סיימון – מי אתה?

מבלים את הערבים שלכם ביובש מול הטלוויזיה ומחפשים את הריגוש הבא? הכירו את סיימון, שיגרום למשחקי החברה להיות שוב בעניינים

10 במאי 2016

אם תהיתם למה משחקי ילדים חסרי פואנטה כמו "דג מלוח" היו יכולים להעסיק אתכם שעות כילדים, אתם לא לבד. אבל ישנם בהחלט משחקי ילדים שאפשר לקחת ולעשות להם טוויסטים מתוחכמים או מחרמנים ולהפוך אותם בקלות למשחקים למבוגרים. אחד מהם הוא "המלך אמר", שבגרסה האנגלית נקרא "Simon Says" או בקצרה – "סיימון".

תחשבו על זה, הרי "סיימון" הוא גרסה נועזת יותר של "אמת או חובה", או החובה ללא האמת. במשחק בו יש מלך אחד וכל האחרים חייבים לבצע משימות כדי להתקדם בו, השמיים הם הגבול, בעיקר כשמגיעים לגיל שבו המשימות הן פחות בסגנון "סיימון אמר לעמוד על רגל אחת" ויותר בסגנון "סיימון אמר ללקק את הלבן של העין לזר ברחוב".

המשימה האחרונה אינה סתם המצאה ממוחנו הקודח, אלא משימה אמיתית מפרק הבכורה של "סיימון", הפקת מקור ישראלית ששודרה בערוץ ביפ בשנת 2009 בהגשתו של דרור נובלמן בתפקיד סיימון. הגרסה הישראלית הייתה הפעם הראשונה שהמשחק שודר בטלוויזיה, אבל גרסאות הרחוב הפרועות שלו פועלות כבר זמן מה. האגדה האורבנית מספרת שהראשונים לאמץ את משחק הילדים לגרסה עירונית משודרגת עם משימות של גדולים היו יוצאי הקומנדו הרוסי, ומשם המשחק מצא את דרכו לערים הגדולות באירופה והפך אהוב על סטודנטים. מה סוג המשימות שתמצאו בו? למצוץ בוהן של זר ברחוב, לאכול כפית ווסאבי או להיכנס לביתם של אנשים זרים ולבקש להתקלח. אנחנו יכולים רק לתאר שישנן גם משימות קצת פחות חוקיות שחמקו מתחת לרדאר.

לא ברור אם המיסתורין שאופף את משחקי סיימון העולמיים הוא המצאה שנועדה לרגש את המשתתפים או שבאמת ישנן גרסאות מחתרתיות ומלהיבות שמסתובבות בעולם, אבל למי יש זמן להתעסק באמת כששולחים אתכם ללקק איברים של אנשים זרים והשעון מתקתק?

רוצים להצטרף לאתגר הכי מסקרן שיש היום בארץ? קודם כל אספו קבוצה של עד 4 חברים.

בתאריך 2-4 ביוני יתקיים UP Challenge, יומיים בהם תצטרכו לבצע כמה שיותר משימות הזויות ומצחיקות, לצלם את עצמכם, לתייג ולהעלות לפייסבוק. הקבוצה שתצליח לבצע כמה שיותר משימות, תוכל לזכות בטיסה לברלין כולל מלון והופעה, מקום שני יזכו בסופ"ש בלרנקה במלון ספא והמקום השלישי יקח מנוי שנתי לקופסת טיים אאוט. שווה!

רוצים לדעת איך לזכות? היכנסו והרשמו

[tobutton text="%22%u05D4%u05E8%u05E9%u05DE%u05D5%20%u05E2%u05DB%u05E9%u05D9%u05D5%21%22" link="%22http%3A//upchallenge.timeout.co.il/%3Futm_source%3Dtimeout_website%26utm_medium%3Dbanner%26utm_content%3Dtimeout%26utm_campaign%3Dupchallenge%22" theme="blue1" target="_blank" track="true" ]