ראש העיר רון חולדאי: "תל אביב תמשיך להיות מגדלור לישראל"

תל אביב עוד לא התאוששה מהפיגוע בשרונה וכבר מצאה את עצמה תחת מתקפה אחרת - הפעם מבית. הבועה חטפה, ויש אנשים שזה בא להם מה זה טוב. לנו, תושבי העיר, נמאס להתנצל על החיים שלנו | סדרת טורים

רון חולדאי (צילום: איליה מלניקוב)
רון חולדאי (צילום: איליה מלניקוב)
15 ביוני 2016

"חוסנה של העיר הזאת, של חברה חופשית ובריאה, יעמוד לה גם בעתיד. היא תמשיך להוות מגדלור למדינתנו גם בים סוער. כל מי שעינו צרה בכך – צר לי עליו!"

בתל אביב־יפו חיים כ־430 אלף תושבים, אבל עירנו אינה רק עיר של תושביה ויותר ממיליון ישראלים מגיעים אליה מדי יום מכל קצות הארץ. כמעט כל ישראלי הוא גם תל אביבי במידה כזו או אחרת. הוא תל אביבי כשהוא עובד כאן. הוא תל אביבי כשהוא בא לבלות, לצפות במופעי התרבות או לרחוץ בים.

לעוד טורים בסדרה:
ח"כ תמר זנדברג מסבירה: איך הפכה תל אביב למדינת אויב?
"הימין הקיצוני רצה יותר מהרוגה תל אביבית אחת" | ירון טן-ברינק
"תחי מדינת תל אביב שמוציאה למדינת ישראל את העיניים"

[tmwdfpad]גם תושביה של העיר, ברובם, לא נולדו או גדלו בה אלא הגיעו אליה ממקומות שונים בארץ. הם בחרו לחיות כאן – בתל אביב־יפו – כי הם מצאו פה מקום שבו יוכלו לחיות ולבטא עצמם כפי שהם רוצים.

אין זה מקרה שכאשר רוצחים שפלים מבצעים בעיר שלנו מעשי טרור נפשעים – כמו בפיגוע הנורא בשבוע שעבר בשרונה – שלושה מארבעת הנרצחים אינם תושבי העיר. גם בהתקפות הטרור הרצחניות שאירעו בחודשים האחרונים בבניין פנורמה, בפאב הסמטה בדיזנגוף ובטיילת ביפו, הנרצחים היו מכל רחבי המדינה.

תומכים במתחם שרונה (צילום: יולי גורודינסקי)
תומכים במתחם שרונה (צילום: יולי גורודינסקי)

תל אביב־יפו – בשגרה ובחירום – בשמחה ובעצב – היא ה-עיר של מדינת ישראל וכזו היא תישאר גם בעתיד!

עירנו הפכה למושא הערכה ומוקד משיכה בגלל ערכיה – ערכי החופש, הפתיחות והסובלנות המאפשרים לכל אדם לחיות את חייו כראות עיניו. אנו נמשיך להיאבק על ערכים אלו ולא ניתן לטרור ולרוחות רעות אחרות להכניע את תל אביב־יפו ואת רוחה. חוסנה של העיר הזאת, חוסן של חברה חופשית ובריאה, יעמוד לה גם בעתיד. היא תמשיך להוות מגדלור למדינתנו וגם בים סוער תהווה מצפן להגשמת חזונו של הרצל. כל מי שעינו צרה בכך – צר לי עליו!