תשכחו את פריז: המדריך המושלם לחופשה בתל אביב

כל החברים טסו לחו"ל ושוב נשארתם עניים בארץ? קבלו את Staycation: כדי שהחופשה המקומית לא תהפוך לסופ"ש של סידורים - הנה הכללים לנופש מושלם בעיר

המדריך לחופשה מושלמת בתל אביב
המדריך לחופשה מושלמת בתל אביב

כן, זה הרגע הבלתי נסבל הזה בשנה שבו פיד הפייסבוק שלכם מתמלא בחיפושי סבלטים, חברים מעלים לאינסטה תמונות על אדן החלון בברלין (טיימר הוא חבר), והטלפון מתפוצץ מהתראות של חוליו. להישאר בתל אביב בלחות סוחטת הגוף ומדכאת הנשמה של יולי־אוגוסט הפך בשנים האחרונות, עם טיסות הלואו קוסט שנחתו סוף סוף בנתב"ג, ל-FOMO הנורא מכל. אבל יודעים מה? בזמן שטורקיה מתהפכת, צרפת מופצצת וארצות הברית מוטרפת מטראמפ, אולי זה לא כל כך נורא. אם כבר הצלחתם לשכנע את עצמכם בזה (שכנוע עצמי זה דבר חזק) והחלטתם (או שהבנק החליט) להישאר, זה לא אומר שצריך לוותר על החופשה! קבלו את Staycation, ההמצאה החדשה של דור ה־Y מדולל האמצעים אך משופע השאיפות. כמובן, כדי ליישם את החופשה המקומית צריך משמעת, אחרת היא תתדרדר במהרה לעוד סוף שבוע של סידורים וארוחת שישי קטלנית אצל ההורים.

עשו סקס עם זרים

אידיאלית עם תיירים כמוכם אבל אמיתיים, מחו"ל. כי אין כמו סקס עם אדם רנדומלי שמוביל לפנטזיה חסרת סיכוי לחיים משותפים בברצלונה כדי להרגיש כמו תיירים אמיתיים.

עוד כתבות שיוציאו אתכם לנופש מקומי:
נפילה חופשית: יצאנו לבלות בכל מלכודות התיירים של תל אביב
יפה כמו גלויה: מזכרות תל אביביות לא מביכות
אמצע הדרך: המדריך לחופשה תל אביבית בלב העיר

דברו אנגלית

נכנסתם למונית? הדבר האחרון שאתם צריכים עכשיו זה חפירות של הנהג על בת אחותו שנכנסה להיריון משמאלני. פשוט זרקו: אקסקיוז מי סר, קאן יו טייק מי טו ג'אפה פורט פליז? אם אתם רוצים להרגיש כמו תיירים פר אקסלנס, תנו לו גם לקרוע אתכם במחיר.

חשבו באירו

מנה של 120 ש"ח לצהריים? יותר כמו מנה של 25 אירו (ההמרה, כידוע, תמיד מתעגלת למטה). הופעה ב־320 ש"ח? יותר כמו… פאק, האמת שהשיט כאן יקר גם באירו.

זכרו כמה חסכתם

בחשבון פשוט, אם חסכתם את הכסף על הטיסה, תוכלו להתפרע עם השופינג ועם האוכל ללא נקיפות מצפון. מה שקורה בחו"ל נשאר בחו"ל.

צאו מאזור הנוחות

אם אתם מתגוררים בצפון הישן, צאו לחופשה בנווה צדק. מתגוררים בפלורנטין? נסו חופשה על קו הים. אל תבקרו בקפה השכונתי שלכם, אל תאכלו ארוחת ערב בתאילנדית האהובה עליכם ותשכחו מחמישי במנזר. בלו במקומות בעיר שעד עכשיו לא הייתם בהם ופגשו אנשים שלא ראיתם.

הודיעו מראש בעבודה

אף אחד לא צריך לדעת לאן נסעתם, אבל אם יידעו שאתם משוטטים בעיר ירגישו בנוח להמשיך להטריד אתכם, אז אתם לא פה, נקודה.

עברו למצב טיסה

אל תענו לשיחות, אל תבדקו מיילים ולא הודעות ווטסאפ. התחברו לרשת רק בשביל דברים שעושים בחו"ל, כמו להשוויץ באינסטגרם או לחפש המלצות.

אל תישארו בבית

אם אין לכם כסף להזמין חדר באחד ממלונות הבוטיק בעיר, החליפו דירות עם חברים מסכנים כמוכם לכמה ימים. משנה מקום, משנה וייב.