עצב דמדומים סקוטי: להקת הטוויילייט סאד תופיע בישראל

הבילד-אפ להופעות של קיץ 2015 ממשיך להיבנות: הרכב האינדי והפוסט-Pאנק, הטווילייט סאד, יגיע לראשונה להופעה בתל אביב

הטוויילייט סאד. צילום: ניקולא קולינס
הטוויילייט סאד. צילום: ניקולא קולינס

להקת האינדי הסקוטית, הטוויילייט סאד, תגיע לראשונה להופעה בתל אביב שתתקיים בתיאטרון תמונע ב-6 ליוני. הלהקה תגיע במסגרת סיבוב הופעות המקדם את אלבומה הרביעי, "Nobody Wants to Be Here and Nobody Wants to Leave", שיצא באוקטובר האחרון. על הפקת ההופעה אחראית חברת HepCat Productions, שבשנה שעברה הביאה לכאן את להקת Yuck. מחיר כרטיס להופעה של הטווילייט סאד יעמוד על 129 שקלים.

הלהקה הוקמה ב-2003 בעיירה קטנה צפונית לעיר גלזגו. הופעותיה הראשונות הותירו רושם רב בכך ששילבו ביו היתר, תרמין, לופים מקלטות של סרטים ושירי קאנטרי ופולק ישנים, אפקטים, מקלדות צעצוע, מסורים, צלילים ממשחקי מחשב וגיטרות שוגייז עמוסות דיסטורשן רועש.

אלבומה הראשון, "Fourteen Autumns & Fifteen Winters", יצא ב-2007 ושילב פוסט-Pאנק עם שוגייז מלנכולי, כשמעל כל זה בלט המבטא הסקוטי הכבד של הסולן ג'יימס אלכסנדר גרהאם. באלבומים הבאים הצליל של הלהקה השתנה והלך לכיוונים של קראוטרוק מוקדם וסינת'-ווייב. ואילו האלבום הנוכחי, "Nobody Wants to Be Here and Nobody Wants to Leave",שהופק באולפן של להקת הפוסט-Pאנק מוגוואי בגלזגו, משלב בין כל הסגנונות שניגנה עד כה.