החל מהקיץ: קו 18 יפעל גם בשבתות. באופן פרטי

עד כה נסיעה לים בתל אביב בשבת בבוקר צרבה את הכיס. החל מהקיץ הקרוב הדבר עומד להשתנות: בהצבעה שערכה אגודת "נוע תנוע" נבחר קו 18 להיות הקו הבא שיופעל על ידה בשבתות. ריח של מהפכה

נוע תנוע (צילום: אביחי לוי)
נוע תנוע (צילום: אביחי לוי)

אגודת "נוע תנוע", המפעילה אוטובוסים פרטיים בשבת במסלולי קווי התחבורה הציבורית, תתחיל בקיץ להפעיל קו במסלול של קו 18 של דן – כך הודיעה הבוקר (רביעי) האגודה. בשבועות האחרונים ערכה החברה סקר בין חברי הפרויקט, שיכלו לבחור בין קו 61, לקו 18. 55% מהמצביעים בחרו בקו 18, שיחל לפעול בקיץ הקרוב.

מסלול קו 18 מתחיל בבת ים, עובר דרך יפו, וממשיך לתל אביב, דרך אלנבי, קינג ג'ורג', כיכר רבין, עד שהוא מסיים את דרכו ברכבת מרכז. "התחרות בין הקווים הייתה צמודה, והשתתפו בה למעלה מ-2,000 אנשים", אמר רועי שוורץ-תיכון, העומד בראש "נוע תנוע". "אנחנו מתרגשים להודיע שבקיץ הקרוב נביא את הבשורה גם לבת ים ויפו, שיצטרפו למשפחת נוע תנוע. אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיעה האפשרות לנסוע בשבת ושחופש תנועה זו זכות בסיסית ולא מותרות. ניפגש בקיץ!".

נוע תנוע

עושים מהפכה. "נוע תנוע"

 

כיום מפעילה האגודה אוטובוסים בשבת במסלול של קו 63, שעושה את דרכו מרמת גן, ומשם לגבעתיים ולתל אביב. מאז השקתה, לפני כשנתיים, "נוע תנוע" כבר רשמה 1,470 משתמשים בשירות (אלה משלמים 20 ש"ח על הרשמה ראשונית, מקבלים חינם שתי נסיעות ראשונות, ובהמשך משלמים 9 ש"ח על כל נסיעה נוספת דרך אפליקציית HopOn) וצוות של 20 מתנדבים. תתחדשו!