לכו חפשו: המדריך המלא לפורים 2020 בתל אביב

מה מחכה לכם בפורים השנה? כנראה המון שיכורים ומעט מאוד מוניות זמינות, אבל גם מסיבות שוות (וברובן חינמיות) אם יודעים לאן ללכת. לבשו את הוואנזי וצאו מהבית

יאללה מסיבה. שאטרסטוק
יאללה מסיבה. שאטרסטוק
3 במרץ 2020

חג התחפושות איז אין דה טאון ויחד איתו מגיעה הלגיטימציה המתוקה לשתות ללא הכרה וללא נקיפות מצפון. הרעיון לתחפושת כבר מתבשל בראש, הידיעה שתרדו ממנו ותשימו בסוף נוצה בשיער מתבשלת גם היא ונותר לכם רק לפתור סוגיה אחת – לאן לצאת בפורים 2020? לנו הפתרונות.

סירקולוקו 2020 (פארק אריאל שרון)

בואו לחירייה. רציני. באין רייב פורים בחסות העירייה, המסיבה השנתית של סירקולוקו צפויה להפוך לאירוע הקרחנה המרכזי של החג. נכון, כבר שנים שחירייה היא לא חירייה, אלא פארק יפה – אבל זה לא אומר שאנחנו לא יודעים מה היה שם. אחת ההפקות הגדולות והנוצצות של פורים הקרוב תצא לדרך באחת בצהריים עם מיטב הדי.ג'ייז מהסצנה העולמית: בן קלוק, די.ג'יי טניס, האני דיז'ון, אדם פורט, רד אקסס והרשימה עוד ארוכה.
מתי: 10.3, 13:00
כמה: 800-320 ש״ח
איפה: פארק אריאל שרון

https://media.giphy.com/media/tx9xJgH0WbHhK/giphy.gif

פורים של פאג

"מה ההבדל בין פאג רגיל לבין פאג פורים?", אתם שואלים. האמת שאין לנו תשובה. כנראה שיותר פרוע מבדרך כלל. על העמדות: אי.בוני, יונתי, אורון קיי, גילי אייליש ועוד.
מתי: 5.3, 23:30
כמה: 70-30 ש"ח
איפה: אלפאבית, אחד העם 54 תל אביב

פרה-פורים של אי בודד

הרי כולם יודעים שלחגוג בחג עצמו זה סחי, ולכן הפתרון היצירתי: מסיבת פורים לפני פורים. חבורת אי-בודד, שידועות במסיבות פורים פרועות במיוחד, יאפשרו לכם ליהנות לפני החג באומן 17 וללכת לעבודה ביום הראשון שלמחרת. מי שירצה להמשיך את החגיגה ישמח לדעת כי השמועות מספרות על אפטר בקרבת מקום. על העמדות השונות: עפרי גופר, אורון קיי, דן אורבך ועוד רבים וטובים.
מתי: 6.3, 12:00.
כמה: 170-120 ש"ח
איפה: האומן 17, אברבנל 88 תל אביב

מרתון פורים בבלוק

זה לא חג בלי מסיבה מיוחדת של הבלוק, ופורים אינו יוצא דופן. מיטב הדי.ג'ייז יגיעו לדרום הפרוע למרתון שייגמר במוצאי החג. מגיעים לביקור: דמיאן לזרוס, רומן פלוגל, קרונדייט ועוד המון אמנים מקומיים.
מתי: 6.3, 19:00
כמה: 100-70 ש"ח
איפה: הבלוק, דרך שלמה 157 תל אביב

אופירי ולהקת קמיצה בכולי עלמא

הראפר האשכנזי ביותר בעיר חוזר לבמת הכולי עלמא מלווה בלהקתו, להופעה ומסיבת פורים פרועה. בתוכנית האמנותית: מערכונים, תחפושות, הזיות והמון היפ הופ.
מתי: 8.3, 22:30
כמה: כניסה חופשית
איפה: כולי עלמא, מקווה ישראל 10 תל אביב

הילולה בקן הקוקייה

הצמד Pacotek – אנה הלטה וצחי סוזאנה, יגיעו למסיבת סלון והופעת לייב אינטימית בחלל קן הקוקייה – באווירה פרסית-בבלית (תפרשו את זה איך שאתם רוצים). על העמדה לאורך הערב: איתמר קלוגר.
מתי: 9.3, 20:30
כמה: כניסה חופשית (אך מומלץ להזמין מקום)
איפה: קן הקוקייה, נועם 3 תל אביב

מסיבת בוגי בנסיך

בזמן שכולנו חוששים מקורונה הנסיך קיבלו מקרה קשה של קדחת הבוגי. ערב שכולי דיסקו, פאנק, גרוב ואפרו. לבמת הנסיך יגיע ההרכב Cosmic Mothership Of Love & Vibrations בזמן שאמיר פאר וארז מור ינגנו על העמדה.
מתי: 9.3, 20:30
כמה: כניסה חופשית
איפה: הנסיך, נחלת בנימין 18 תל אביב

מסיבת וידאו ארט

מסיבת הפורים השנתית של בר הגג הסורה מארה, יורדת למחתרת לחלל וידאו ארט מעוצב שיבטיח פורים טריפי במיוחד. על העמדה: ארז טודרס, איתי גאלו, סטיבן אנג'ל ומתן דרומבוס.
מתי: 9.3, 21:30
כמה: 120-90 ש"ח
איפה: ציקלג 21 תל אביב

מסיבת רחוב אלקטרונית בכרם התימנים

רחוב גדרה היפייפה בשכונה המערבית יארח מסיבת פורים כמיטב מסורת מסיבות הרחוב. מלבי של המלבייה, דוכני אלכוהול, מוזיקה אלקטרונית והופעות שכונתיות.
מתי: 9.3, 22:00
כמה: כניסה חופשית
איפה: רחוב גדרה תל אביב

המכללה למנהל בהאנגר 11

אם אתם בקטע של סטודנטים מבוססים כלכלית בשילוב מוזיקת מיינסטרים – מסיבת הפורים הענקית של המכללה למנהל היא בשבילכם. על העמדה: ליברה, בן אזולאי, מייקל M ועוד.
מתי: 10.3, 21:30
כמה: 55 ש"ח לסטודנט, 90 ש"ח לאורח
איפה: האנגר 11, נמל תל אביב

פסטיבל לונאר

אחרי ההצלחה בשנה שעברה, פסטיבל לונאר חוזר זו הפעם השניייה לתל אביב. ביתני גני התערוכה יתחפשו לפסטיבל בחו"ל עם בוקינג משגע שימשך מאחרי הצהריים אל תוך הלילה. על העמדה: פול קאלקברנר, סטפאן בודזין, אתיש והרשימה עוד ארוכה.
מתי: 10.3, 16:00
כמה: 450-310 ש"ח
איפה: אקספו תל אביב (ביתן 1 ו-2)

תעלולי חלל עם הספוטניק והאברקסס

זה ששני ברים נמצאים בשני רחובות שונים – לא אומר שהם לא יכולים לחגוג ביחד. הספוטניק והאברקסס מאחדים כוחות לכבוד פורים למסיבה בעלת לוקיישן סודי שתימסר רק ביום האירוע. המארגנים מבטיחים לנו "ליין אפ מדויק", ולנו נותר רק לקוות שהם אכן צודקים.
מתי: 12.3, 22:30
כמה: 120-80 ש"ח
איפה: לוקיישן יימסר לרוכשי הכרטיסים לאירוע

מסיבת הצהריים של מלכי

את מסיבות פורים הפרועות של בר המלכי כל יושבי האזור מכירים, ועכשיו הגיע גם תורכם. הבר השכונתי יהפוך עורו לקלאב מרים ויחגוג בקרנבל סוער. על העמדה: שימי מלכה.
מתי: 13.3, 13:00
כמה: כניסה חופשית
איפה: מלכי, מלכי ישראל 5 תל אביב

פורים של וויסקי

כולם יודעים שפורים איז אול אבאוט עדלאידע, והוויסקי בר מוזיאון רוצים שתדעו את זה. מסיבת פורים בסימן הממלכה הבריטית: רקדנים איריים, מוזיקה אנגלית, ויסקי שזורם כמו מים וקוקטיילים מיוחדים. על העמדה: קובי סאקה.
מתי: 9.3, 21:00
כמה: 150 ש"ח
איפה: וויסקי בר מוזיאון, שרונה

פורים בשרונה קלאב

אם אתם בקטע של רווקים דתיים ומסיבת מיינסטרים: זה בשבילכם. מסיבת הקונספט הזאת מורכבת ברובה מקהל של רווקים דתיים שאוהבים לחגוג, אך לא רק. מי אמר שידוך ולא קיבל?
מתי: 9.3, 22:00
כמה: 63-100 ש"ח
איפה: שרונה קלאב, הארבעה 24 תל אביב

מסיבת פאנק בנווה שכטר

חוזרים אל אחד העשורים המגניבים במוזיקה בחצר המגניבה של מרכז נווה שכטר, על התפר שבין נווה צדק לפלורנטין. ינגנו פ'אנק, דיסקו ופסיכדיליה: Cosmic Mothership Of Love And Vibrations, Acid Moon And The Pregnant Sun ועוד להקות עם שמות ממש ארוכים.
מתי: 10.3
כמה: כניסה חופשית
איפה: נווה שכטר, שלוש 42 תל אביב

Purim by The Lake

זה לא פורים בלי מסיבה של המונוכרום, והפעם בלוקיישן מפתיע: Lake Tlv (פארק דרום). מה שבדרך כלל משמש לסקי מים יהפוך לביתה של מסיבת פורים ענקית עם כל החברים: ANDHIM, Guy J, ניקולאס ואן אורטון ושון דורון.

מתי: 10.3, 12:00
כמה: 400-260 ש"ח
איפה: Lake TLV, פארק דרום, תל אביב יפו

פורים מיינסטרים בבית אל-על

ליין המיינסטרים של בן יהודה חוזר בגרסתו הפורימית תחת התיאור מסיבה "בוגרת אך מוגזמת". לנו זה נשמע טוב.
מתי: 6.3, 22:00
כמה: 60 ש"ח
איפה: בית אל-על, בן יהודה 32 תל אביב