למה אלפים אישרו הגעה להפגנת תמיכה ברוס מ"חברים" ברוטשילד?

אלפים אישרו הגעה להפגנת תמיכה שארגן עמוד הפייסבוק עמ;לק ברוס גלר, שהעז "לבגוד" ברייצ'ל עם בחורה רנדומלית אי שם בעונה השלישית של "חברים" בזמן שהם היו בהפסקה. סתם בדיחה או מחאת הקיץ החדשה?

רוס גלר (צילום מסך)
רוס גלר (צילום מסך)
23 באוגוסט 2017

זהו כנראה אחד מהוויכוחים הכי קשים של העידן המודרני. התכתשויות ארוכות שנים, מיליוני זוגות שלא חזרו, ובגידות שהוגדרו לשווא. את כל אלו, כמובן, השלכנו בזעם על רוס גלר מ"חברים", שמזמן כבר הפך להרבה יותר מעוד דמות טלוויזיונית. אי שם בעונה השלישית, העז רוס לזרום על סטוץ עם בחורה שפגש בחנות הצילום בזמן שהוא ורייצ'ל לקחו הפסקה מיחסיהם. היא, כמו כל אלו שבדיוק עברו פרידה, לא שמחה כל כך מהעניין.

20 שנה מאוחר יותר, בדיוק כשכבר היה נדמה לנו שרוטשילד לא יתמלא במפגינים הקיץ, יזם דף הפייסבוק האהוב עמ;לק הפגנת תמיכה ברוס, "שלא עשה שומדבר רע כי הם היו און א ברייק". בעוד רבים תהו אם מדובר בבדיחה או במחאת קיץ חדשה, מנהלי העמוד מיהרו להבהיר כי קיום ההפגנה במוצאי השבת עומד בעינו. "במשך שני עשורים תמימים, גורמים אינטרסנטיים וזדוניים מנהלים קמפיין מתוזמר להכפשת שמו של דוקטור רוס גלר, תוך זריית מלח גס בעיניי הציבור", כתבו. "דוקטור גלר מואשם הלוך ושוב ב'בגידה' ברייצ'ל, על אף שהיא זו שביקשה א ברייק והוא בכלל לא רצה את זה והיא זו שהזמינה שנייה אחר כך את מארק האידיוט הזה אליה הביתה אז מה לעזאזל היא מתפלאת שרוס הכואב והשבור יחפש נחמא פורתא בחיקה של הבחורה מהחנות צילום?!?! מה לעזאזל את מופתעת??? הייתם און א ברייק!!!". ובכן, את הסוגיה הזו, שהיא ללא ספק מהותית עבור כולנו, יכריעו, אולי, 1,500 האנשים שאישרו הגעה להפגנה (והמספר רק עולה).

תתגברו על זה. חברים (צילום מסך)
תתגברו על זה. חברים (צילום מסך)

כצפוי, מעריצי סיינפלד המושבעים, שלא מסוגלים להביע את אהבתם לסדרה המצויינת מבלי לסקול את "חברים", מיהרו ליזום הפגנת נגד. "לא הגיוני שתהיה הפגנת תמיכה ברוס גלר, דמות עלובה, חסרת עומק, וערכים, כאשר דמויות כמו ג'ורג' קוסטנזה, ואיליין בניס קיימות", הבהירו. "אנחנו, תומכי סיינפלד (כי הערצה זה לעיוורים) נבצע הפגנת נגד להפגנת התמיכה ברוס גלר. לא אכפת לי אם היית בהפסקה או לא רוס, כאוהבים בן אדם לא עושים כאלה דברים. יישאו דברים: קריימר, השחור שקריימר קילל בסטאנדאפ שלו, לארי דיוויד".

אגב, למקרה שמתחשק לכם להתעסק בחיים עצמם, ממש באותו הזמן מתקיימת ההפגנה השבועית בפתח תקווה נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, המתעכב בהגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. ועל כן נאמר: לא יהיה כלום – כי אין כלום.