יחסינו לאן: עשרה ברים מומלצים לדייט הבא

מהפעם הראשונה ועד בכלל: עשרת המקומות המומלצים בעיר לדייטים לוהטים

אימפריאל. צילום: בן קלמר
אימפריאל. צילום: בן קלמר
12 בנובמבר 2015

אימפריאל קוקטייל בר

שלב: דייט ראשון

בר הקוקטיילים המהולל הוא מקום שיש לשמור לאירועים מיוחדים, כמו ימי הולדת או פגישה עם מישהו שאתם ממש, ממש בעניין שלו. אם תפריט הקוקטיילים לא יעיף לכם את הראש, הוא לפחות יספק בסיס להמון שיחות חולין אלגנטיות. אם לא אכפת לכם להיחשד בקמצנות (ובחייאת, לאף אחד אין כסף בעיר הזאת, חלאס עם בחינת הנדיבות הזו כבר), הקדימו להגיע בין שש לשמונה ותוכלו לשתות בחצי מחיר.

לאימפריאל

אימפריאל בר. צילום: יח"צ
אימפריאל בר. צילום: יח"צ

פר דרייר

שלב: דייט ראשון

האגדה מספרת על מישהו שרצה להגיע לפר דרייר למטרה שאינה דייט, אבל פשוט לא הצליח לעבור בכניסה, ולמחרת בבוקר מצאו אותו משוחח עם עץ על התחביבים שלו ועל מה הוא עושה בחיים. שם צרפתי, גינה מוארת ברומנטיות, פסקול של קבלת פנים בחתונה יוקרתית, יין בקראף וגבינת ברי על ברוסקטה. קלאסיקה על זמנית.

לפר דרייר

פר דרייר. צילום: יח"צ
פר דרייר. צילום: יח"צ

פיקוק

שלב: טרום סקס

לא חשוב אם זה דייט ראשון, שלישי או סטוץ, הפיקוק הוא המקום לקפוץ אליו רגע לפני שממשיכים למיטה. ישנו חשד סביר כי הכיסאות במקום נמשחים באוקסיטוצין מדי יום טרם הפתיחה. המקום רועש מספיק בשביל שתצטרכו להתקרב, מואר מספיק כדי לא לשפוך כלום, אבל מעומעם מספיק כדי שתיראו יפים יותר מעצמכם בעשרה אחוז לפחות. כדאי להגיע מוקדם ובאמצע השבוע מטעמי צפיפות, לשבת כמה שיותר בפנים, ובשום פנים ואופן לא לוותר על האוכל.

לפיקוק

סילון

שלב: דייט ראשון שאתם לא לגמרי סגורים עליו

אם אתם לא בשלב הביניים שבין צה"ל ובוליביה או גרים בבניין ליד, כנראה שלא תפגשו בסילון אף פרצוף מוכר בשעות הערב. בר שכונתי לא אופנתי אבל חביב וזול, לדייטים מסוגת הג'ינס וטי שירט. מיטיבי לכת יגיעו מוקדם לתפוס את ההאפי האוור (מהפתיחה עד תשע), הרומנטיקנים יעדיפו סנגרייה חמה ויזרקו באגביות זיכרון מרגש מהטיול הגדול.

לסילון

צ'יקטי

שלב: דייט ראשון

צ'יקטי הוא הגרסה האיטלקית והמעודכנת של מסעדות הטאפאס, אזור קולינרי שכנראה כבר שחקתם למוות אם אתם בעסקי הדייטינג לא מאתמול. המפגש בין האלגנטיות בפנים לרחוב יהודה הלוי האפרורי יוצרים את אווירת ה"אני ממש רוצה להרשים אבל בלי שיבינו שהתאמצתי", שכה נחוצה בפגישות ראשונות. צלחת טעימות זוגית היא שובר קרח מוצלח, אבל אפשר להסתפק גם ביין הבית וקינוח.

לצ'יקטי

צ'יקטי. צילום: בן קלמר
צ'יקטי. צילום: בן קלמר

שאפה

שלב: דייט שני

מתחם שוק הפשפשים הוא מקום מושלם לדייטים עם חסך איום במקום דייט־פרנדלי (בייחוד כשפועה בשיפוצים ואתם עוד לא בני 55). השאפה הוא מפלט של וייב נינוח וצעיר בעולם שכולו 22 דקות המתנה בממוצע לשולחן. יש מוזיקה טובה, אוכל סבבה והמון אלכוהול. הערבים תמיד צפופים, אז כדאי דווקא להקדים לשעות הערב המוקדמות או לקבוע לאחר צהריים רגוע של שבת.

לשאפה 

מנזר

שלב: תמיד זורם

ברירת המחדל של כל מפגש חברתי בכלל ודייט בפרט. המנזר תמיד שם, תמיד נחמד ואיכשהו תמיד יש מקום. מאז גזל מאיתנו השיפוץ את השולחנות הבודדים במפלס התחתון, הפכה קומת הבר למתאימה ביותר לפגישות רומנטיות. עדיף להגיע מוקדם (שבע־שמונה) כדי להקדים את האוטוסטרדה, להזמין בירה מוזרה ונקניקיות ולברבר עד שייגמר לכם האוויר. טוויסט לסרבני "דייטים" – שתיית לילה ושיחת נפש עד הזריחה עשויה להפוך לאחד הדייטים הטובים בחיים שלכם.

למנזר

מנזר. צילום: יח"צ
מנזר. צילום: יח"צ

דלידה

שלב: דייט שני

אחד המקומות המצטיינים באזור "שוק לוינסקי המתחדש" הוא גם לוקיישן מומלץ לדייטים. אם אתם גרים בפלורנטין, זו האופציה הכי קלאסית שתמצאו בלי להתרחק מהבית. החצר החמודה של המסעדה תתאים במיוחד לשיחה מעמיקה, עם אלכוהול ומזטים (שלום גם לך, ברולה פלפלים). מומלץ להזמין מקום מראש, כיאה למתחמים מתחדשים וטרנדיים.

לדלידה

דלידה. צילום: אורי טאוב ורונית כהן
דלידה. צילום: אורי טאוב ורונית כהן

מסקל

שלב: דייט שני־שלישי

בר־מסעדה מקסיקני ותיק, מיושן במידה ויעיל להפליא, שמספק מצד אחד המולה של התרחשות, מצד שני אינטימיות מוחלטת ומכל הצדדים מרגריטות צבעוניות עם כתר מלח. מתאים מאוד לערבים ארוכים, מצחיקים ושיכורים, אחרי שכבר ברור לשניכם שקורה פה משהו טוב ואפשר להישען לאחור ולשחרר.

למסקל

סנטה קתרינה

שלב: "זה לא בקטע מוגדר"

זה לא ממש דייט, או לפחות אף אחד לא הכריז שמדובר בדייט, ואם נפגוש איזה חבר שם במקרה זה לא יהיה אסון, כי הכל ממש לא מלחיץ ורגוע וסבבה, כן? פשוט יש שם פיצות ממש טעימות ואווירה נעימה וכיפית וסגרו את ההרסי, אז יאללה, הלכנו. לא, אלה לא הנעליים הטובות שלי.

לסנטה קתרינה

סנטה קתרינה. צילום: יולי גורודינסקי
סנטה קתרינה. צילום: יולי גורודינסקי