רומן מתמשך: התדר חוזר, והפעם הוא לא מתכוון לעזוב

בר/תחנת רדיו התדר חוזר לעונה שביעית עם מגזין אינטרנטי, תפריט מסקרן של אייל שני, הרפתקאות בחו"ל וטוויסט בעלילה - הוא כאן כדי להישאר

הלוגו החדש של התדר
הלוגו החדש של התדר
16 ביוני 2016

חום בלתי נסבל, אבטיחים עם בולגרית, צרפתים צלויים ומלחמה מתקרבת – כל הסימנים הרשמיים של הקיץ כבר כאן, אבל רק אחד עוד חסר. ובכן, אנחנו נושאי בשורות טובות היום. התדר, בר הפופ־אפ הקיצי ותחנת הרדיו העצמאית, הודיעו על הפתיחה השנתית, הפעם ברחבת בית רומנו. אבל שימו לב, יש טוויסט בעלילה – לא עוד בר פופ־אפ ששובר את ליבנו עם בוא הסתיו, אלא מערכת יחסים יציבה עם המקום, שמשתקע סופית ובאופן קבוע בבית רומנו (שם ביקרו כבר בעבר) החל מאמצע יולי.

"בתקופה האחרונה התחלנו להרגיש שבתוך כל ההייפ וההתרגשות שנלווים לקונספט של הפופ אפ, משהו קצת הלך לאיבוד", אומר איתי 'וולטר' דראי מכנופיית התדר. "המטרה היא לייצר תחנת רדיו איכותית ובלתי מתפשרת שפועלת מתוך מקום שבא לנו לשבת ולשתות בו עד ששוכחים את הדרך הביתה. וזה בדיוק מה שאנחנו מתכננים לעשות".

אחרי עונות בלתי נשכחות בבית רומנו, וההברקה של מתחם בית הכנסת הגדול שהולידה את הפורט סעיד, התדר חוזר בעונה השביעית לשתף פעולה עם אייל שני, שמכין תפריט חדש ומסקרן למקום. כמו כן, לבר ולתחנת הרדיו צפויים להצטרף גם אתר משודרג ומגזין אינטרנטי המציע תוכן בעברית, שידורי לייב וארכיון עם מיטב הדי.ג'ייז בביצה, זאת לצד שיתופי פעולה בינלאומיים, תערוכות פופ־אפ, הופעות חיות ואפילו דיבור על חנות תקליטים חדשה ומושקעת שתיפתח במתחם בית רומנו בשכנות לתדר.

סופ"ש הסגירה של התדר. צילום: אריאל עפרון
סופ"ש הסגירה של התדר. צילום: אריאל עפרון

למקרה שאתם ממש לא יכולים לחכות, התדר הכינו לכם כמה אירועים שווים במיוחד שאמורים להרגיע את הנפש והקיבה עד הפתיחה הממשית:

  • כחלק מאירועי לילה לבן (30.6), יתקיים אירוע הופעות חיות בבית העיר. בין המופיעים: גרדן סיטי מובמנט, גילי יאלו, המסך הלבן, לירז וריו.
  • ב-1.7 התדר ימריאו לקרקוב למסיבת סירה בה ינגנו הקטיק, גאלו, עטר מיינר ועוד חלק מיקירי הסצנה. כרטיסים לאירוע יהיה ניתן לרכוש בעמוד של התדר.
  • במהלך פסטיבל הקולנוע (9.7), יגיע התדר לשבוע של פוגרום מוזיקלי בסנימטק ירושלים. הביקור בבירה יכלול שידורים מיוחדים והופעות חיות.