מה עושים עם הילדים בחגים?

חגי תשרי בפתח ושוב אנחנו מחפשים אטרקציות כדי שכל הילדים יצאו מרוצים. הנה כמה המלצות לפעילויות שוות לכל המשפחה בראש השנה וסוכות 2016. ויש גם הנחות כמובן

הארלם גלובטרוטרס
הארלם גלובטרוטרס
28 בספטמבר 2016

עוד לא הספקנו להתאושש מהחופש הגדול וכבר הגיעה תקופת החגים. ושוב צריך למצוא פעילות יצירתית שתנתק את הילדים מהמסכים, ורצוי שתהיה כיפית גם בשבילנו. אז אם כבר מיציתם את גן השעשועים הקרוב לביתכם ואתם מחפשים חוויות חדשות ומרגשות, יש לנו כמה רעיונות מעולים בשבילכם לפעילויות לכל המשפחה בראש השנה וסוכות. ואם אתם גם לקוחות לאומי קארד, תוכלו ליהנות מהן בלי לקרוע את הכיס.

נמרים, פילים וזברות בלי לטוס לאפריקה
הגיע הזמן שהילדים שלכם יכירו טבע אמיתי, ופארק הירקון לא ממש נחשב. המרחב הכי פראי בגוש דן מתפרש על פני אלף דונם וכולל מתחם ספארי בו ניתן לצפות בחיות מחלון המכונית, וגן חיות לביקור בהליכה. בין היתר תוכלו לפגוש שם אריות, נמרים, פילים, זברות, קרנפים, ג'ירפות, דובים ואפילו פינגווינים. אל תפספסו את הטפיר, חיה מוזרה ומקסימה שככל הנראה הילדים לא שמעו עליה מעולם, אבל ישמחו להכיר מקרוב.

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 ב-69 ₪ לספארי רמת גן. להזמנות לחצו כאן

ספארי רמת גן
ספארי רמת גן

דינוזאורים, ממותות ודובים פרהיסטוריים
כחוויה משלימה למפגש עם חיות הבר, מומלץ לבקר בדבר הכי קרוב שקיים לפארק פרהיסטורי. תערוכת "עידן הקרח והדינוזאורים" במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב, מספקת חוויה בלתי נשכחת לאוהבי הזוחלים הענקיים. זוהי תערוכה בשני מתחמים שמציעה מסע בזמן לימים רחוקים ופראיים. במתחם אחד יחכו לכם דגמי דינוזאורים בגודל מלא, דגמים רובוטיים ודגמים של שלדי ענק. במתחם השני תפגשו חיות פרהיסטוריות אחרות כמו ממותות, נמרים עתיקים עם שיניים ארוכות, דובים עוצמתיים וחיות גדולות ממדים נוספות, שנתוניהן הפיזיים אפשרו להן לשרוד את הכפור של עידן הקרח. בתערוכה מוקרן גם סרט מרתק בנושא.

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 ב-89 ₪ לתערוכת עידן הקרח והדינוזאורים. להזמנות לחצו כאן

עידן הקרח והדינוזאורים. צילום: אביב חופי
עידן הקרח והדינוזאורים. צילום: אביב חופי

 

סרטים, רבותיי, סרטים
חם לכם מדי? רוצים לבלות ועדיין להישאר בין ארבעה קירות? מתחמי סינמה סיטי בראשון לציון, בגלילות, בירושלים או בכפר סבא הם פתרון מצוין. בכל רגע נתון מקרינים שם יותר סרטים ממה שאפשר לתאר, כשלפחות אחד מהם הילדים הקטנים ישמחו לראות, אחד יתאים לילדים הגדולים שכבר יש להם טעם משלהם, ואחד, שניים (או עשרים…) יתאימו לכם, אם במקרה תחליטו להתפצל. שקט, מזגן, סרט מגניב וקערת פופקורן שמנונית וטעימה, מה עוד צריך בשביל בילוי משפחתי קליל?

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 ב-40 ₪ לסינמה סיטי. להזמנות לחצו כאן

חסידודס

חסידודס

כדורסל מעולם אחר
לא חייבים להתעניין בספורט או להבין בכדורסל כדי ליהנות ממשחק הראווה של הקבוצה המופלאה משיקגו, שחוגגת בימים אלה 90 שנות פעילות. המופע של "הארלם גלובטרוטרס" הוא מפגש מלהיב בין כדרורים והבקעות לפעלולים ולהטוטים. זה מצחיק, מרהיב ומתאים לכל המשפחה, מהזאטוטים שייהנו מהפרצופים המצחיקים, ועד הילדים הבוגרים שבחוגי הספורט, שיישארו פעורי פה מול הטריקים המשוגעים.

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 ב-149 ₪ למופע של הארלם גלובטרוטרס. להזמנות לחצו כאן

הארלם גלובטרוטרס
הארלם גלובטרוטרס

סלפי עם הרצל

בפארק "מיני ישראל" בלטרון משקיעים בילדים במהלך החג. פרט ל-380 הדגמים המקסימים של אתרי ישראל בגודל מיניאטורי, הילדים ייהנו שם מהרפתקה בשם "מיני סלפי ישראל". בדרכם למצוא ולזהות מבנים מסוימים ברחבי הפארק, הם יפגשו בדמויות כמו הרצל, הברון רוטשילד, ביאליק ועוד, ויוכלו לשוחח איתם ולהצטלם איתם. בנוסף, יכולים הילדים ליהנות שם מהרכבת מודלים בפינת היצירה, ומשני מופעים שיועלו שם במהלך החג: "סיפורים מהבוידעם" ומופע שירי ילדות ישראלית.

לקוחות לאומי קארד נהנים מהטבת 1+1 ב-69 ₪ למיני ישראל. להזמנות לחצו כאן

מיני ישראל
מיני ישראל

רוצים עוד המלצות? בכיף! לחצו לרשימת כל הטבות 1+1 וההנחות של לאומי קארד לחגי תשרי

לא נשארים בארץ? החלטתם לטוס לחו"ל? באפשרותכם לחלק את כל ההוצאות בחו"ל ל-3 תשלומים ללא ריבית. לחצו לפרטים והצטרפות לשירות