רק בשביל לקבל חיבוק: בואו להשתתף במסיבות כרבולים

הכירו את מסיבות הכרבולים - טרנד חמים ונעים שמגיע לישראל, מדינה שבה סף החשדנות הממוצע גובל בלינץ'. אולי כל מה שאתם צריכים כדי להירגע הוא בעצם חיבוק?

כפית השמנת הגדולה. צילום: Shutterstock
כפית השמנת הגדולה. צילום: Shutterstock
29 באוקטובר 2015

שכר הדירה גבוה, שכר העבודה נמוך, החיים קשים, וגרוע מכל – אין לכם בן זוג או חיית מחמד להתכרבל איתם בחורף? הכירו את מסיבות הכרבולים (Cuddle Parties) – אירועים חברתיים שמטרתם היא פשוט להתחבק.

"זה קיים בארצות הברית ובקנדה, ושם הייתי במסיבות כאלה", מספרת אבישג זלוף, מנחת מסיבות כרבולים שייבאה את הקונספט ארצה. "אני מנחה כבר כמה שנים סדנאות בנושאים של מגע ומיניות. אני משתדלת שהאירועים ייערכו פעמיים בחודש. בקיץ הייתה קצת הפסקה". מפגשי הכרבולים יתחדשו ב־13 בנובמבר, במסיבה שתחגוג את בוא החורף.

אז מה זה בעצם מסיבת כרבולים? מדובר באירוע חברתי שבו משתתפים כ־30 אנשים. הם נרשמים מראש ובאים בצמדים של גבר ואישה (כדי שמספר הנשים ומספר הגברים יהיה שווה. יש גם מסיבות לנשים בלבד). הצמדים הם לא בהכרח זוגות רומנטיים, אך אבישג מקפידה שאנשים שנמצאים בקשר זוגי לא יבואו ללא בן/בת הזוג שלהם.

האירוע מורכב משני חלקים: החלק הראשון מכיל שיחות היכרות ומשחקי מגע קבוצתיים, ובו נחשפים לחוקי המפגש. בין היתר אין עירום, אין מגע באיברי מין וכל מגע מתקיים רק תחת הסכמה מדוברת ומפורשת. את החלק השני מכנה אבישג "פריסטייל", ובמסגרתו אפשר להתנסות במרחב המגע המוגן שמציעה המסיבה – לחבק, לשוחח, להתכרבל עם אדם אחד או עם חמישה ולנשנש אוכל שהבאתם איתכם מהבית.

את חושבת שהמסיבות האלה רלוונטיות יותר בארץ בגלל המצב המתוח?
"אני חושבת שהן רלוונטיות בכל מקום. בכל מקום בעולם לא יזיקו לב פתוח יותר ואהבה פשוטה".

מסיבת כרבולים – תל אביב (הכתובת המדויקת תימסר לנרשמים), שישי (13.11) 19:00־23:15. 80 ש"ח לאדם (ההרשמה בזוג), ההגעה בהרשמה מראש בלבד בטלפון, 6789911־050. מספר המקומות מוגבל