרסטוק

Hotel Eden

המלון שנפתח לראשונה בשנת 1889 עבר שיפוץ של 18 חודשים שעדכן אותו והתאים אותו לשנות האלפיים באופן הכי יוקרתי שיש. העיצוב הפנימי כולל הרבה זהב וגם חלקים נכבדים מעיצוב האר-דקו המקורי, מה שהופכים אותו לאחד המלונות היפים ברומא. 98 החדרים שבמלון מעוצבים בקפידה, יש ספא שכולל את כל הטיפולים הכי מפנקים והמסעדה בקומה העליונה מבטיחה נוף בלתי נשכח. כמובן שגם המחיר בהתאם.
להזמנת חדר במלון

J.K Place Roma

המלון נפתח בשנת 2013 לאחר שכבר פתח סניפים בפירנצה וקפרי. המקום האלגנטי, שמשולבים בו תנורי קמין מקוריים, מדפי ספרים מעץ וכורסאות עור – הוא אינטימי הרבה יותר מרוב בתי המלון המפוארים ברומא. 23 החדרים ו-7 הסוויטות מציעים כמובן אינטרנט אלחוטי ושפע קסם. גם המיקום מצוין – במרחק הליכה קצרה מהמדרגות הספרדיות.
להזמנת חדר במלון

Hassler

עם מבט ממרום המדרגות הספרדיות, מלון ההאסלר נשאר הגברת הגדולה של בתי המלון המפוארים של רומא – כלומר מזדקנת מעט, אבל עדיין מקסימה. שיש מלוטש ונברשות שופעות מאפיינים את היוקרה חסרת הרחמים שעשויה לגרום לראש שלכם להסתובב. עם זאת, הקשב של הצוות מבדיל את המקום הזה מן השירות שיש במקומות אחרים ברומא. שהייה באחד מ-92 החדרים כולל שירותים ברמה הגבוהה ביותר (ספא, מסעדה עם כוכבי מישלן, ברים) וגם נופים מרהיבים של הגגות הרומיים.
להזמנת חדר במלון

Hotel Art

כל דבר במוסד הזה, שקם ברחוב האמנים ליד המדרגות הספרדיות, מקרין עושר אמנותי-מודרני. השריד הקלאסי היחיד שהשתמר, הוא תקרת הקפלה שנפחה את נשמתה. החצר הפנימית לוקחת את החזות הפאנקית הזאת גם למרחבים הפתוחים. המסדרונות מעוצבים בצבעים הקובעים את הטון לקומה כולה – אך אל דאגה, הצבעים הבוהקים מחלחלים לריצוף חדר האמבטיה בלבד. כל השאר נשלט בפלטה של גוונים ניטרליים. חדר הכושר הקטן במקום מאפשר לקהל הלקוחות האופנתי להיפטר מעודפי הפסטה.
להזמנת חדר במלון

Sole al Pantheon

המלון המיוחד הזה, שהוקם במאה ה -15 הוא למעשה המלון העתיק ביותר באירופה (!).  32 החדרים שוחזרו בקפידה, כוללת רצפת אריחים וחדרי אמבטיה שכוללים אמבטיות ג'קוזי. בנוסף, תוכלו לבקש את אחד החדרים בחזית כדי ליהנות מנופים נהדרים של הפנתיאון. אם לא קיבלתם חדר בחזית, תוכלו לנחם את עצמכם בעזרת מרפסת גג מפוארת, שבה ארוחת הבוקר מוגשת בחודשים חמים.
להזמנת חדר במלון

Roma Art Rooms – Beehive

המקום האידאלי מבין המלונות הזולים. הוא בולט למרחקים בקרב אחיו הצנועים, ומהווה זיווג מוצלח ביותר בין אכסניית נוער ומלון בוטיק, במחיר מופרך ועם שירות בסיסי. הסגנון מודרני להפליא ומהוקצע, העיצוב בהיר, ומעל לכל – תמצאו כאן גינה מקסימה ולאונג' העונה על כל צורך. למרבית החדרים אין חדר אמבטיה פרטי. מומלץ ליצור קשר עם המלון ולברר כיצד אפשר לזכות בפריבילגיה.
להזמנת חדר במלון

Villa Spalletti Trivelli

מאחורי המלון הזה עומד סיפור אלגנטי לא פחות ממנו: משפחת טריוולי האריסטוקרטית הפכה את בית משפחתה – עם נופים לכיוון ארמון קווירינאלה – אל מלון אלגנטי בן 12 חדרים עם תוספות ברמה גבוהה כמו ספרייה היסטורית עם צו שימור, גן פורמלי שבו ניתן להגיש ארוחת בוקר וספא נפלא במרתף. חלק מהחדרים הגדולים יכולים גם להיפתח לפי דרישה לחלל אחד עצום – בכדי ליצור סוויטות ענקיות. השירות הוא דיסקרטי ומקסים; ויש גם שף שיוכל לבשל לכם מה שתרצו לפי בקשה. את הארוחות האלה תוכלו לאכול על מרפסות פרטיות מדהימות.
להזמנת חדר במלון

Hotel Santa Maria

ממש ליד פיאצה סנטה מריה בטרסטוורה, מלון סנטה מריה עומד באתר של מנזר מהמאה ה- 16. כל אחד מ – 19 חדרי השינה כולל רצפת אריחים, תפאורה צבעונית וחדר אמבטיה מרווח, וכולם פתוחים אל חצר מרכזית ושטופה, מלאת עצי תפוז. בונוס מטורף וייחודי הוא האופניים ללא תשלום שזמינים עבור האורחים לשימוש, על מנת לחקור את הסמטאות המתפתלות של טרסטוורה.
להזמנת חדר במלון

Rome Life Hotel

המלון נמצא במרחק של עשר דקות הליכה מתחנת טרמיני ובמרחק של כ-900 מטרים מהקולוסיאום. מזרקת טרווי נמצאת במרחק של קילומטר אחד מהמלון, ואילו המדרגות הספרדיות נמצאות במרחק של קילומטר וחצי משם. חדרי האירוח הממוזגים כוללים גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, מיני בר, קומקום חשמלי וטלוויזיה בלוויין. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום. מזנון ארוחת בוקר בינלאומי הכולל מוצרים אורגניים מקומיים, לרבות אפשרויות חלביות ומנות נטולות גלוטן, מוגש מדי יום בחדר ארוחת הבוקר. באתר פועל גם בר.
להזמנת חדר במלון

Crossing Condotti

מלון קרוסינג קונדוטי נמצא במרחק הליכה קצר מפראדה, בולגארי (Bulgari) ועוד מותגי יוקרה אופנתיים. העתיקות היפות של הבעלים מוצגות על רקע עכשווי ומגניב, והצוות הקשוב מועיל באופן יעיל ומהנה שעושה את ההבדל. למכן האמת, זה יותר מלון של מקום מסתור מאשר מלון פאר והדר להשווצה חסרת משמעות. יש רק שמונה חדרים, וחללים ציבוריים מוגבלים למטבחון נוח עם מתקנים להכנת קפה ומקרר עם משקאות קלים (כלול בתשלום).
להזמנת חדר במלון