מצעד הבושה: סיפורי השיכרות הכי מביכים של חברי מערכת טיים אאוט

תות אלים וצ'יפס עם נערה עובדת: רגע לפני מסיבות פורים, חברי מערכת Time Out חולקים את רגעי השכרות המשפילים שלהם. כי אנחנו רוצים שתרגישו טוב עם עצמכם אחרי הלילה, מה זאת אומרת למה?

קורוטקי וזר אביב. היינו צעירים והיינו צריכים את הכסף (צילום: מי זוכר?)
קורוטקי וזר אביב. היינו צעירים והיינו צריכים את הכסף (צילום: מי זוכר?)

אורי זר אביב, מערכת האתר: כנראה שהייתי עם חברים בפורים בקסבה בפלורנטין, המקום אליו נהגתי להביא את המרואיינים שלי. למחרת הלכתי לשם שוב כדי לראיין מוזיקאי והמלצריות היו ממש רעות אלי. לא הבנתי למה. המרואיין שאל אותי איך היה ערב פורים ועניתי לו שדי סולידי לעומת השנה הקודמת. בדרך חזרה הביתה, חבר התקשר ושאל אותי איך אני מרגיש והאם דיברתי עם אלי. שאלתי למה, והוא ענה שאחרי ששברתי כוסות בקסבה, קפצתי מגג של מכונית לגג של מכונית אחרת לבוש כמו תות והרבצתי לכספומט – הלכתי מכות עם חבר שלי, אלי, אצלי בבית. התקשרתי לאלי. הוא לא זכר במה מדובר.

נועה בונה, מערכת האתר: אחרי ליל שכרות במסיבה בצפון מצאתי את עצמי עם סימן כחול על החזה. מבולבלת ועם כאבים בכל הגוף, הלכתי לשאול בחורה שהסתובבתי איתה וזכתה לכינוי "נועה החומה" (היא הייתה שזופה ואני לבנה) מה בדיוק קרה אתמול. התברר שהייתי כל כך שבורה, שהתבלבלתי בין החדרים באכסניה ששהינו בה, והתחלתי לריב עם בנות מחדר רנדומלי שיפנו אותו. אחת הבנות דחפה אותי ואני התחלתי לחתור לקטטה ולקלל כמו נהג משאית. כדי להציל את המצב, נועה החומה תיקלה אותי לרצפה וישבה עליי עד שנרגעתי. אחר כך הלכנו ביחד להקיא.

גיל קורוטקי, עורכת הבועה: שתיתי לאורך כל הלילה. בדרך הביתה, בסביבות שש בבוקר, ראיתי שלאחד השכנים שלי מחכה עיתון מחוץ לדלת והחלטתי שבא לי עליו. בזמן שאני גונבת לו את העיתון, יצא השכן המופתע ושאל אותי מה בדיוק אני חושבת שאני עושה. בלי להתבלבל עניתי שזה שלי, לקחתי את העיתון והלכתי.

עמית קלינג, עורך תרבות: הלכתי מכות במאמא'ס בורקס. סיבת הריב: מחלוקת למי שייכת צלוחית (חינמית) של חמוצים.

מתן שרון, מערכת האתר: בלילה האחרון שלי בלאס וגאס התיישבה לידי על שולחן הבלאק ג'ק בחורה מקומית. אחרי פלרטוט קצר, כמה צ'ייסרים, סיבוב אחד בשולחן הקוביות וצ'יפס אחד בבורגר קינג על חשבוני, יצאנו החוצה מהקזינו כדי לתפוס מונית למלון שלי. ואז היא שאלה אותי אם יש לי מספיק כסף. הספקתי דרך הערפול לפתוח את הארנק ולבדוק כמה כסף באמת יש לי, לפני שנפל לי האסימון הענק בהיסטוריה. גמגמתי את הסירוב המנומס ביותר שהצלחתי לגייס, והיא נעלמה למצוא קורבן שיכור אחר ואולי לקנח בגלידה בשקל תשעים. החברים שלי מצאו אותי, אחרי שעה של חיפושים, הולך ברחוב וצועק לעברם בעברית "היא היתה זונה". הם אפילו לא ידעו שפגשתי מישהי.

דר מוספיר, מערכת האתר: לילה אחד הייתי שיכורה כלוט בבר. בסביבות השעה שתיים וחצי בלילה קיבלתי הודעת סמס שבישרה שאח של סבתא שלי נפטר בגיל 99 – שניה לפני שהפך לבן מאה. מהשניה הזו ואילך לא הייתי מסוגלת להפסיק לצחוק במשך שעות. בינתיים הדי.ג'יי, שהגיע מלונדון ושאותו באתי לפגוש, התגלגל בצד, הקיא את נשמתו ונרדם על ספסל. אני בכיתי מצחוק עד שהייתי האחרונה לשבת בבר.

רוני ודנאי, סגנית עורכת החיים היפים: השילוש הקדוש של הרבה אלכוהול, מעט שעות שינה וכמה מדרגות סוררות עדיין מותיר בי את חותמו. הכל התחיל בלילה של סגירת גיליון (משמע, בתום כ-13 שעות עבודה), המשיך בסשן קוקטיילים חינמי (אני לא בחורה של קוקטיילים, כמו שאני בחורה של אלכוהול בחינם) ונגמר במרתון של ג'יימסון. בשלב כלשהו הגיח מולי גרם מדרגות שהחליט לעשות לי קונצים של גרביטציה ולפרק לי את שורש כף היד. התפאורה התחלפה ברגע אחד לחדר המיון של איכילוב, כשעל תקן ניצבת כיכבה נרקומנית בקריז שהתגרדה לידי ללא הרף. מוסר השכל: אם שותים כמו בהמות – לא מטפסים במדרגות.

ענבר נעמן, מערכת האתר: לפני שנה גיליתי שקיבולת האלכוהול שלי די נמוכה. מפה לשם, ובעזרת מעט מאוד וודקה-אשכוליות, הייתי שיכורה לחלוטין. למזלי זה היה בבית שלי אז לא גרמתי לשום נזק תדמיתי רציני. כשנכנסתי למיטה עם מי שהייתה אז בת הזוג שלי, משום מה לא הפסקתי לשיר לה שיר חנוכה בזמן שהיא ניסתה להכניס אותי למוד. וזה אפילו לא היה בחנוכה.