חושבים מחוץ לקופסה: בר הבוקסא נסגר לשיפוצים

הרחבה נמתחה, תפריט האוכל שופץ והבובות המקריפות סופסוף מוצעות למכירה. הכירו את בר הבוקסא המחודש

בוקסא (צילום: בן פלחוב)
בוקסא (צילום: בן פלחוב)
25 בספטמבר 2016

מי שעבר בסוף השבוע האחרון בפינת רוטשילד ואלנבי יכול היה להרגיש שמשהו חסר. בוקסא, בר הגלרייה הנושק לחגיגת שלוש שנים להקמתו, סגר את שעריו בסוף השבוע האחרון לרגל מסכת שיפוצים מדוקדקת שתהפוך אותו ברביעי הקרוב למקום המציע את כל החבילה. החצר המוכרת, שעד כה שימשה כספוט רביצה למי שחפץ במוזיקה בווליום נמוך, עברה מתיחת פנים מסיבית שכללה עיצוב מחדש ושינוי סידור מקומות הישיבה. חובבי המטבח האסייתי ישמחו לשמוע כי בקומה העליונה תיפתח ה"בוקסא-בסטה" – בסטת סטריט פוד דרום-מזרח אסייתית בניצוחו של השף אלי שטיין, האחראי על התפריט של בר הרעמסס, המקום השני של שותפי המקום. הבסטה תגיש החל מ-18:00 מנות ווק מוקפצות בקופסאות טייק אוואיי.

עוד כתבות מעניינות:
21 הברים הטובים בתל אביב
ביקורת שיכורה על בר התדר
הבוטלג נכנס למסכת שיפוצים 

עוברת שיפוצים. החצר של הבוקסא. צילום: גוני ריסקין
עוברת שיפוצים. החצר של הבוקסא. צילום: גוני ריסקין

המטבח התחתון של קומת הבר יעבור גם הוא שיפוץ, והתפריט, אשר תמיד היה בניחוח אסייתי כללי למדי, עומד ליישר קו עם המטבח העליון ויתכתב עם העיצוב בקומה התחתונה. בקומת הבר ייפתח חלל חדש עם מקומות ישיבה נוספים ש"יפתח" את הרחבה מול עמדת הדי.ג'יי. יוזמה מבורכת שהרי הרחבה הייתה מוגבלת במקום ולא הצליחה להכיל מסת בליינים גדולה.

עכשיו יש מקום. בוקסא. צילום: בן פלחוב
עכשיו יש מקום. בוקסא. צילום: בן פלחוב

גולת הכותרת של השיפוץ היא פתיחת חנות הבובות הרשמית של הבוקסא, בה יוצעו למכירה הבובות המעטרות את קירות הבר. החנות נבנתה במשך תקופה ארוכה וסודית, וצפויה להיות מושקת בסמוך לפתיחה המחודשת. אופציה נוספת לרכישת הבובות תהיה דרך האתר החדש של הבוקסא, שצפוי גם הוא להיות מושק בסמוך לפתיחה המחודשת של המקום.

לבוקסא