תותי בהלם: פלורנטין דורגה במקום השני ברשימת השכונות ההיפסטריות בעולם

פלורנטין היא השכונה השנייה הכי היפסטרית בעולם, אם להאמין לדירוג של האתר Thrillist

פלורנטין
פלורנטין
3 באוגוסט 2014

עזבו אתכם מקרויצברג, עזבו אתכם משורדיץ' – מתברר שהדבר האמיתי קורה כאן מתחת לאף – בפלורנטין. האתר שמדרג כל מה שהוא מאסט האב, Thrillist, מיקם את השכונה הדרום תל אביבית במקום השני ברשימת השכונות הכי היפסטריות בעולם, אחרי בסיס האם הרוחני וויליאמסבורג בברוקלין, שקטפה כצפוי את המקום הראשון. המדרג הסוריאליסטי הזה לא פורסם בשנות ה־90 אלא ממש לאחרונה, ופלורנטין עוקפת בו בסיבוב בין היתר את השכונות הנ"ל בברלין ובלונדון, כאילו לא השתלטו עליה ראשל"צים מעולם.

בנימוק כי השכונה היא תערובת של תרבות מקומית וסטייל עכשווי הממגנטת אליה את קהילת ההיפסטרים, נכתב באתר: "בעיר שגם ככה כבר ידועה בשל ארכיטקטורת הבאוהאוס שלה, אמנות הרחוב וחיי לילה שנמשכים 24 שעות ביממה, פלורנטין היא ה־מקום לאמנים, מוזיקאים ואנשים שמתלבשים כמו אמנים ומוזיקאים".

כאילו השנה היא 1997 וסמי הורי הוא עדיין איט בוי לוהט, התעלמו במדרג מההתמסחרות של השכונה, מהבנייה החדשה והתלושה, ממחירי הדירות המאמירים ומקהל המבלים שהזיקה היחידה שלו להיפסטרים מסתכמת במתן כאפות בילדות. אבל העיקר שעושים לנו יחסי ציבור. היי, אם אתם עובדים על רשימת רחובות דומה, אל תשכחו את שינקין.