רבה על הבר

אירועי "בירה, רבה ורב" שיתקיימו מחר (רביעי, 28.5) בתל אביב, יתנו לכם הזדמנות לבלות ערב בבר עם רבנים ורבות ולשאול אותם כל מה שעולה בדעתכם

בירה, רבה ורב. צילום: יח"צ
בירה, רבה ורב. צילום: יח"צ
27 במאי 2014

בכנות, לשתות כל הזמן עם אותם האנשים זה לפעמים קצת משעמם. הרבה פעמים כשאנחנו שרויים בגילופין, בא לנו שתשב לידנו דמות בלתי שגרתית שנוכל לעייף אותה, והיא אותנו, בשיחת שיכורים על דברים חשובים לכאורה.  נגיד – רב או רבה. מחר (רביעי, 28.5) החלום עשוי להתגשם כשיתקיימו בתל אביב אירועי "בירה, רבה ורב". במסגרת הפרויקט ייערכו מפגשים עם רבנים ורבות בארבעה ברים בעיר, ובכל אחד מהם יתקיים דיון בסוגיה אקטואלית על רקע היהדות: האם הדת היהודית יכולה להיות פמיניסטית, מהי עמדת היהדות בשאלת הפליטים מאפריקה ועוד.

"אנחנו מזמינים את הבליינים התל אביביים למפגשים ספונטניים עם רבות ורב אחד בפאבים בעיר", אומרים במכון שכטר למדעי היהדות, העומד מאחורי הפרויקט. "במקום להימנע, לפחד, להתרחק ולהחרים, בואו לשאול את הרבנים את השאלות שתמיד רציתם לשאול, ולקבל את התשובות לשאלות הקשות באמת".

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

בבר הטנג'יר תתקיים שיחה בנושא 'מדינה יהודית ופלורליסטית' עם הרבה לירון לוי, בדיזי יתקיים דיון על בעיית הפליטים בראי היהדות עם הרב רוברטו ארביב, הרבה מיכל שוורץ תדבר על 'חופה עכשווית ומהנה' בביגי זי, ונטלי לסטרג'ר תדבר בבר המזג על אינטימיות ושוויון בזוגיות. אנחנו נהיה השיכורים המביכים עם השטריימל.