נחשף לוגו מצעד הגאווה 2017, שייערך בסימן ביסקסואליות

עיריית תל אביב-יפו השיקה את הלוגו של אירועי הגאווה בחודש יוני הקרוב, שיוקדש לקהילה הביסקסואלית, שתעמוד השנה במוקד החגיגות. בלוגו - דגל הגאווה לצד דגל הקהילה הביסקסואלית

מצעד הגאווה 2016 (צילום: בן קלמר)
מצעד הגאווה 2016 (צילום: בן קלמר)

אהבה וחדי קרן: עיריית תל אביב-יפו חשפה היום (שלישי) את הלוגו של אירועי הגאווה לשנת 2017. הנושא שנבחר השנה ללוות את המצעד הוא ביסקסואליות, ועל פיו מעוצבת גם הגרפיקה. "הנושא נבחר כנושא ארצי על ידי נציגי ארגוני הקהילה והציבור הרחב, ואנו כעירייה אימצנו את ההחלטה", אומר יניב וייצמן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הגאווה. "אני גאה ביכולת שלנו להציב בכל שנה אג'נדה משותפת ולפנות יחד לקהל הרחב שיכיר וילמד את הקהילה הגאה על שלל גווניה", מוסיף וייצמן ומספר על בחירת העיצוב: "מצד אחד החד קרן המזוהה כסמל ביסקסואלי ומצד שני החיבור והקשר בין מגדרים שונים ומגדרים זהים".

>> מסיבות מצעד הגאווה 2017: המדריך המלא

לוגו מצעד הגאווה לשנת 2017, בסימן ביסקסואליות
לוגו מצעד הגאווה לשנת 2017, בסימן ביסקסואליות

מצעד הגאווה בתל אביב ייערך בעוד כחודש וחצי, ב-9.6.17. אורי ברוולד שאע מהפורום בי-פאן-פולי של אגודת הלהט"ב, בירך על כך שהביסקסואליות נבחר למוקד המצעד, ואמר: "על ביקסואליות לא מדברים בסדרות טלוויזיה, והנושא לא נוכח מספיק במרחב הקהילתי ובטח שלא מחוץ לו. מרגשת אותי המחשבה שנגיע לנערים ונערות, ונראה להם שביסקסואליות היא אפשרות שקיימת בעולם".