סיידקיקס: האפליקציה שמציעה לכם ניווט לפי תחומי עניין

מטיילים ורוצים להגיע ליעד - אבל גם למסעדות מגניבות, ברים או חנויות שמעניינות אתכם? הכירו את האפליקציה שיכולה להפוך לחבר המגניב החדש שלכם

חבר חדש. סיידקיקס
חבר חדש. סיידקיקס

תבורך הטכנולוגיה. לטייל עם המפות בטלפון זה יותר נחמד מטיול עם מפה שעפה לכם על הפרצוף, אבל מה אם אתם רוצים לשלב בהליכה עצירות נחמדות? אפליקציה חדשה לאייפון בשם Sidekix מבטיחה להציע מסלול הליכה שתואם את תחומי העניין ואת ההעדפות האישיות שלכם. אוהבים גרפיטי, המבורגרים או צריכים לעצור בכספומט? סיידקיקס תשדך בינם לביניכם תוך שהיא מובילה אתכם מנקודה א' ל-ב' מסופקים יותר תיירותית – וכנראה עם קצת פחות כסף באשראי. אם אתם מעדיפים שיספרו לכם באיזה מסלול קורים הדברים המעניינים מכל תחום, תוכלו להשתמש באופציה שנקראת Trending ולשוטט בין מקומות בעלי דירוג גולשים גבוה. אופציה נחמדה נוספת שמוצעת לגולשי האפליקציה היא לבחור במסלול מואר, או לבחור במסלול שמותאם לסוג הנעליים שאתם נועלים. רשמו לעצמכם ללילה כשמדדים שיכורים בדרך חזרה למלון.

היתרון המרכזי של האפליקציה הישראלית כרגע הוא שהיא פועלת במגוון רחב של ערים מרכזיות בעולם – מה שאומר שתוכלו להיעזר בה בנסיעה הבאה שלכם לחו"ל, ולדלג על השלב המעיק של למצוא אנשים מגניבים שיניבו לכם המלצות לסיורים רגליים. עם זאת, אפליקציית סיידקיקס קיימת כרגע רק על iOS, כלומר – רק על אייפון.

להורדה

לעמוד האפליקציה בפייסבוק