מפיק הדאנס הפופולרי Lost Frequencies יופיע בתל אביב

אחרי שחרך את מצעדי הדאנס באירופה וזכה למליוני צפיות ביוטיוב, מגיע המפיק הבלגי הצעיר Lost Frequencies, שחתום בלייבל של ארמין ואן ביורן, להופעה אחת בבארבי

Lost Frequencies. צילום: יח"צ
Lost Frequencies. צילום: יח"צ

המפיק הבלגי Lost Frequencies (פליקס דה לט), שאחראי ללהיט הדאנס-פופ "Are You With Me", יופיע לראשונה בישראל ב-19 בינואר בבארבי. דה לט, רק בן 22, הוא כבר אחד השמות החמים בסצנת הדאנס האירופית, עם קליפים שזוכים למיליוני צפיות ברשת. מחיר כרטיס להופעה עומד על 159 ש"ח.

דה לט החל ליצור רמיקסים מאז קיבל את הלפטופ הראשון שלו, ומשנה שעברה פועל תחת השם Lost Frequencies. הפקותיו, שנעות בין האוס ג'אזי, דאון טמפו וטראפ, שואבות השראה מהיפ הופ, דראם אנד בייס וקאנטרי.

את הלהיט "Are You With Me" הוציא דה לט בלייבל הטראנס הגרמני, Armada, של ארמין ואן ביורן. השיר מהווה גרסה משלו לשיר קאנטרי בעל אותו שם של הזמר האמריקאי איסטון קורבין. ההשראה לגרסה שלו הגיעה מהרמיקס של Wankelmut לשיר "One Day / Reckoning Song" של אסף אבידן, בו גם נעשה שימוש מרכזי בבאס וגיטרות.

הסינגל האחרון שלו, "Reality", מככב כרגע בראש המצעדים ברחבי אירופה. השירים זכו להצלחה רבה גם בארץ, ושני הלהיטים נכנסו לפלייליסט יום של גלגלצ.