מדבירים מומלצים בתל אביב

יש לכם מכת ג'וקים? נמלים? עכברים? אלה המדבירים המומלצים של Time Out

דור לוי – הדברה ירוקה

איפה: גדרה עד חדרה
שעות עבודה: 24/7
טלפון: 054-6863486

דור לוי (צילום: בן קלמר)
דור לוי (צילום: בן קלמר)

"החלק הכי מרתק בעבודה זה לפתוח בורות ביוב יחד עם הלקוח ולראות את התדהמה שלהם כשיוצאים כל הג'וקים. אני אוהב לשבת ולדבר עם הלקוחות ולא רק לקחת כסף וללכת, אני גם שומר את המספרים של הלקוחות בטלפון ונעזר בהם במהלך החיים – אנחנו עוזרים זה לזה. וגולת הכותרת – אם אני מאחר להדברה אז ההדברה חינם. בסך הכל זה קרה פעמיים".

בעלי מקצוע נוספים בתל אביב:
מעבדות מומלצות לתיקון טלפונים סלולריים בתל אביב
נגרים מומלצים בתל אביב
שיפוצניקים מומלצים בתל אביב

בוריס דרובובוז – בוריס הדברות

איפה: מאשדוד עד נתניה
שעות עבודה: מתי שצריך (״לא קרה שהיה מקרה חירום ולא יצאתי״)
טלפון: 050-9144600

״אני למדתי את התחום עוד ברוסיה והתעסקתי בזה גם בצבא, אז אני מכיר את העולם, את הכימיה והביולוגיה של כל העסק ויש ידע מאחורי מה שאני עושה. אני עובד עם שני הבנים שלי, בגילאי 40, ולא מעט פעמים מעדיפים אותם על פניי. הם למדו ממני ואז הלכו ללמוד בחוץ ועכשיו הם לא פחות טובים. יצא לי לעבוד עם לא מעט מסעדות שממש מפחדות ממזיקים כולל התערבות אחת עם בעל קייטרינג על 10,000 ש״ח. עד היום לא חזרו אליו הג׳וקים״.

בית וגן הדברות – קובי מסיקה

איפה: אזור המרכז עד ירושלים
שעות עבודה: שמונה בבוקר עד שמונה בערב
טלפון: 052-3835133

המדביר עם השם של מגרש האימונים של בית״ר לא נושא אותו לשווא ולא חושש לעלות את הקסטל כדי לקטול גם את המזיקים של עיר הקודש. ״עברתי את הבחינות של משרד הבריאות והגעתי לזה כי רציתי מקצוע שעובדים בו עם אנשים, שבו אם אתה עושה עבודה טובה הלקוח רואה את זה מייד וממליץ עלייך. אני אוהב מאוד את התחושה של העזרה, ממש עזרה לציבור. יצא לי לעבוד עם לקוחות פרטיים שהם בפוביה ממזיקים, מעכברים ועד ג׳וקים, ואתה ממש מרגיש שאתה עוזר להם״

גיא קליינהאוז

איפה: גוש דן
שעות עבודה: 24/7
טלפון: 03-5734477 / 0544-840-870

״אני מעדיף לא לדבר הרבה בשם עצמי, מי שמכיר אותי יודע. אני רוצה להדגיש שחשוב לי מאוד העניין של המקצועיות ושל לא לעבוד בלי שסומכים עלייך ובלי המלצות. הלקוחות שלי יודעים״. האמת, משכנע. את ההמלצות על המדביר הרמת-גני אפשר למצוא בקלות, ככה זה כשאין מה להסתיר והלקוחות מרוצים. מה גם שמדובר באחד המדבירים הותיקים והזמינים באזור המרכז.